Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa parisuhdetta?

Vierailija
26.06.2015 |

Kun minä haluan vain pillua. Ei kiinnosta sitoutuu. Mikä siinä on naiset että ette ymmärrä että me miehet halutaan vaan pillua teiltä?
M20

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:38"]Ihan vinkkinä, että jos haluat seksiä, voi asian ilmaista fiksummin kuin "haluan vain pillua". Naiset harvoin innostuu idiooteista.
[/quote]
Ei noin voi sanoa baarissa. Muuten ei tule pillua. ):
ap
[/quote]
Helpompaa ois. Nyt joudun keksimään typeriä isku reploja kun naiset ei lämpee kun sanoo suoraan että haluaa pillua ja äkkiä. :D
ap

Vierailija
22/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:38"]Ihan vinkkinä, että jos haluat seksiä, voi asian ilmaista fiksummin kuin "haluan vain pillua". Naiset harvoin innostuu idiooteista. [/quote] Ei noin voi sanoa baarissa. Muuten ei tule pillua. ): ap [/quote] Helpompaa ois. Nyt joudun keksimään typeriä isku reploja kun naiset ei lämpee kun sanoo suoraan että haluaa pillua ja äkkiä. :D ap

[/quote]

No tottakai sun täytyy vähän vaivaa nähdä. Kai otat naisen huomioon myös? Kukaan ei halua olla pelkkä runkkualusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi te miehet ette ymmärrä että haluan vaan mulkkua teiltä? Ei oo todellakaan aikaa taikka kiinnostusta parisuhteeseen.

Vierailija
24/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. Kato kun aika useat naiset haluaa ihan niinku kumppanin, rakkauden ja perheenkin jotku haluaa. Vaiko et itse usko rakkauteen etkä suhdetta halua niin se ei tarkoita että muut olisivat väärässä niin halutessaan. Onneksi ihmisiä on moneen lähtöön teitä sun kaltaisille sopivia naisia jotka ei haluu mitää seksiä enempää, ja sitten on onneksi jonkin verran niitä miehiä jotka haluu parisuhteen.

Vierailija
25/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että olet noin nuori...Olen nainen, mutten halua enää ketään miestä riesoikseni. Rakastaja kyllä kelpaisi...

Vierailija
26/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tällä hetkellä halua parisuhdetta. Mutta en kyllä harrastais seksiä miehen kanssa joka haukkuis minua lutkaks sen takia..

Vierailija
27/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:10"]Kunhan sullekin tulee ikää ja elämänkokemusta lisää niin eiköhän tuokin muutu.
[/quote]
Ei välttämättä. Minäkin N37 kauhistun ajatustakin parisuhteesta. Enää en kyllä välitä seksistäkään.

Vierailija
28/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:50"]

Niin, miksi te miehet ette ymmärrä että haluan vaan mulkkua teiltä? Ei oo todellakaan aikaa taikka kiinnostusta parisuhteeseen.

[/quote]

Kuulostaa ihanalta. Multa saisit ihan vaan seksiä, en jää roikkumaan.

Vierailija
29/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:10"]Kunhan sullekin tulee ikää ja elämänkokemusta lisää niin eiköhän tuokin muutu.
[/quote]
Ei. En halua joutua ikinä parisuhteeseen. Haluan vaan bilettää ja nussii.
ap
[/quote]
Olet ilmeisesti tyhmä ja iän myötä susta tulee myös vähemmän haluttava joten et voi "bilettää ja nussii" aina. Sitten voit vaan toivoa että joku sut huolii koska parhaat on jo sun iässäs varattuja. Saat siis tyytyä muiden jämiin.

Vierailija
30/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan isoa kyrpää. Blokkasin kaikki pikkukullit heti pois ja otin isomunaisen ja varakkaan miehen. Nyt saan sitä isokullia useamman kerran päivässä edelleen ja isäsi maksaa edelleen valitettavasti laskujasi. T. äiti.

Vierailija
31/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee niin vähän duunia ja tienaa niin vähän etteivät pärjää ilman elättäjää. Ensin ne opiskelee kolmekymppiseksi ja sitten hoitaa lapsia kotona ja tarhassa karmeat opintovelat rasitteena. Vuosia kotona porsimassa niin ei kai se nyt käy ilman yhteiskunnan tukia ja sitä miestä panemassa ensin ja sitten elättämässä. Koita itte tehdä perässä niin arvostat naisia ihan eri tavalla.

Vierailija
32/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.En minä haluakkaan. Haluaisin että minun kaveritkaan eivät haluaisi, koska meillä olisi todella hauskaa kaveriporukalla viettää paljon aikaa yhdessä. Mutta se menee niin että naisille on istutettu ajatuksia päähän parisuhteen merkityksestä, ja sitten monet ei käytä päihteitä esim. paljoakaan, ja pitäisi kaiken olla etukäteen suunniteltua ja strukturoitua, koska niin naisten kuuluisi olla. Niin siis ja kun monilla miesporukoilla on usein tapana viettää aikaa jopa päivittäin yhdessä ja päihteet on iso osa sitä ja ennaltasuunnittelemattomuus. Kun naisilta puuttuu sellainen käytös, koska normit kieltävät sen, niin naiset yksinäisinä iltoina alkavat kaivata miestä sen sijaan että hengaisivat kavereiden kanssa. Oikeastihan naiset haluavat parisuhteen vain ja ainoastaan sen takia ettei olisi yksinäisiä. Minulla esim olisi suuri tarve nimenomaan rennoille nasipuolisille kavereille jotka ei haikailisi parisuhdetta vaan hengailtais vaikkapa joka ilta porukalla jonkun luona ja milloin missäkin. Ja pidettäis hauskaa, niin ei siinä enää miestä haluaisikaan. Oikeastihan naisillakin olisi hauskempaa vain keskenään. Mutta siihen ei yhteiskunnan normistot jostain syystä anna tarpeeksi saumaa. Minulta se onnistuisi, mutta kaverini eivät oikein ymmärrä tätä. Toivottavasti jonain päivänä...

Vierailija
33/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan ja omien kokemuksien perusteella naiset haluaa parisuhdetta rahan takia.

Vierailija
34/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi

Vierailija
35/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, menetät paljon jos et ikinä rakastu kehenkää, ja saa tuntee vastarakkautta. Ajattelin ennen samalla tavalla. Sitte tapasin sen oikeen, ja se oli parasta mitä on tapahtunu. Rakkaus on elämässä kaikkein ihaninta, ainaki mulle se on elämän tarkotus. Että saa rakastaa jotain ja se toinen rakastaa takasin. Mikään ei tunnu nii hyvältä

Vierailija
36/36 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä pimee ihminen, ei voi muuta sanoa.
En harrasta yhden yön juttuja, osittain siksi etten vaan ikinä törmäisi kaltaiseesti pässinpäähän. En kyllä suhdettakaan halua mutta tiedän monia miehiä jotka haluavat. Ne miehet jotka eivät halua kuin seksiä kyllä vain kärsivät siitä, jos pelkkää seksiä haluavia naisia haukutaan lutkiksi. Kannattaisi siis varmaan sulkea se provoileva turpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän