Seisoiko miehelläsi hääyönä?
Itsellä mies veti sellaiset ponukännit hääjuhlissa, että vietti yön oksentaen vessanpönttöön. Olipa kiva.
Kommentit (31)
Toivottavasti ei. Kömmimme nukkumaan aamukuudelta, siihen asti juhlimme kavereiden ja serkkujen kanssa.
Ei hajuakaan. Sammuin hyvissä ajoin.
Ei, kiinnostus lopahti kun mentiin naimisiin
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:26"]Minä jyystin vaimoani hääyönä :)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:26"]
Minä jyystin vaimoani hääyönä :)
[/quote]
Mutta seisoiko miehelläsi?
Kyllä. Oltiin niin väsyneitä, että hotellissa ennen unia pikaisesti, mutta aamulla sitten pitkän kaavan mukaan..
Jää nähtäväksi, koska olen neitsyt ja aion odottaa avioliittoon. Olen kyllä sen verran ruma, että voi käydä niin, ettei seiso.
En tiedä. En ollut paikalla silloin.
En usko että seisois, sillä seisoo vaan ku mä en ole paikalla.
Kyllä! Vietimme yön sviitissä hotellin ylimmässä kerroksessa. +30 asteen kesäpäivän jälkeen ukkosti ja salamoi ja me rakastelimme ensimmäistä kerta useamman kerran. Kannatti odottaa avioliittoon asti!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:51"]Kyllä! Vietimme yön sviitissä hotellin ylimmässä kerroksessa. +30 asteen kesäpäivän jälkeen ukkosti ja salamoi ja me rakastelimme ensimmäistä kerta useamman kerran. Kannatti odottaa avioliittoon asti!
[/quote]
Horo
Näin ensimmäisen kerran mieheni pikku-kikkelin seisovan, en voinut olla nauramatta ja vahingossa osottelin sormella pikku-kikkeliä ja vertasin sormeen. Mies suuttui ja otti eron ei edes pantu hyvä niin
Kyllä seisoi. Oltiin hotellilla joskus 2-3 aikaan yöllä ja hyvin vielä jaksoi. Seuraavana päivänä sitten useampi seksikerta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:26"]
Minä jyystin vaimoani hääyönä :)
[/quote]
Kuulostaa romanttiselta.
Joo, silmät päässä. Ei pantu hääyönä ja nukuttiin se ihan omassa sängyssä sen jälkeen, kun lapset oli saatu nukkumaan.
N32v
Kyllä rakasteltiin . Ja putosin kaksi kertaa sängystä touhutessa.