Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmyys periytyy äidiltä lapselle...

Vierailija
26.06.2015 |

Moi, olen 31-vuotias entinen äiti. 15-vuotias tyttö teki kaksi viikkoa sitten itsemurhan hyppäämällä kerrostalon parvekkeelta alas.
Tyttöni oli hyvä koulussa, ja hänellä ei ollut koskaan poikaystävähuolia (ei kokenut minkäänlaista vetoa poikiin), ja muutenkin hän oli kaikin ulkoisin puolin terve. Olin ilmeisesti kuitenkin väärässä, ja pahasti, kun näin kävi, ja olen todella pahoillani tästä....
Minulla oli itselläni nuorempana ongelmia, viiltelin, ja minulla oli keskivaikea masennus. En esitellyt arpiani tyttärelleni, mutta en myöskään salannut menneisyyttäni, koska meidän perheessä tapana oli puhua avoimesti mistä vain.
Olenko nyt itse aiheuttanut hänen itsemurhan? En halus olla tässä tilanteessa. Olen vain itkenyt ja ollut kotona. Tämä on ihan järkyttävää. Vaikka en haluaisi syyttää itseäni, kun en voi tietää varmaksi, miksi hän itsemurhan teki, voi se kuitenkin johtaa minusta...Vaikka hän joka päivä vannoi rakastavansa minua, ja minä häntä:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se sinusta johtui.

Vierailija
2/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:21"]No tuskin se sinusta johtui.
[/quote]

Näin haluaisin itsekkin uskoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahalaus, ap.

Vierailija
4/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinusta johtunut, ei mistään mitä olet sanonut ja tehnyt tai jättänyt tekemättä. Mutta kun itselläsi kerran on taustaa tuollaisten ongelmien kanssa niin on toki mahdollista että tytär on ihan biologisesti perinyt ahdistumaan ja masentuvaiseen taipuvaisen aivokemian. Itse olen jättänyt kokonaan lapset tekemättä syystä, että sekä isälläni, että minulla, on ollut ahdistusta ja paniikkihäiriötä ja masennusta, joten olen pitänyt riskiä periyttää se helvetti myös lapsilleni, kovin suurena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän