Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olivatko kaikki Soussen terrori-iskussa
26.06.2015 |
kuolleet white trash -ihmisiä? Vai matkustavatko Tunisiaan paremmatkin ihmiset lomalle?
Kommentit (3)
No varmaan ainakin aika hyväuskoisia, jos tällaisina aikoina matkustaa Tunisiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kohta kukaan ei enää matkusta arabimaihin, kun Isis oikein pääsee vauhtiin. Se taas antaa Isikselle enemmän valtaa. Pohjois-Afrikka jo käytännössä menetetty. Sauditkaan ei voi mitään kun massan voima kasvaa tarpeeksi.
Alue: Aihe vapaa
Saimaannorpat jäivät aikoinaan eristyksiin merestä, kun maa kohosi.