Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pesetkö alapään saippualla?

Vierailija
26.06.2015 |

Millä saippualla vai pesetkö ilman saippuaa? Kuinka usein peset?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen alapään edestä ja takaa samalla suihkusaippualla kuin muutkin paikat.
ei mitään ongelmaa.
Pelkällä vedellä ei mulla ainakaan ikävät hajut lähde,jos niitä joskus on.myös ulostamisen jälkeen pesen aina,käsisaippualla.Muuten on tosi likainen olo.
Onko teillä muilla erikseen pimpinpesuaine?jos,niin miksi suosittelet sen käyttöä?

Vierailija
22/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen ja Peräseinäjoki pesen saippualla, itse toosaa en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:45"]Karvoituksen ja Peräseinäjoki pesen saippualla, itse toosaa en.
[/quote]
^peräreiän

Vierailija
24/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:42"]Pesen alapään edestä ja takaa samalla suihkusaippualla kuin muutkin paikat.
ei mitään ongelmaa.
Pelkällä vedellä ei mulla ainakaan ikävät hajut lähde,jos niitä joskus on.myös ulostamisen jälkeen pesen aina,käsisaippualla.Muuten on tosi likainen olo.
Onko teillä muilla erikseen pimpinpesuaine?jos,niin miksi suosittelet sen käyttöä?
[/quote]

Ja sisäpuolelta en tietenkään pese,ulkoisesti vain.

Vierailija
25/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:31"]

Saippualla pesijöille:

Milloin opitte ettei sitä römpsää hierota millään pesuaineilla. Siinä sitten valitatte kuivuutta ja kaiken maailman tulehduksia.

Tai sitten en edes halua tietää kuinka syöpäiset toosat teiltä löytyy jos ei vesipesu riitä.

[/quote]Olen jo 5-kymppinen ja aina pessyt alapääni miedolla saippualla. Alapää ei ole raskautta lukuunottamatta ollut ikinä kuiva, kerran elämäni aikana olen sairastanut hiivatulehduksen ( antibioottikuurin jälkeen) eikä syöpääkään ole todettu. Minusta aina pelkällä vedellä pesty alapää kuulostaa inhottavan likaiselta. 

Vierailija
26/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä vedellä ei tule puhdas ja raikas olo, suihkusaippuat ym. Taas järisyttää ph-tasapainoa ja aiheuttaa siksi epämiellyttäviä tuoksuja. Sempä takia käytän ihan intiimisaippuaa!

Vierailija
27/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä saippuaa. Pesen vedellä joka päivä.

Vierailija
28/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Dermosilin intiimisaippuaa, samalla menee koko herkkäihoinen kroppa.

Vierailija
29/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän intiimialueelle tarkoitettua saippuaa toosani pesuun. Oikein hyvä tuote.

Vierailija
30/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:45"]Karvoituksen ja Peräseinäjoki pesen saippualla, itse toosaa en.
[/quote]

Kiitos yön parhaista nauruista! :-----D voehan Peräseinäjoki

Vierailija
31/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen miedolla saippualla kaksi kertaa päivässä eli jokaisella suihkussa käynnillä. Ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia eikä kuivuutta eikä mitään muutakaan ongelmaa. Haluan tuntea olevani puhdas ja siihen ei pelkkä vesi riitä.

Vierailija
32/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen nestesaippualla, minullekaan ei pelkkä vesi riitä, sillä vedelläkö sperman haju lähtee,ei lähde. 

Vierailija
33/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:31"]Saippualla pesijöille:

Milloin opitte ettei sitä römpsää hierota millään pesuaineilla. Siinä sitten valitatte kuivuutta ja kaiken maailman tulehduksia.

Tai sitten en edes halua tietää kuinka syöpäiset toosat teiltä löytyy jos ei vesipesu riitä.
[/quote] vittu ku nauran aina jos joku kutsuu sitä "toosaksi" tulee mieleen vanha telkkari jossa on paska laatu sekä antennit päällä.

Vierailija
34/38 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen suihkusaippualla. Ja ikinä ei ole mitään kuivuuksia tai muutakaan ongelmaa ollut siellä, ei edes hiivaa. Ja mulle on sanottu että mä haisen hyvälle enkä semmoselle kalalle niinkun monet muut pillut. Että jättäkää vaan värkkinne pesemättä kunnolla jos haluatte haista fisulle :P

Vierailija
35/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saippualla, joka käteen osuu. Joskus Sebamedilla, joskus käsisaippualla jne.

Vierailija
36/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimipesuaineella

Vierailija
37/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesaisen saippualla/shampoolla suihkussa, mutten hinkkaamalla hinkkaa. liki joka päivä siis. muuten vain vedellä.

ne jotka haisee, peskööt useammin ja vaikka kloritella.

Vierailija
38/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen/huuhdon aamuin illoin vedellä ja ison hädän jälkeen pepun pesen tietty intiimialueille tarkoitetulla pesuaineella. Mulla on ne paikat tosi arat saippuoille ja yritän suihkussakin varoa päästämästä saippuaa liian lähelle.