Miehen poika nukkuu välissämme...
Mä en jaksa enää! Haluaisi sitä itsekin joskus nukahtaa miehen kainaloon, mutta poika haluaa nukkua välissämme. Ja ei ole siis minun vaan miehen poika. Pian 6 v.
Nyt kysyin nätisti, että voitaisko nukkua vierekkäin, niin vastaus oli, että poika haluaa nukkua välissä...
Mitä ajattelette tällaisesta? Pyydänkö kohtuuttomia?
Kommentit (29)
Miksi se on ylipäätään opetettu siellä nukkumaan? Ei tulisi mieleenkään ottaa miehen muksuja meidän sänkyyn.
Kyllä voi viihtyä kauankin teidän välissä vielä. Nimim. Kokemusta on.. Miehen 10v tyttö nukkuu meidän välissä.. Nukkunut koko tämän 8-vuotta. Jotain pitäisi keksiä kun nyt kun tyttö asuu kanssamme, ja asunto on pieni, ei täällä pääse oikein parisuhdetta hoitamaan mihinkään :( kohta 4kk ilman seksiä jo..
Laittakaahan naiset nyt ukkonne kova kovaa vastaan ja sanotte, että nyt tällainen temppuilu loppuu ja ISOT muksut menevät omaan sänkyyn nukkumaan. Ei kovin normaalia toimintaa ole tuollainen. Minä en ainakaan yhtäkään yötä nukkuisi lapsi keskellä/vieressä, vaan mies saisi valita joko lapsen vieressä, eikä seksiä ollenkaan/kaverisuhde tai minä vieressä ja normaali parisuhde seksin kanssa. Jos vielä ukko inisisi jotain, niin lähtisin menemään.
Onko poika teillä aina vai vaan joka toinen vkl? Kai sä pari yötä kuussa pystyt nukkuun ilman miehen kainaloon . Jos on harvoin niin: Ällöttää tollaset "äitipuolet" joiden pitää olla miehelle se tasan yks palvonnan kohde.
Minä tuon ikäisen passitin takaisin omaan sänkyyn nukkumaan, mies oli tosin samaa mieltä kanssani.
Tv. "Kamala äitipuoli"
Miksi se ei voi nukahtaa omaan sänkyyn, kun kivasti laitatte nukkamaan. Iltasadut ja suukot ja lepertelyä. Ja jos joku yö pelottaa tai muuta, niin sitten voi kömpiä viereen itse. Mutta että tottuisi edes menemään aluksi yksin nukkumaan. Siitä se lähtee...
Ok, eli taaskin oli oikeasti myös sitten kaikesta muustakin kyse. Ei pelkästä nukkumajärjestelystä... Mitähän kaikkea tähän vielä liittyy.
aika outoa että tuon ikäinen ei osaa nukkua omassa sängyssä. Ei kuulosta hyvältä Ap, lapsesta tulee aivan sietämätön lellipentu (ellei ole jo), sinuna olisin jo häipynyt.
Lapsi luulee pian pystyvänsä hallitsemaan kaikkea. Isänsä taipuu heti aina lapsen tahtoon. Jos lapsi haluaa lähteä täältä, lähdetään. Jos lapsi ei haluakaan lähteä jonnekin, ei taatusti mennä. Jos lapsi haluaa jäätelön, hän sen saa, vaikka ensin kielletään.
Käyttää valtaa tässäkin kohdassa. Testaa isää.
Ap