Siis voi hitto mitä kuvia asunnosta Oikotiessä
17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.
Kommentit (294)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:02"]
Mä soitan Sirvalle tänään! Pyydän näyttöä.
[/quote]
Ota kumppani mukaan ja käykää vilkaisemassa kämppää iltakävelyllä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"]
Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!
[/quote]
Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen.
(Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!)
[/quote]
Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D
[/quote]
No en mäkään, ei sitä ollu sillon :D
Sipe lukee av-palstaa ja lisäsi heti kuvan pohjasta. Terkkuja Sipe, you go girl!
Tää on varmaan eka näin pitkä ketju av:llä, mikä on pysynyt hyväntahtoisena ilman tappelua tai vittuilua. Kiitti Sipelle siitä
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:25"]"Hurmaava koti korkealla ylimmässä kerroksessa , joka vaatii päivitystä."
Niin onko se vika kerroksessa vai asunnossa?
[/quote]
Tämän mukaan ylin kerros vaatii päivitystä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:26"]Nauratti tuo "hissi tuo asukkaat ylös asti" :D
[/quote] mutta tämän hetkisillä asukkailla hissi ei ole tullut ylös asti.
Nyt mä tajusin! Sipe ei voi ottaa kuvia asunnosta, koska ne antaa liikaa vihjeitä. Kun joku tulee yksityisnäyttöön, niin Sipe lukitsee hänet asuntoon. Kyseessä on Room Escape! Näyttöön tulijan on ratkaistava kuinka pääsee asunnosta ulos pienien vihjeiden avulla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:57"]
Kiva. Mun kommentti on poistunut täältä. [/quote]
On ollut oikeanlaista moderointia, epäasialliset kommentit poistettu, ei koko ketjua.
Orthexin sivulla on painolaatuinen kuva ämpäristä joka maksaa kaupassa euron tai kaksi. Netin auto, asunto, vene yms sivut ovat täynnä huonoja kuvia tuotteista joista pyydetään tuhansia euroja..
Maken järki.
On aika monta muutakin tuollaista ilmoitusta, kun asukas ei halua nettiin sisältä kuvia. ehkä sun kannattaa ottaayhteyttä välittäjään? Ehkä ehkä ei. Olihan se pohjakuvakin sinne jo ilmestynyt.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:20"]
17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta. http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9516555
[/quote]
Tämä on kyllä ehdoton pohjanoteeraus -ja vielä välittäjällä myynnissä!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:41"]
Mua ärsyttää muutama tosikko jotka pilas hyvän ketjun :D oon nauranu koko aamun ääneen tälle ketjulle! Ihan huippu!!
[/quote]Yöllä oli koko porukka hyvässä hengessä mukana, Sipefanituksen lisäksi syntyi jonkinlainen Me-henki. Oli mahtavaa :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"]
Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!
[/quote]
Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen.
(Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!)
[/quote]
Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D
[/quote]
No en mäkään, ei sitä ollu sillon :D
[/quote]
Joo pohjakuva lisätty tän keskustelun aloituksen jälkeen. Aloittajahan mainitsi että 17 kuvaa joista ei selviä kämpästä mitään ja nyt on 18! Go Sipe!!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"] Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle! [/quote] Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen. (Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!) [/quote] Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D [/quote] No en mäkään, ei sitä ollu sillon :D [/quote] Joo pohjakuva lisätty tän keskustelun aloituksen jälkeen. Aloittajahan mainitsi että 17 kuvaa joista ei selviä kämpästä mitään ja nyt on 18! Go Sipe!! [/quote]
Jos pidetään ketju hengissä, lisäisiköhän Sipe vähitellen lisää kuvia. Vaikka olohuoneen ikkunaseinän vasemmasta alanurkasta ja myöhemmin keittiön pistorasiasta. Jään jännityksellä odottamaan.
Näköjään tuossa myydään vain näkymiä ikkunoista. Kallis hinta pelkälle maisemalle.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:15"]Minä katsoin tuon ilmoituksen eilen ja kaipasin siihen pohjapiirustusta, joka nyt jälkeenpäin onkin ilmestynyt. Kuvien puutetta ei tarvitse päivitellä: sisäkuvattomia ilmoituksia on nimenomaan näissä huonokuntoisissa asunnoissa aika usein eikä asukas halua omia asuinolojaan kuvitukseksi.
Avaimen ja ylähyllyjen kuvilla annetaan remontoijille tiedoksi, että 50-luvun elementtejä on jäljellä. Ja nuo ulkokuvat ja porraskäytäväkuvat kertovat maisemasta, sijainnista ja taloyhtiön siisteydestä.
Ihan kivan näköiset kasvot tuolla välittäjälläkin on, joten lopettakaa jo turhista mölyäminen.
[/quote] Sipe?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"] Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle! [/quote] Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen. (Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!) [/quote] Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D [/quote] No en mäkään, ei sitä ollu sillon :D [/quote] Joo pohjakuva lisätty tän keskustelun aloituksen jälkeen. Aloittajahan mainitsi että 17 kuvaa joista ei selviä kämpästä mitään ja nyt on 18! Go Sipe!!
[/quote]
Okei joo, en ollut katsonut huolimattomasti. 18 kuvaa, eilen tosiaan 17. Mutta voisiko se olla sattumaa, oisiko hän voinut muuten vaan huomata unohtaneensa pohjakuvan tai joku asiakas olisi kysynyt sitä? Luulis, että hän kommentoisi jotain, jos olisi löytänyt ketjun..? Tai ehkä miettivät nyt pr-toimiston kanssa sopivaa vastausta.
Hahaha :D