Vierailija

17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.

http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9516555

• ylös 2
  • alas 0

Sivut

Kommentit (294)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asunto on varmaan ihan pommi, mitä tässä nyt yritetään peitellä. Typerää, koska kyllähän nyt Helsingissä menee kämppä kaupaksi ja saadaan näyttöihin kävijöitä.

"Hurmaava koti korkealla ylimmässä kerroksessa , joka vaatii päivitystä."

Niin onko se vika kerroksessa vai asunnossa? 

Mä vieläpä etsin kaksiota tuolta suunnalta ja jopa remontoitavaa, mutta tää pisti vituttamaan, etten tiedä jaksanko edes ottaa yhteyttä. Ei edes pohjapiirustusta voinut laittaa.
Ap

Tän täytyy olla joku narkkarien luukku jota ei ole ehditty tai viitsitty siivota ennen kuvausta. :O

Oliko tämä vitsi? Aika surkeita asuntoilmoitusten kuvat on noin yleisestikin, mutta tämä oli jo omaa luokkaansa kehnoudessaan.

Halpa vastike ja aika halpa hintakin kerrotuilla spekseillä tuon kokoisesta asunnosta Lauttasaaressa. Haiskahtaa että esim. tulevat remontit, jotka on yllättäen jätetty kertomatta, on melkoiset. Noiden surkeiden kuvien lisäksi olisi varmaan kannattanut omakin kuva jättää tosta pois...

Näkee se ostajaehdokas ne huoneet kuitenkin, miksei niitä vain voi rehellisesti kuvata? Ei tuo hämää ketään.

"Hurmaava koti korkealla ylimmässä kerroksessa , joka vaatii päivitystä. "

Siis koko kerros vaatii päivitystä vai...? :) 

Vierailija
Miksi pitää ottaa kuvia pienistä yksityiskohdista

Minä ainakin valitsen asuntoni avaimen mukaan.

Vierailija

200 tonnia tuosta! :D

Pyynti kylläkin 210 ja yhtiöllä lunastusoikeus, joten tuskin tota kannattaa vaivautua edes tinkaamaan. 

Johtuisko kuvien puute siitä, että omistaja ei halua niitä nettiin? Näytötkin pidetään vain yksityisesti.

Vierailija

Nauratti tuo "hissi tuo asukkaat ylös asti" :D

Joo oikein nykyajan high techiäkin löytyy :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.