Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin perhe suhde, jonka tiedät?

Vierailija
26.06.2015 |

Niin eli mikä on kummallisin parisuhde/perhe suhdesolmu, jonka tiedät? 

Ystäväni on hyvä kaveri miehensä ex:än äidin kanssa. Siis miehen ex-anopin. Olivat tavanneet harrastuksen kautta (ystävä ja ex-anoppi) ja tulleet hyviksi kavereiksi. Ja nykyään nuo kolme näkevät toisiaan ja viettävät aikaa kolmestaan. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:39"]Tyttö seurustelee äitinsä ex-miehen eli oman ex-isäpuolensa kanssa
[/quote]

Samanlaisen kuvion tiedän myös
[/quote]
Woody Allen?

Vierailija
42/63 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukylä, jonka nuoriso sai naimisiinmenovillityksen ja menivät naimisiin keskenään, niin että monesta perheestä oli kaksi tai useampikin nuori mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä seurustella isäpuoleni kanssa. :O Mutta olinkin 10v kun isäpuoleni tuli perheeseemme ja isäni kanssa olen vähemmän tekemisissä. Eli minulle se olisi moraalisesti ja henkisesti sama kuin seurustelisin oman isäni kanssa. En voisi seurustella velipuolenikaan kanssa. Velipuolta minulla ei ole, mutta kuvittelisin jos isäpuolellani vaikka olisi poika.

Vierailija
44/63 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:39"]Tyttö seurustelee äitinsä ex-miehen eli oman ex-isäpuolensa kanssa
[/quote]

Samanlaisen kuvion tiedän myös
[/quote]
Woody Allen?
[/quote]

Eikös Woody Allen seurustele adoptiotyttärensä kanssa?

Vierailija
45/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni sisko, on naimisissa ex-isäpuolensa veljen kanssa. 

Vierailija
46/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:44"]Tiedän kaksi pariskuntaa joissa molemmissa molempien vanhemmat ovat naimisissa toistensa vanhempien kanssa. Molemmissa tapauksissa pariskunta on naimisissa ja heillä lapsia. Eli siis pariskunnan naisen äiti on miehen äitipuoli ja toisinpäin ja isä on isäpuoli ja toisinpäin. Ja molemmissa pariskunnalla on yhteisiä sisaruksia. [/quote] Niin ja toisessa näistä vielä pariskunnan nainen ja miehen sisko kutsuvat toisiaan siskoksiksi mutta sitten kuitenkin pariskunta puolustelee että eivät ole biologisia sisaruksia. Mahtaa olla läw [/quote] En pysynyt perässä

[/quote]

Serranon perhe. Joko selvensi?

Vierailija
47/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaat identtiset kaksoset: toinen heistä seurustelee n. 50-v naisen kanssa ja toinen tämän naisen n. 20 v tyttären kanssa!

Vierailija
48/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tuli raskaaksi miehelle, jolla oli lapsi tän mun ystävän siskon kanssa. Ei siinäkään vielä kaikki,3 vuotta eron jälkeen tuo mies siitti vielä siskoksista kolmannen. Eli kolme sisarusta saanu lapsen saman miehen kanssa. Kyllä siinä vanhemmat huokasi helpotuksesta, että neljäs lapsensa on poika :`D

Vierailija
49/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:18"]

Mun ystävä tuli raskaaksi miehelle, jolla oli lapsi tän mun ystävän siskon kanssa. Ei siinäkään vielä kaikki,3 vuotta eron jälkeen tuo mies siitti vielä siskoksista kolmannen. Eli kolme sisarusta saanu lapsen saman miehen kanssa. Kyllä siinä vanhemmat huokasi helpotuksesta, että neljäs lapsensa on poika :`D

[/quote]

Eli (puoli)siskokset ovat serkkuja(?) keskenään? :D tuollehan tarvitsee kohta uuden suomenkielisen määritelmän :D sisarserkus?

Vierailija
50/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:44"]Tiedän kaksi pariskuntaa joissa molemmissa molempien vanhemmat ovat naimisissa toistensa vanhempien kanssa. Molemmissa tapauksissa pariskunta on naimisissa ja heillä lapsia. Eli siis pariskunnan naisen äiti on miehen äitipuoli ja toisinpäin ja isä on isäpuoli ja toisinpäin. Ja molemmissa pariskunnalla on yhteisiä sisaruksia. [/quote] Niin ja toisessa näistä vielä pariskunnan nainen ja miehen sisko kutsuvat toisiaan siskoksiksi mutta sitten kuitenkin pariskunta puolustelee että eivät ole biologisia sisaruksia. Mahtaa olla läw [/quote] En pysynyt perässä

[/quote]

Sinun vanhempasi ovat eronneet. Samoin ovat puolisosi vanhemmat. Sinun äitisi ja puolisosi isä menevät naimisiin. Sinun isäsi ja puolisosi äiti menevät naimisiin. Tällöin puolisosi sisko on sinun siskopuolesi (koska isäsi on tämän isäpuoli ja äitisi on tämän äitipuoli). Ymmärsitkö nyt? Tai näin minä ainakin ymmärsin :D Oli aika monimutkainen.

[/quote]

Ei se voi noin mennä. Jos se sisko on puolison täyssisarus, niin ei hän voi olla "minun" siskopuoli. Siskopuoli on puoliksi samaa sukua. Jos sen sijaan hän olisi puolisoni siskopuoli, niin sitten hän voi olla myös minun siskopuoli. 

Vierailija
51/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:11"]

[/quote]

Sinun vanhempasi ovat eronneet. Samoin ovat puolisosi vanhemmat. Sinun äitisi ja puolisosi isä menevät naimisiin. Sinun isäsi ja puolisosi äiti menevät naimisiin. Tällöin puolisosi sisko on sinun siskopuolesi (koska isäsi on tämän isäpuoli ja äitisi on tämän äitipuoli). Ymmärsitkö nyt? Tai näin minä ainakin ymmärsin :D Oli aika monimutkainen.

[/quote]

Ei se voi noin mennä. Jos se sisko on puolison täyssisarus, niin ei hän voi olla "minun" siskopuoli. Siskopuoli on puoliksi samaa sukua. Jos sen sijaan hän olisi puolisoni siskopuoli, niin sitten hän voi olla myös minun siskopuoli. 

[/quote]

No usein sisarpuoliksi sanotaan myös oman vanhemman uuden puolison lapsia, jotka eivät siis verellisesti ole mitään sukua. Eli siis joo. Tässä "siskopuoli" tarkoittaa sitä naista jonka isäpuoli isäsi on ja äitipuoli äitisi on.

Vierailija
52/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:56"]

On isä ja poika ja toisaalla äiti ja tämän tytär. Äidistä ja isästä tulee pari, samoin näiden lapsista keskenään, eli tytöstä ja pojasta. Omituista.

[/quote]

Mulla oli jokunen vuosi sitten tällainen tilanne, eli menin naimisiin naisen kanssa ja myöhemmin isäni meni naimisiin vaimoni äidin kanssa. Tuon selittäminen ulkopuolisille oli ihan huvittavaa sinänsä. Nykyisin olen itse jo eronnut, isäni on vielä naimisissa tuon mun eksän äidin kanssa.

Vierailija
53/63 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme veljestä ovat naimisissa kolmen sisaruksen kanssa.

Vierailija
54/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tytön joka seurustelee siskopuolensa serkun kanssa. 

Vierailija
55/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden kaimani, joka on naimisissa exän tyttären anopin enon marsunkasvattajan kanssa, mutta odottaa kolmosia toisen exän äidin serkun opettajan vävylle.

Vierailija
56/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi setää (keskenään veljeksiä). Toisen sedän ex-vaimo meni eron jälkeen naimisiin ex-miehensä veljen kanssa. Ällöä.

Vierailija
57/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nai leskeksi jäätyään vaimonsa sisaren, joten lapset ovat keskenään sekä sisaruksia että serkuksia. Ei tuossa edesmenneen vaimon sisaren kanssa naimisiin menossa erikoista varmaan ole, mutta se on hassua, että on siskopuolensa serkku.  Eikös se näin mene? 

Vierailija
58/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummon äiti teki vanhoilla päivillään mummoni, kuolleen tyttärensä sulhasen kanssa. Varmaan joku lohduttelu karkasi lapasesta, mutta vähän yäk silti.

Vierailija
59/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummoni muni mun mammani mun mammani muni mun

Vierailija
60/63 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:44"]Tunnen yhden kaimani, joka on naimisissa exän tyttären anopin enon marsunkasvattajan kanssa, mutta odottaa kolmosia toisen exän äidin serkun opettajan vävylle.
[/quote]

Tunnetaankohan me sama? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi