Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille miten varattu nainen isketään

Vierailija
26.06.2015 |

Moni varattu nainen saattaa toivoa että ne isketään, jos niillä on huono suhde tai jos ihastuvat johonkin toiseen mieheen. Ihan olennainen juttu varatun naisen iskemisessä on se, että sen pitää tapahtua ikään kuin huomaamatta, muuten se tuntuu naisesta pettämiseltä, vaikka nainen olisi juuri sitä halunnut kaiken aikaa. Eli minkäänlaisia treffikutsuja tai liian suoria lähestymisiä ei kannata tehdä, vaan tehdä tuttavuutta vähän muilla verukkeilla. Miehen pitää olla se yks vaan se kiva mies joka aina välillä juttelee ja jonka kanssa on kivaa. Sellainen että jos se oma mies kysyy että kuka se mies oli jota tervehdit kaupassa, niin nainen voi hyvällä omalla tunnolla sanoa että yks tuttu vaan ilman että tuntee syyllisyyttä, vaikka samaan aikaan olisi ikään kuin toinen jalka jo uuden miehen matkassa. Tilannetta pitää siis tällä tavalla kehitellä pikku hiljaa, koska tällainen on tavallaan sallittua naisellekin, koska kyse ei ole pettämisestä jos vaan vähän viettää aikaa jonkun kivan miehen kanssa, joka on "vain ystävä" tms. Sitten jossain vaiheessa mennään niin pitkälle että tilannetta ei voi enää nainenkaan kieltää ja sitten onkin jo mies vaihtunut ja kaikki muka "vain tapahtui", mitään pettämistä tai vispilänkauppaa ei ollut. Sitä vaan ihastui toiseen mieheen ja kaikki oli ikään kuin luonnollista asioiden kulkua naiselle, vaikka miehelle olisi ollut hyvinkin suunnitelmallista iskemistä.

Tässä siis teille pientä vinkkiä miten varattua naista kannattaa lähestyä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks.

Vierailija
2/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että on itsestään kiinni haluaako parisuhteensa eteen tehdä töitä myös vaikeina aikoina. Ainakin minä olen omasta vapaasta tahdosta mieheni kanssa ja tiedän että tarjolla olisi muutakin ja joskus houkutuksia tulee, varsinkin jos suhteessa on ollut rasitteita, mutta silti en koskaan ole hairahtunut vieraaseen lihaan. Itsestään tämä on kiinni, ei siitä miten joku lirkuttelee, tekipä sen huomaamattomasti tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan "läheks panee?" toimii kyllä kunhan vaan tarpeeksi monelta kysyy.

Vierailija
4/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:56"]

Uskallan väittää, että on itsestään kiinni haluaako parisuhteensa eteen tehdä töitä myös vaikeina aikoina. Ainakin minä olen omasta vapaasta tahdosta mieheni kanssa ja tiedän että tarjolla olisi muutakin ja joskus houkutuksia tulee, varsinkin jos suhteessa on ollut rasitteita, mutta silti en koskaan ole hairahtunut vieraaseen lihaan. Itsestään tämä on kiinni, ei siitä miten joku lirkuttelee, tekipä sen huomaamattomasti tai ei.

[/quote]

Toki on, mutta paljon on naisia jotka mielellään ottaisi toisen miehen, jos vain mies osaa ottaa oikealla tavalla. Mies saattaa tällaisen tapauksen mokata helposti jos on liian suorasukainen. Nainen antaa pakit koska se "tuntuu väärältä", vaikka olisi sisimmissään ehkä halunnutkin että tuo kyseinen mies hänet iskee. ap

Vierailija
5/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
6/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta missä se iskeminen on? Ei naiset kaikkiin mukaviin miehiin ihastu.

Vierailija
7/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi mulle. Näen läpi aina ja vaistoan kaikki.

Vierailija
8/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:02"]

Muuten hyvä, mutta missä se iskeminen on? Ei naiset kaikkiin mukaviin miehiin ihastu.

[/quote]

Hyvä huomio, en tässä  nyt ihan täyttä manuaalia naisen iskemiseen kirjoittanut vaan lähestymistavan varattujen kanssa. Varatut naiset isketään aika pitkälle samalla tavalla kuin sinkutkin mutta hieman hienovaraisemmin ja näkymättömämmin, flirttailun pitää olla "viattomampaa", ei niin näkyvää tai päällekäyvää jne. ap

Vierailija
9/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin toivon tällä hetkellä, että yksi kiinnostava mies tekisi tuttavuutta. Olisin valmis lähtemään nykyisestä suhteesta. Mutta myös tuo mies on varattu, niin en voi te tehdä oikein mitään. Kärvistellään sitte tässä.

Vierailija
10/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tismalleen oikeassa. 

Vierailija
11/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin..

Vierailija
12/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan paskat neuvot. Kyllä minä voin muidenkin miesten seurasta pitää, mutta ei ne muut miehet kyllä minua omaksi ole koskaan saaneet.

Vierailija
13/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ei uppoaisi "yks vaan" -selitykset ja se kävis tinttaamassa heti sua kuonoon. On niin seksikäs kun oikein puhisee joskus mustasukkaisuudesta :)

Vierailija
14/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Hyvä huomio, en tässä  nyt ihan täyttä manuaalia naisen iskemiseen kirjoittanut vaan lähestymistavan varattujen kanssa. Varatut naiset isketään aika pitkälle samalla tavalla kuin sinkutkin mutta hieman hienovaraisemmin ja näkymättömämmin, flirttailun pitää olla "viattomampaa", ei niin näkyvää tai päällekäyvää jne. ap

[/quote]Juu, otsikko oli harhaanjohtava. Minäkin voisin sanoa kaverille, että opetan hänelle, miten autoa ajetaan ja sitten vain käskisin häntä ajamaan hitaasti.

Vierailija
15/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla. Muuta keinoa ei ole.

Vierailija
16/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:47"]

Mun miehelle ei uppoaisi "yks vaan" -selitykset ja se kävis tinttaamassa heti sua kuonoon. On niin seksikäs kun oikein puhisee joskus mustasukkaisuudesta :)

[/quote]

En ole ap, mutta sanonpahan vaan, ettei kukaan omista naista, joten siitä tulisi mahdollisesti taistelu.

Vierailija
17/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:07"]

[/quote]

[/quote]Juu, otsikko oli harhaanjohtava. Minäkin voisin sanoa kaverille, että opetan hänelle, miten autoa ajetaan ja sitten vain käskisin häntä ajamaan hitaasti.

[/quote]

Perustaidot pitää olla kunnossa. Nämä opit on edistyneille. Jos et tiedä yhtään miten naisten kanssa pitää toimia, niin ei kannata aloittaa varatuista. ap

Vierailija
18/65 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:47"]Mun miehelle ei uppoaisi "yks vaan" -selitykset ja se kävis tinttaamassa heti sua kuonoon. On niin seksikäs kun oikein puhisee joskus mustasukkaisuudesta :)
[/quote]

Hakkaa suakin tulevaisuudessa. Enjoy your bruises.

Vierailija
19/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän tollanen tilanne, mutta olisin pitänyt halpaimaisena lopettaa suhteen ja aloittaa uuden. Koitettin ihan vaan korjata olemassaolevaa suhdetta, ei se vaihtamalla välttämättä olisi parantunut.

Vierailija
20/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jäljillä. Noin se toimii.
t. onneton nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi