Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi hitto mitä kuvia asunnosta Oikotiessä

Vierailija
27.06.2015 |

17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.

http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9516555

Kommentit (294)

Vierailija
81/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe♥

Vierailija
82/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:15"]Minä katsoin tuon ilmoituksen eilen ja kaipasin siihen pohjapiirustusta, joka nyt jälkeenpäin onkin ilmestynyt. Kuvien puutetta ei tarvitse päivitellä: sisäkuvattomia ilmoituksia on nimenomaan näissä huonokuntoisissa asunnoissa aika usein eikä asukas halua omia asuinolojaan kuvitukseksi. Avaimen ja ylähyllyjen kuvilla annetaan remontoijille tiedoksi, että 50-luvun elementtejä on jäljellä. Ja nuo ulkokuvat ja porraskäytäväkuvat kertovat maisemasta, sijainnista ja taloyhtiön siisteydestä. Ihan kivan näköiset kasvot tuolla välittäjälläkin on, joten lopettakaa jo turhista mölyäminen. [/quote] Sipe?

[/quote]

Tuli sama mieleen, mutta... ei kai hän nyt olisi noin itserakas. Ei meidän Sipe.

[/quote]

No en sentään, hieman pohjoisemmassa kaupunginosassa asustelen enkä ole kiinteistönvälittäjä. Jos kuitenkin olisin "Sipe", poistattaisin tämän ketjun ihan henkilöön menevien letkautusten takia. Tai enpä sittenkään, tämä taitaa olla vuoden klikatuin myydään-ilmoitus näillä seuduin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissin ovi pamahtaa ulko-oveen aukaistaessa, kiva!

Vierailija
84/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:15"]Minä katsoin tuon ilmoituksen eilen ja kaipasin siihen pohjapiirustusta, joka nyt jälkeenpäin onkin ilmestynyt. Kuvien puutetta ei tarvitse päivitellä: sisäkuvattomia ilmoituksia on nimenomaan näissä huonokuntoisissa asunnoissa aika usein eikä asukas halua omia asuinolojaan kuvitukseksi. Avaimen ja ylähyllyjen kuvilla annetaan remontoijille tiedoksi, että 50-luvun elementtejä on jäljellä. Ja nuo ulkokuvat ja porraskäytäväkuvat kertovat maisemasta, sijainnista ja taloyhtiön siisteydestä. Ihan kivan näköiset kasvot tuolla välittäjälläkin on, joten lopettakaa jo turhista mölyäminen. [/quote] Sipe?

[/quote]

Tuli sama mieleen, mutta... ei kai hän nyt olisi noin itserakas. Ei meidän Sipe.

[/quote]

No en sentään, hieman pohjoisemmassa kaupunginosassa asustelen enkä ole kiinteistönvälittäjä. Jos kuitenkin olisin "Sipe", poistattaisin tämän ketjun ihan henkilöön menevien letkautusten takia. Tai enpä sittenkään, tämä taitaa olla vuoden klikatuin myydään-ilmoitus näillä seuduin. :)

[/quote]

Emmehän me tiedä missä Sipe itse asuu, eihän tuo kai hänen oma asuntonsa ole.

Vierailija
85/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:38"]

Jotkut toimeksiantajat eivät jostain syystä halua, että heidän asunnostaan /kodistaan tulee kuvia nettiin. Oisko se sitten syynä; siinä kiinteistövälittäjänkään on paha yrittää tuon kummoisempaa säveltää.

[/quote]Se ei tosin selitä pohjapiirroksen puuttumista.

Pohjapiirros on viimeisenä.

[/quote]

Ei ollut vielä tuolloin, nyt on.

Vierailija
86/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon liittyen, sanotaanko Oikotiessä vai Oikotiellä?

Vierailija
87/294 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noi kuvat kertoo paljonkin eli asunto on remontoitava kokonaan. 

Vierailija
88/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:49"]

Otsikkoon liittyen, sanotaanko Oikotiessä vai Oikotiellä?

[/quote]Sanotaan Oikotiellessä.

Oikeasti omaan korvaan oikotiellä kuulostaa paremmalta mutta jos ajattelee oikotie-lehteä niin lehdessä eikä lehdellä eli oikotiessä.

Olipa vastaus, ei mitään hyötyä :O

Vierailija
89/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Emmehän me tiedä missä Sipe itse asuu, eihän tuo kai hänen oma asuntonsa ole.
[/quote] Tuohan oikea twist olisi, Sipen oma asunto on sellainen läävä ettei kehtaa muille antaa välitettäväksi

Vierailija
90/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:07"]Käykää nyt joku oikeasti näytössä ja kuvia kehiin. :D Jää vaivaamaan, ja en viitsi Tampereelta asti mennä paikalle. Tässä on joku koira haudattuna ja tahdon tietää onko siellä vielä edellisen asukkaan verilammikko lattialla, viillellyt tapetit, nyrkillä lyöty seiniin reikiä, röökattu niin että koko kämppä kellertävä?
Mutta ainakin avaimet ja kaapin kahvat kunnossa! Ikkunastakin läpi näkyy! Onhan se jo plussaa sekin.
Pitäisköhän soittaa ja kysellä tarkempia tietoja.
[/quote]
Okei okei, minä uhraudun! Otan huomenna Sipeen yhteyttä ja pyydän näyttöä. Raportoin sitten tänne kun olen avaimet nähnyt!
[/quote]

No, otitko?

Vierailija
91/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto vaatii todellakin päivitystä; versiosta 1.0 versioon 6.5.

Vierailija
92/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut :D Sipe!

Vierailija
93/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:17"]Asunto vaatii todellakin päivitystä; versiosta 1.0 versioon 6.5.
[/quote]

Ei taida riittää

Vierailija
94/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:34"]Miksi pitää ottaa kuvia pienistä yksityiskohdista [/quote] Minä ainakin valitsen asuntoni avaimen mukaan.

[/quote]

Minä teen ostopäätöksen, jos avaimen mukana saa vaikkapa mainosavaimenperän.

Vierailija
95/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:02"]

Pakko nyt (Sipen puolustukseks) sanoa että joissain vanhemmissa kerrostaloissa hissi jostain kumman syystä ei men ihan ylös asti vaan viimeinen kerros pitää kulkea portaita pitkin. Ja joskus, olisiko ollut 70-lukua oli kumma muoti et hissit pysähtyivät aina kerrosten väliin. Sai ihan itse valita menikö ylemmäs vai alemmas, käveleekö portaat ylös- vai alaspäin.

[/quote]

Totta se on. Vanhemmissa taloissa hissit tosiaan saattavat pysähtyä pirullisesti tasanteille kerrosten väliin, jolloin aina on muutamia rappuja joko ylös tai alas. Mitä lie ovat säästäneet ennen vanhaan, mutta nykyisin ne ovat monen liikuntaesteisen ihmisen kotona-asumisen tai ainanakin sieltä poistumisen esteenä. Yleensä ulko-ovellekin on riittävästi rappusia könyttävänä. Joissakin taloissa hissi ei tosiaankaan nouse ylimpään kerrokseen, vaan esimerkiksi ullakkokomeroille päästäkseen on noustava yksi kerrosväli jalan. Muistaakseni eräässä talossa hissi ei mennyt myöskään kellariin saakka. Kannattaa olla tarkkana.

Vierailija
96/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun tietää kävikö av-mamma näytössä

Vierailija
97/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:20"]

Mä haluun tietää kävikö av-mamma näytössä

[/quote]

Ehkä se ei päässyt sieltä enää pois...

Vierailija
98/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sipe saanut kämpän myytyä?

Vierailija
99/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]

Miksi mä en saa tätä linkkiä toimimaan?? Siis oikotien tunnukset tulee mutta sitten ihan valkoinen sivu vaan. :(

[/quote]Kokeile toimisiko se "Saiko Sipe avaimet myytyä"-ketjun linkki

[/quote]

No nyt aukesi linkki! Mulla meni koko saakelin läppäri aivan jumiin eilen ja lopulta se ei edes suostunut aukeamaan. Kun aukesi, buuttasin koneen saman tien ja pistin kaiken uusiksi. Nyt toimii taas hienosti :)

Mutta asiaan: en ole elämässäni huonompaa asuntoilmoitusta nähnyt. Eihän siinä itse asunnosta tainnut olla kuin yksi, ikkunalautaa esittävä kuva! Olisi jättänyt kuvat pois kokonaan vaikka ja todennut, että kämppä vaatii täydellisen remontin. 

Vierailija
100/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]

Miksi mä en saa tätä linkkiä toimimaan?? Siis oikotien tunnukset tulee mutta sitten ihan valkoinen sivu vaan. :(

[/quote]Kokeile toimisiko se "Saiko Sipe avaimet myytyä"-ketjun linkki

[/quote]

No nyt aukesi linkki! Mulla meni koko saakelin läppäri aivan jumiin eilen ja lopulta se ei edes suostunut aukeamaan. Kun aukesi, buuttasin koneen saman tien ja pistin kaiken uusiksi. Nyt toimii taas hienosti :)

Mutta asiaan: en ole elämässäni huonompaa asuntoilmoitusta nähnyt. Eihän siinä itse asunnosta tainnut olla kuin yksi, ikkunalautaa esittävä kuva! Olisi jättänyt kuvat pois kokonaan vaikka ja todennut, että kämppä vaatii täydellisen remontin. 
[/quote]

Hö, sittenhän olis jääny tärkeimmät kuvat pois eli kuvat avaimista :D