RAKASTAN tätä aurinkoa ja lämpöä!!!
Voi kun kestäisi koko loppukesän:). Nyt vichyt naamariin ja takaisin pihalle kukkia kastelee. Ihanaa kesää kaikille!
Kommentit (18)
Vttu jäätävä tuuli, myrsky, ihan paskaa!
Minä myös! Jätskin ostoon on pakko lähteä ja, ihan sen perinteisen kioskipallon:). Ja muksu sanoi, että mansikoita, siis niitä myös. Kesä on ihana, kun aurinko paistaa.
On joo tosi vitun nautittavaa. Ulkona ei voi olla 5 min pidempään, iho rakkuloilla vaikka uin aurinkorasvassa, päätä särkee kokoajan, oksettaa, ruoka ei maistu, ahistaa tää paska sää.
Kämppä kuuma ku helvetti, kissani ovat ihan flegmaattisia, paljon pitäs tehä, mut mitään ei vaan kykene tekemään.
Tulispa jo viileämpää, pilvisempää ja sateisempaa! Saisin mäkin nauttia ulkonaolosta enemmän!
VIHAAN NÄITÄ PASKAHELTEITÄ!!
Mä en voi nauttia, kun äiti ei anna mennä ayrinkoon vasn pitää olla sisällä :/ t16
Juon, popsin suolaa, juon, juon ja vielä juon, mutta päänsärky on kammottava. 10min kestin rannalla. Sitten oli pakko mennä taloyhtiön kylmäkellariin popsimaan Panadolia. Mä niin muutan Grönlantiin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:26"]Juon, popsin suolaa, juon, juon ja vielä juon, mutta päänsärky on kammottava. 10min kestin rannalla. Sitten oli pakko mennä taloyhtiön kylmäkellariin popsimaan Panadolia. Mä niin muutan Grönlantiin.
[/quote]
Mä voisin muuttaa kans sinne! Tosin, Siperia olis ehkä enemmän mulle luotu paikka. :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:18"]
On joo tosi vitun nautittavaa. Ulkona ei voi olla 5 min pidempään, iho rakkuloilla vaikka uin aurinkorasvassa, päätä särkee kokoajan, oksettaa, ruoka ei maistu, ahistaa tää paska sää. Kämppä kuuma ku helvetti, kissani ovat ihan flegmaattisia, paljon pitäs tehä, mut mitään ei vaan kykene tekemään. Tulispa jo viileämpää, pilvisempää ja sateisempaa! Saisin mäkin nauttia ulkonaolosta enemmän! VIHAAN NÄITÄ PASKAHELTEITÄ!!
[/quote]
Hanki ilmastointilaite ja lopeta se saatanan valitus.
Kissojesi mielentila taas kiinnostaa vähemmän kuin auton alle jäänyt orava... Haahahaha!!!! :D
Minä juuri ja juuri kestäisin tätä pari viikkoa... sen jälkeen menee hermot!
Onneksi tällä kertaa tätä ei kestä edes viikonlopun yli!
Haluisin kamalasti ottaa aurinkoa. :(
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:18"]
On joo tosi vitun nautittavaa. Ulkona ei voi olla 5 min pidempään, iho rakkuloilla vaikka uin aurinkorasvassa, päätä särkee kokoajan, oksettaa, ruoka ei maistu, ahistaa tää paska sää. Kämppä kuuma ku helvetti, kissani ovat ihan flegmaattisia, paljon pitäs tehä, mut mitään ei vaan kykene tekemään. Tulispa jo viileämpää, pilvisempää ja sateisempaa! Saisin mäkin nauttia ulkonaolosta enemmän! VIHAAN NÄITÄ PASKAHELTEITÄ!!
[/quote]
Hanki ilmastointilaite ja lopeta se saatanan valitus.
Kissojesi mielentila taas kiinnostaa vähemmän kuin auton alle jäänyt orava... Haahahaha!!!! :D
[/quote]
Anna rahat siihen ilmastointiin niin ostan sen heti!!
Ja joo, sua ei kiinnosta mun kissat. En edes olettanutkaan kaltaiseltasi löytyvän empatiaa muita kohtaan.
Ja kyllä mulla on OIKEUS valittaa näistä paskasäistä, valitathan sinäkin kylmyydestä KOKOAJAN!
Ai mikä lämpö ja aurinko? :D Meilläpäin ei ole ollut vielä yhtäkään yli 20 C:n kesäpäivää :*(
Mä en oikeastaan välitä siitä, mikä on sää. Ei sille mitään kuitenkaan voi. Keskityn ihan muihin asioihin, säästä riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:31"]Ai mikä lämpö ja aurinko? :D Meilläpäin ei ole ollut vielä yhtäkään yli 20 C:n kesäpäivää :*(
[/quote]
Missä siperiassa sä asut?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:18"] On joo tosi vitun nautittavaa. Ulkona ei voi olla 5 min pidempään, iho rakkuloilla vaikka uin aurinkorasvassa, päätä särkee kokoajan, oksettaa, ruoka ei maistu, ahistaa tää paska sää. Kämppä kuuma ku helvetti, kissani ovat ihan flegmaattisia, paljon pitäs tehä, mut mitään ei vaan kykene tekemään. Tulispa jo viileämpää, pilvisempää ja sateisempaa! Saisin mäkin nauttia ulkonaolosta enemmän! VIHAAN NÄITÄ PASKAHELTEITÄ!! [/quote] Hanki ilmastointilaite ja lopeta se saatanan valitus. Kissojesi mielentila taas kiinnostaa vähemmän kuin auton alle jäänyt orava... Haahahaha!!!! :D [/quote] Anna rahat siihen ilmastointiin niin ostan sen heti!! Ja joo, sua ei kiinnosta mun kissat. En edes olettanutkaan kaltaiseltasi löytyvän empatiaa muita kohtaan. Ja kyllä mulla on OIKEUS valittaa näistä paskasäistä, valitathan sinäkin kylmyydestä KOKOAJAN!
[/quote]
Hanki ne rahat itse.
Käytettyjä saa meinaan HALVALLA...
Ja kuule, valita niin perkeleesti -se huvittaa minua! :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:07"]Voi kun kestäisi koko loppukesän:). Nyt vichyt naamariin ja takaisin pihalle kukkia kastelee. Ihanaa kesää kaikille!
[/quote]
Ei helvetti.
On se hyvä ettei enää ole tiedossa hellettä.
1-3 päivää yhteensä riittää kesässä. Muuten ollut hyvä viileä kesä.
Vauvoille ja vanhuksille tämä on helvettiä. Moni kuoleekin siihen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:31"]Ai mikä lämpö ja aurinko? :D Meilläpäin ei ole ollut vielä yhtäkään yli 20 C:n kesäpäivää :*(
[/quote]
Missä asut, vaihdetaanko kesäksi?? Meillä ulkona 27 ja sisällä 35.
Mammat heränneet naama elefantinpyllyllä? Positiivista kansaa. En usko, että ap tarkoitti ketään sairasta loukata, mutta nämä kommentit ovat kyllä ihan suoli24 kamaa. Kyllä on taso laskenut tällä foorumilla.
Meidänkin perhe nauttii ihan kybällä auringosta. Nyt lähdetään uimaan ja piknikkori mukaan. Hyvää ja aurinkoista kesää!
Samoin! Laitoin just kannullisen sitruunavettä jääkaappiin ja painun takas aurinkoon!! Ihanaa