Siis voi hitto mitä kuvia asunnosta Oikotiessä
17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.
Kommentit (294)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:13"]Ehkä tää on jotain käänteistä psykologiaa ja asunto paljastuukin luksuslukaaliksi. Omistaja haluaa löytää juuri oikean ostajan, sellaisen, joka näkee fuulan läpi ja todella ansaitsee tämän asunnon. [/quote] Veikkaan kanssa, että tämä asunto valitsee omistajansa, ei toisinpäin.
[/quote]Onhan se hurmaava asunto. Näin sanoi itse Sipe. Ei helmiä sioille ja siksi ei kuvia yleiseen jakoon.
[/quote]
Miks kaikilla kiinteistövälittäjillä on helmikaulanauhat?
Miehilläkinkö? Taitaa kuulua virka-asuun.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:32"]Hissin ovi pamahtaa ulko-oveen aukaistaessa, kiva!
[/quote]
Eihän tuo ole ongelma eikä mikään! Tyyny vain kiinni oveen pehmusteeksi, niin avot!
.
Lueskelin tätä ketjua viimeksi yöllä neljän aikoihin ja minulla oli asuntoilmoituksen kuvasivu auki toisella välilehdellä. Pohjapiirustusta ei ollut vielä yöllä, mutta nyt kun päivitin sivun, niin sinnehän se pohjiskuva totta tosiaan oli tupsahtanut! Eli se on siis lisätty aamulla/aamupäivällä klo 03:53-12:41 välisenä aikana. Aika vekkuli tuo Sipe! :)
Lukeekohan Sipe itse tätä? Pakkohan hänen on ollut tästä ketjusta kuulla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:21"]Lukeekohan Sipe itse tätä? Pakkohan hänen on ollut tästä ketjusta kuulla.
[/quote]
Ihme on, jos kukaan ei ole Sipelle vinkannut tästä. Olishan se aika vinkeää löytää itsestä tämmöinen ketju :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:21"]
Lukeekohan Sipe itse tätä? Pakkohan hänen on ollut tästä ketjusta kuulla.
[/quote]Toivottavasti! ja toivottavasti myös näkee sen hyväntahtoisen hauskana.
Meidän Kiinteisökeisarinna Sipe <3
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:21"]Lukeekohan Sipe itse tätä? Pakkohan hänen on ollut tästä ketjusta kuulla. [/quote] Ihme on, jos kukaan ei ole Sipelle vinkannut tästä. Olishan se aika vinkeää löytää itsestä tämmöinen ketju :D
No niinpä! Ja vain yhden myynti-ilmoituksen takia :D[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:21"]Lukeekohan Sipe itse tätä? Pakkohan hänen on ollut tästä ketjusta kuulla. [/quote] Ihme on, jos kukaan ei ole Sipelle vinkannut tästä. Olishan se aika vinkeää löytää itsestä tämmöinen ketju :D
No niinpä! Ja vain yhden myynti-ilmoituksen takia :D[/quote]
[/quote]
Sipen uran kohokohta :D harva välittäjä saa näin suurta näkyvyyttä ja keskustelua
Mä olin täällä viime yönä jo lukemassa ja nyt palasin uudelleen. Oli pakko lukea koko ketju uusiksi. Tää on mahtava :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:25"]
200 tonnin avain merinäköalalla, ei paha
[/quote]On myös hissi joka vie asukkaat ylös asti.
Saisinkohan tuohon kaupantekijäiseksi kaksi tuolia jos kättelisi heti pyyntihinnalla, toinen avaimen luo ja toinen ikkunalle, saisi sitten niistä ihailla maailman menoa ja helvetin kallista avainta, mä sanoisin kuitenkin että noiden kuvien ottajalla ei välttämättä hissi kulje ihan ylös asti hehee
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:39"]Mulle noi kuvat kertoo paljonkin eli asunto on remontoitava kokonaan.
[/quote]
Eiköhän se ollut selvää kaikille alusta asti:)
Miten muuten välittäjän kuuluisi toimia? Voiko ilmoitukseen laittaa rehellisesti hirveitä kuvia ja kutsua kämppää murjuksi?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:34"]
Miten muuten välittäjän kuuluisi toimia? Voiko ilmoitukseen laittaa rehellisesti hirveitä kuvia ja kutsua kämppää murjuksi?
[/quote]Murjuksi ei voi kutsua mutta asunnin kuntoa voi kuvata huonoksi/vaatii remonttia/tee oman näköisesi asunto/remontoijan unelma.. Kai hirveitäkin kuvia voi laittaa mutta vetävätkö ne potentiaalisia ostajia katsomaan..
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:13"]Ehkä tää on jotain käänteistä psykologiaa ja asunto paljastuukin luksuslukaaliksi. Omistaja haluaa löytää juuri oikean ostajan, sellaisen, joka näkee fuulan läpi ja todella ansaitsee tämän asunnon. [/quote] Veikkaan kanssa, että tämä asunto valitsee omistajansa, ei toisinpäin.
[/quote]Onhan se hurmaava asunto. Näin sanoi itse Sipe. Ei helmiä sioille ja siksi ei kuvia yleiseen jakoon.
[/quote]
Miks kaikilla kiinteistövälittäjillä on helmikaulanauhat?
[/quote]
Eivät kiinteistönvälittäjät ole sikoja.