Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ratissa: auto suistui jokeen, kuski hyppäsi kyydistä

Vierailija
26.06.2015 |

Siis mitä!? 

Henkilöauto karkasi noin 40-vuotiaan naiskuljettajan ohjauksesta ja suistui Kokemäenjokeen varhain perjantaiaamuna Porissa. Nainen ehti itse hypätä pois ajoneuvon kyydistä ennen kuin se vajosi veteen. 

Pelastuslaitoksen päivystävän yksikön johtajan mukaan ulkomaalaistaustainen kuljettaja oli eksynyt ajoreitiltä. Kun edessä näkyi vettä, kuljettaja hätääntyi, ja painoi autosta vääriä polkimia.

http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194987422437/artikkeli/auto+suistui+kokemaenjokeen+kuljettaja+hyppasi+viime+hetkella+kyydista.html

Naiset; puolusteluja?

Jotakin teidän aivoissa on eri tavalla. Yksikään heteromies ei pysty moiseen edes kännissä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha mitävittua :DD   Noinhan käy komedioissa :X

Vierailija
2/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajanut veteen tai kolaria. toista se on nuoret miehet.
t. naiskuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssä. Joten oli se mies tai nainen niin ne on kaikki ihan saatanan surkeita kuskeja.

Vierailija
4/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun tai kenenkään muun naisen tulisi puolustella tuon kuskin toimia?
Oletkos sinä ap valmis puolustelemaan miesten aiheuttamia kolareita?

Vierailija
5/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi että hyppäs pois kuin olisi paniikissa vain halvaantunut paikoilleen ja uponnut auton mukana? Ja tosiaan, miksi meidän muiden naisten täytyy selitellä tuon naisen tekoja? Sama kuin minä vaatisin miehiä selittämään miten te voitte raiskata ihmisiä, en minä siihen pystyisi edes kännissä??!

Vierailija
6/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama laki kuin Saudi-Arabiassa Suomeen eli ämmät ei saa ajaa ilman miestä autoa.
T:puoliksi israelilainen

Vierailija
7/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:34"]

en ole koskaan ajanut veteen tai kolaria. toista se on nuoret miehet. t. naiskuski

[/quote]

No mut se johtuu siitä, että sillä autolla leikitään ja ajetaan äärirajoilla. 

Vain nainen pystyy polkaisemaan kaasua kun edessä näkyy vettä/este ja sitten heittäytymään ulos autosta / laittamaan silmät kiinni ja irrottamaan kädet ratista. 

Vierailija
8/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:41"]Sama laki kuin Saudi-Arabiassa Suomeen eli ämmät ei saa ajaa ilman miestä autoa.
T:puoliksi israelilainen
[/quote]

Juu!!!! Sinäkö tulet sitten miestäni töihin kuskaamaan joka päivä? :)
Minä olen häntä kuskannut töihin päivittäin siksi, että taloudessamme on yksi auto ja minä työttömänä. Eli päiviini ei muuta puuhaa oikein tulisikaan ja jos mies vie auton en pääse kaupoille tms. Niin samallahan sitten mullekin kuskiks lähet. :)

Vierailija
9/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:34"]

en ole koskaan ajanut veteen tai kolaria. toista se on nuoret miehet. t. naiskuski

[/quote]

No mut se johtuu siitä, että sillä autolla leikitään ja ajetaan äärirajoilla. 

Vain nainen pystyy polkaisemaan kaasua kun edessä näkyy vettä/este ja sitten heittäytymään ulos autosta / laittamaan silmät kiinni ja irrottamaan kädet ratista. 
[/quote]

Ja kaikki naiset tekee näin?

Vierailija
10/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten  kauan sen auton on pitänyt olla lirumassa sinne jokeen jos on ehtinyt siinä välissä ulostautuakin :D

Vierailija
11/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on vastuussa kaikkien miesten tekemisistä sitten myös, jos kaikki naiset ovat vastuussa tuon naisen tekemisistä. Miksi te miehet joukkoraiskaatte ja polttomurhaatte naisia?

Vierailija
12/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako naiskuskia kilpailee F1-sarjassa tai rallin mm-sarjassa jossa maailman parhaat kuskit ajaa?

Vierailija
13/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun yksi työkaveri, MIES, hukkui aikoinaan, kun ajoi autonsa jokeen.

Vierailija
14/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika provosoivassa mielessä on aloitus näköjään tehty. Tuskin kukaan muuten tuollaista johtopäätöstä voisi tehdä. Veikkaan, että tuokin uutinen on jäänyt haaviin tuon ulkomaalaisuuden takia. Eihän täällä muusta enää puhutakaan.

Vierailija
15/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa arvioida ajonopeuksia. Muutaman kerran sattunut todella läheltäpiti -tilanne, kun mies meinaa ajaa eteen sivutieltä tai kääntyessään. Sillä tavalla, että olen itse ehtinyt hidastaa tai väistää. Eilen ohitti kohdallani vastaantulija toisen auton, onneksi oli tilaa väistää ja älyttömien ohituksien tekijöistä 95 % on miehiä, tarkoitan mm. ylämäessä vastaantulijoita näkemättä. Ap voi nyt kertoa, miksi. 

Vierailija
16/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:54"]

Montako naiskuskia kilpailee F1-sarjassa tai rallin mm-sarjassa jossa maailman parhaat kuskit ajaa?

[/quote]

Molemmissa on ajettu sekä kuski itse itsensä että sivullisia kuoliaaksi. 

Vierailija
17/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:41"]

Sama laki kuin Saudi-Arabiassa Suomeen eli ämmät ei saa ajaa ilman miestä autoa. T:puoliksi israelilainen

[/quote]

Mmm... Israelissa sain kyrpää oikein kunnolla naimisissa olevalta arabilta, ehkä jopa isältäsi. Kiihkeitä rakastajia!

Vierailija
18/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:41"]

Sama laki kuin Saudi-Arabiassa Suomeen eli ämmät ei saa ajaa ilman miestä autoa. T:puoliksi israelilainen

[/quote]

Mee sää vaan pommittamaan palestiinalaisia. 

Vierailija
19/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:34"]en ole koskaan ajanut veteen tai kolaria. toista se on nuoret miehet.
t. naiskuski
[/quote]
Hehee naiset on just noin taitavia :)

Vierailija
20/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIESkuski ajoi päältäni kun ylitin suojatietä viime kesänä. Ettekö te miehet tiedä, miten liikenteessä kuuluu toimia? Ajo-oikeus pois jokaiselta mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän