Mielipiteenne lastemme nimistä?
Meillä on kaksostytöt Iiva Hilla Magdalena sekä Edit Isla Natalia ja heidän pikkuveljensä Alvar Olavi Adam.
Itse rakastan lastemme nimiä! Kertokaa myös omien lastenne/tulevien lasten nimiä, niin voidaan jakaa mielipiteitä.
Kommentit (15)
Vautsi, toinen Iiva! Meille tulee tytön nimeksi Iva (lausutaan Aiva) tai sitten Iiva. Kyselinkin samaisesta nimestä täällä palstalla, vastaanotto ei ollut positiivinen :/
Ihan mukavia, Iiva Hilla Magdalena ei ole ihan minun makuuni (liian vanhahtava...), mutta muuten ovat oikein kivoja.
Jos ap on tosissaan, niin Iiva kuulostaa pahasti puhevikaiselta! :-(
Ei tosiaankaan ole omien lastesi nimet. Mitä luultavimmin olet teinityttö joka haaveilee tuon nimisistä lapsista.
Iiva nimistä henkilöä ei väestörekisterikeskuksen mukaan ole Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:45"]Iiva nimistä henkilöä ei väestörekisterikeskuksen mukaan ole Suomessa.
[/quote]
Juuri olin tulossa sanomaan samaa. Keksi ap parempi.
Iiva Hilla Hiiva Illa hihihihi :)
Edit on outo, sehän tarkoittaa muokata. Magdalenakin kuulostaa hassulta mun korvaan, samaten Hilla. Adam on kiva, muut nimet mun makuun liian vanhahtavia suomalaisnimiä. Tää on maku asia nimenomaan, itse en tule antamaan tuon kaltaisia nimiä. Mahdollisesta tytöstä tulee Maria, koska minun ja miehen äitien nimissä on se ja kummassakin suvussa vahvat perinteet, että nimetään isovanhempien mukaan ja Maria sattuu olevan yksi suvussani kulkevista nimistä.
Juu en usko, että on oikeasti lastesi nimet.
Editistä tulee mieleen editointi. Edith olisi jo ihan kaunis. Iivahiiva jo käsiteltiinkin.. Tuo pojan nimi nyt olisi ihan ok, Adam on hieno nimi.
meillä on sohvi eeva linnea, lausutaan kuten kirjoitetaan.
Meillä on Vilma Emilia, suomalaisella sukunimellä.
Enpä usko että sinulla on oikeasti tuonnimiset lapset. Sinuthan tunnistettaisiin heti noin omituisista nimistä.