Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Puratko koskaan kiukkuasi ASPA ihmiseen?

Vierailija
06.09.2025 |

Kun tämä ei voi puolustautua eikä myöhemmin tarvitse pyytää anteeksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos aspa ei 6 selityskerran jälkeen vieläkään ymmärrä pyytää paikalle/puhelimeen henkilöä, joka ymmärtäisi asian, vaan jatkaa omaa typerää jankkaamistaan, niin että asia ei etene mihinkään. On hankalaa kun tyhmä ihminen ei ymmärrä olevansa tyhmä, vaan kuvittelee olevansa viisas.

Vierailija
2/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voi sietää epäkohteliaita ihmisiä, kohteliaisuus ei maksa mitään. Ja joskus jos joku on epäkohtelias minulle, niin olen tarkoituksella oikein korostetun ystävällinen sille ihmiselle, mielestäni se on paras tapa toimia kaiken maailman urpojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Päinvastoin, olen heille kiva ja asioin hyvällä fiiliksellä. Itsekin tehnyt paljon aspaa ja muistan kuinka kurja olo jäänyt joistain tympeistä asiakkaista, vaikka tiedostankin ettei heidän perseilyssään ole mitään "henkilökohtaista".

98% asiakkaista (aka ihmisistä) on kuitenkin kivoja, tolkkuja ja hyväsydämisiä tyyppejä! <3

Vierailija
4/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En voi sietää epäkohteliaita ihmisiä, kohteliaisuus ei maksa mitään. Ja joskus jos joku on epäkohtelias minulle, niin olen tarkoituksella oikein korostetun ystävällinen sille ihmiselle, mielestäni se on paras tapa toimia kaiken maailman urpojen kanssa.

Juuri näin! Cheers kauniille käytöstavoille!

Vierailija
5/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos aspa ei 6 selityskerran jälkeen vieläkään ymmärrä pyytää paikalle/puhelimeen henkilöä, joka ymmärtäisi asian, vaan jatkaa omaa typerää jankkaamistaan, niin että asia ei etene mihinkään. On hankalaa kun tyhmä ihminen ei ymmärrä olevansa tyhmä, vaan kuvittelee olevansa viisas.

Huoh...😅😆

Vierailija
6/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. 

Vierailija
7/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
8/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Näinhän se menee ou jeeeeeeeeeeeee

Vierailija
9/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjälle repesin kerran, että miksi te teette tätä, minä en jaksa enää. Viette saatana kaikki rahat... Siellä oli onneksi hyvin huumorintajuinen nuori mies. 

Vierailija
10/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan

Se aspa tekee vain työtään. Lisäksi haluan kohdella ihmisiä ystävällisesti. Siten pääsee pidemmälle. En myöskään näe tarpeelliseksi vajota kovin alas käytöksellä

Vierailija
11/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Pras ystöväni on kyllä ihan erilainen. Sen nenille ei hypitä. On marssinut mm. kelaan, ja antanut suorat sanat luukulla toisen ihmisen puolesta ja lätännyt hakemuksen pöytään, kysynyt koska rahat on tilillä, virkailija on sanonut että kahdesta viikosta neljään viikkoon menee, ystäväni sanoi että EI, VAAN RAHAT ON TILILLÄ HUOMENNA, ja ne oli olleet!!! Tämä on vain yksi esimerkki, kaverini on rohkein nainen jonka tiedän, mun sankari. Jos elettäis rautakaudella, olisi joku soturi kilven kanssa, ihan selkeästi, ei pelkää ketään. Kouluaikoina oli rankasti kiusattu, kiusaaminen loppui kun alkoi vetää kiusaajapoikia turpaan, on käynyt kovan elämänkoulunbeikä otaxenää yhtään epäoikeudenmukaisuutta tai sönkötystä vastaan. Muuten on ystävällinen ja ihana ihminen, mutta julma soturi tarvittaessa. 

Vierailija
12/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASPA valehteli. Minulla oli pätevät perustelut sille, että hänen väitteensä ei voi pitää paikkaansa. Ja jos se olisi pitänyt paikkansa, siitä olisi pitänyt olla minuun yhteydessä, jolloin olisin hoitanut asian kuntoon. Kun hän edelleen yritti selittää mustaa valkoiseksi, minulla meni hermot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä