Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehet haluavat minulta vain seksiä

Vierailija
26.06.2015 |

Olen niin tavallinen 20-vuotias nainen kuin olla ja voi, joten ihmettelen miksi juuri kukaan mies ei halua seurustella kanssani. En tiedä olenko liian helppo kohde vai mikä tähän on syynä.
Vähän aikaa sitten tapasin miehen, joka oli kaikin puolin ihana ja kohteli minua mukavasti. Ajattelin tietenkin että tässä on nyt se mies ketä olen etsinyt. Voi, kuinka väärässä taas olinkaan! Mies houkutteli minut sänkyyn ja tietenkin menin, koska en voinut vastustaa hänen viehätysvoimaansa. Sen jälkeen ei miehestä kuulunut enempää.

En todellakaan harrasta seksiä ihan kenenkä miehen kanssa tahansa, toivottavasti ette saaneet sellaista kuvaa. Haluan edes jollain tasolla tutustua ennen seksiä, mutta sekään ei takaa sitä että minut saa lämmiteltyä. Tuo mies kenestä kerroin oli aivan poikkeus, koska ihastuin häneen ensisilmäyksellä ja haikailen vielä 2 viikon jälkeenkin hänen peräänsä. Muissa tapauksissa minua on yleensä vaan suoraan pyydetty makuuhuoneen puolelle, mutta en ole suostunut. Paitsi kaksi kertaa kännissä ja kadun näitä kertoja.

Kaipaan suuresti sitä, että joskus joku kunnollinen mies haluaisi tutustua minuun ja ehkä jossain vaiheessa jopa seurustella. Olen seurustelut elämäni aikana vain yhden kerran, mutta se oli ihan kamala suhde, koska olin jatkuvan henkisen väkivallan kohteena. Olisi mukava kokea millainen olisi toimiva ja rakkaudentäyteinen suhde.

Mulla on nyt vaan semmoinen ärsyttävän turhautunut ja surullinen olo, että pitäisi sitten varmaan antaa sitä pillua jokaiselle miehelle joka sitä pyytää. En saa hyväksyntää muuten, joten mikä estämään... Ainakin silloin tuntuu siltä että joku välittää edes pienen hetken.

En tosiaankaan tiedä olenko ulkonäöltäni sen näköinen, että sovin niihin yhden illan juttuihin. Oon perusnätti seinäruusu, joten ei tämäkään oikein tunnu olevan syy. En pukeudu paljastavasti ja oon todella kiltti luonteeltani. Semmonen naapurintyttö. Voisko joku nähdä mua paremmin mikä tähän asiaan on syynä? Onko kohtalotovereita?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa.

Vierailija
2/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa.
[/quote]

No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliselta tytöltä kuulostat. Varmasti saat ennemmin tai myöhemmin poikaystävän. Kannattaa olla itse aloitteellinen ja tutustua niihin hiljaisempiin jätkiin.

Vierailija
4/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tykkää nimenomaan naapurintytöistä! Minä puolestani mietin, miksi miehet tuntuu aina tahtovan minulta romanttista käsi kädessä kyhjöttämistä kun itse haluaisin tällä hetkellä vaan mutkatonta seksiä. :D

Vierailija
5/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä selität asiat yhtä pitkästi tosielämässä ja miehet eivät jaksa kuunnella...  vakavasti puhuen kaikki miehet haluavat seksiä ja jos nainen tekee muutenkin vaikutuksen siitä seuraa parisuhde

Vierailija
6/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]Asialliselta tytöltä kuulostat. Varmasti saat ennemmin tai myöhemmin poikaystävän. Kannattaa olla itse aloitteellinen ja tutustua niihin hiljaisempiin jätkiin.
[/quote]

Kiitos, asiallinen olenkin! :) Toivotaan toivotaan. Olisi vain kiva tietää, että onko minussa joku vika. En oikein ole varma missä niihin hiljaisempiin miehiin voi tutustua. Ap

Vierailija
7/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:15"]ehkä selität asiat yhtä pitkästi tosielämässä ja miehet eivät jaksa kuunnella...  vakavasti puhuen kaikki miehet haluavat seksiä ja jos nainen tekee muutenkin vaikutuksen siitä seuraa parisuhde
[/quote]

Haha, olen oikeasti lyhytsanaisempi näin oikeassa elämässä. :D Mutta en sitten ole nähtävästi tehnyt miehiin vaikutusta... Harmi. Ap

Vierailija
8/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa. [/quote] No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap

[/quote] Kyllähän se olisi mukavaa jos olisi suhde, niin voisi tehdä kaikenlaista yhdessä etelänmatkoja ja mökkireissuja, sun muuta yhdessäoloa. Mutta näistä on melkeen turha enää haaveilla, kun naiset on tehneet mulle selväksi etteivät halua seurustella kanssani. Se on geeneissä jo päätetty tuleeko vastakkainen sukupuoli kiinnostumaan. Pitää sit osata keskittää unelmat muihin asioihin elämässä, vaikka vaikeetahan se on välillä kun tietää et on aina yksin.

t: Sama 20v jätkä

Vierailija
9/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:14"]Monet tykkää nimenomaan naapurintytöistä! Minä puolestani mietin, miksi miehet tuntuu aina tahtovan minulta romanttista käsi kädessä kyhjöttämistä kun itse haluaisin tällä hetkellä vaan mutkatonta seksiä. :D
[/quote]

Mä haluaisin juuri noin päin kun sulla menee. Vaihdetaanko osia? :D Ap

Vierailija
10/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin päättää niin me kaikki voitais elää avoimissa suhteissa tai sinkkuina. Joka tapauksessa kaikki nussisi toisiaan ristiin rastiin. Houkuttelevalta kuulostaisi ainakin mun korvaan ja ihmiset ei enää osaisi olla mustasukkaisia ja omistushaluisia.

Vierailija
11/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa. [/quote] No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap

[/quote] Kyllähän se olisi mukavaa jos olisi suhde, niin voisi tehdä kaikenlaista yhdessä etelänmatkoja ja mökkireissuja, sun muuta yhdessäoloa. Mutta näistä on melkeen turha enää haaveilla, kun naiset on tehneet mulle selväksi etteivät halua seurustella kanssani. Se on geeneissä jo päätetty tuleeko vastakkainen sukupuoli kiinnostumaan. Pitää sit osata keskittää unelmat muihin asioihin elämässä, vaikka vaikeetahan se on välillä kun tietää et on aina yksin.

t: Sama 20v jätkä
[/quote]

Miten he ovat tehneet sen selväksi? Älä kuulosta noin pelisi menettäneeltä, tulee ihan surku sun puolesta. Ihan varmasti sullekin on joku jossain! Ne ei oo vaan ollu kivoja naisia kun eivät ole huomanneet kuinka mukava jätkä sä oikeasti olet. :) Että ei ole tosiaankaan geeneissä määrätty. Vaikutat tosi fiksulta. Ap

Vierailija
12/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa. [/quote] No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap [/quote] Kyllähän se olisi mukavaa jos olisi suhde, niin voisi tehdä kaikenlaista yhdessä etelänmatkoja ja mökkireissuja, sun muuta yhdessäoloa. Mutta näistä on melkeen turha enää haaveilla, kun naiset on tehneet mulle selväksi etteivät halua seurustella kanssani. Se on geeneissä jo päätetty tuleeko vastakkainen sukupuoli kiinnostumaan. Pitää sit osata keskittää unelmat muihin asioihin elämässä, vaikka vaikeetahan se on välillä kun tietää et on aina yksin. t: Sama 20v jätkä [/quote] Miten he ovat tehneet sen selväksi? Älä kuulosta noin pelisi menettäneeltä, tulee ihan surku sun puolesta. Ihan varmasti sullekin on joku jossain! Ne ei oo vaan ollu kivoja naisia kun eivät ole huomanneet kuinka mukava jätkä sä oikeasti olet. :) Että ei ole tosiaankaan geeneissä määrätty. Vaikutat tosi fiksulta. Ap

[/quote]

Mä ainakin uskon matematiikkan sillä tavalla myös pariutumisesakin, että ne jotka kuuluu geenikategoriassa parhaimmistoon viehättää enemmän potentiaalisia kumppaneita, kuin ne jotka kuuluu huonogeenisten kategoriaan jotka taas viehättää tosi vähän tai ei ollenkaan. 

Sen oon huomannu myös, että kun on mukava ja kiva niin jää vain kaveriksi naiselle. Tai sit jos on päällekäyvä niin naiselle pelästyy ja juoksee karkuun. Että ei tää kaikille oo niin helppoa, toiset me ollaan vaan sellasia ettei vastakkainen sukupuoli kiinnostu. :D

t. 20v jätkä

Vierailija
13/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*)

Vierailija
14/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa. [/quote] No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap [/quote] Kyllähän se olisi mukavaa jos olisi suhde, niin voisi tehdä kaikenlaista yhdessä etelänmatkoja ja mökkireissuja, sun muuta yhdessäoloa. Mutta näistä on melkeen turha enää haaveilla, kun naiset on tehneet mulle selväksi etteivät halua seurustella kanssani. Se on geeneissä jo päätetty tuleeko vastakkainen sukupuoli kiinnostumaan. Pitää sit osata keskittää unelmat muihin asioihin elämässä, vaikka vaikeetahan se on välillä kun tietää et on aina yksin. t: Sama 20v jätkä [/quote] Miten he ovat tehneet sen selväksi? Älä kuulosta noin pelisi menettäneeltä, tulee ihan surku sun puolesta. Ihan varmasti sullekin on joku jossain! Ne ei oo vaan ollu kivoja naisia kun eivät ole huomanneet kuinka mukava jätkä sä oikeasti olet. :) Että ei ole tosiaankaan geeneissä määrätty. Vaikutat tosi fiksulta. Ap

[/quote]

Mä ainakin uskon matematiikkan sillä tavalla myös pariutumisesakin, että ne jotka kuuluu geenikategoriassa parhaimmistoon viehättää enemmän potentiaalisia kumppaneita, kuin ne jotka kuuluu huonogeenisten kategoriaan jotka taas viehättää tosi vähän tai ei ollenkaan. 

Sen oon huomannu myös, että kun on mukava ja kiva niin jää vain kaveriksi naiselle. Tai sit jos on päällekäyvä niin naiselle pelästyy ja juoksee karkuun. Että ei tää kaikille oo niin helppoa, toiset me ollaan vaan sellasia ettei vastakkainen sukupuoli kiinnostu. :D

t. 20v jätkä
[/quote]

Älä oo noin varma. Ensiksi sun täytyy muuttaa sun asennetta, sun pitää ajatella et sä saat naisen jos sä haluat. En usko et mukaville miehille naiset jäisi vaan kaveriksi... Toki jos sulle on näin käynyt niin varmasti tuntuu siltä, että kaikki naiset on tällaisia. Ihan hyvin minä voin yleistää, etten ole koskaan tavannut mulle mukavaa miestä, joka ei haluais multa kun pelkkää seksiä.
Oletko kokeillut baareissa lähentyä naisia? Siellä ainakin ollaan sen verran avoimempia, että löytää seuraa helpommin.

Plus tuskin sulla nyt noin huonot geenit on, että et kelpaisi muka kenellekään sellasena kun olet. Kato nyt ympärilles ja näät kuinka jotkut erikoisetkin naiset/miehet on saaneet itsellensä kumppanin. Ap

Vierailija
15/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"]Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*)
[/quote]

Haha. Keskustelu tais mennä vähän sivuraiteille. :D Ap

Vierailija
16/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:21"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ja minä olen 20v jätkä, enkä saa naisilta parisuhdetta enkä seksiä. Sinä saat sentään seksiä :D Joten turha valittaa. [/quote] No, enpä mä nyt niin kauhean iloinen tästä tilanteesta ole vaikka pitäis varmaan olla?! :D Jotenkin vaan kaipaa sitä suhdetta. Ainakin tiedät jotenkin miltä musta tuntuu. Ap [/quote] Kyllähän se olisi mukavaa jos olisi suhde, niin voisi tehdä kaikenlaista yhdessä etelänmatkoja ja mökkireissuja, sun muuta yhdessäoloa. Mutta näistä on melkeen turha enää haaveilla, kun naiset on tehneet mulle selväksi etteivät halua seurustella kanssani. Se on geeneissä jo päätetty tuleeko vastakkainen sukupuoli kiinnostumaan. Pitää sit osata keskittää unelmat muihin asioihin elämässä, vaikka vaikeetahan se on välillä kun tietää et on aina yksin. t: Sama 20v jätkä [/quote] Miten he ovat tehneet sen selväksi? Älä kuulosta noin pelisi menettäneeltä, tulee ihan surku sun puolesta. Ihan varmasti sullekin on joku jossain! Ne ei oo vaan ollu kivoja naisia kun eivät ole huomanneet kuinka mukava jätkä sä oikeasti olet. :) Että ei ole tosiaankaan geeneissä määrätty. Vaikutat tosi fiksulta. Ap [/quote] Mä ainakin uskon matematiikkan sillä tavalla myös pariutumisesakin, että ne jotka kuuluu geenikategoriassa parhaimmistoon viehättää enemmän potentiaalisia kumppaneita, kuin ne jotka kuuluu huonogeenisten kategoriaan jotka taas viehättää tosi vähän tai ei ollenkaan.  Sen oon huomannu myös, että kun on mukava ja kiva niin jää vain kaveriksi naiselle. Tai sit jos on päällekäyvä niin naiselle pelästyy ja juoksee karkuun. Että ei tää kaikille oo niin helppoa, toiset me ollaan vaan sellasia ettei vastakkainen sukupuoli kiinnostu. :D t. 20v jätkä [/quote] Älä oo noin varma. Ensiksi sun täytyy muuttaa sun asennetta, sun pitää ajatella et sä saat naisen jos sä haluat. En usko et mukaville miehille naiset jäisi vaan kaveriksi... Toki jos sulle on näin käynyt niin varmasti tuntuu siltä, että kaikki naiset on tällaisia. Ihan hyvin minä voin yleistää, etten ole koskaan tavannut mulle mukavaa miestä, joka ei haluais multa kun pelkkää seksiä. Oletko kokeillut baareissa lähentyä naisia? Siellä ainakin ollaan sen verran avoimempia, että löytää seuraa helpommin. Plus tuskin sulla nyt noin huonot geenit on, että et kelpaisi muka kenellekään sellasena kun olet. Kato nyt ympärilles ja näät kuinka jotkut erikoisetkin naiset/miehet on saaneet itsellensä kumppanin. Ap

[/quote] Kaikki on kokeiltu, yritetty esittää ekstrovettia ja positiivista. yms. Mutta jos ei omana itsenään riitä niin minkäs teet. Paska maailmaha tää on :D

Vierailija
17/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteltä halutaan seksiä ja parisuhdetta. Nykyinen roikkui kaks vuotta mussa ennen ku lämpenin ja olin halukas seksiin ja suhteeseen. No vaikka seurustelen niin silti moni roikkuu mun perässä. Olen seurustellut kolmen ihmisen kanssa pitkässä suhteessa, enkä ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Ikää 27 ja nainen

Vierailija
18/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"]

Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*)

[/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä

Vierailija
19/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Annatko pillua?

Vierailija
20/44 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"]Iteltä halutaan seksiä ja parisuhdetta. Nykyinen roikkui kaks vuotta mussa ennen ku lämpenin ja olin halukas seksiin ja suhteeseen. No vaikka seurustelen niin silti moni roikkuu mun perässä. Olen seurustellut kolmen ihmisen kanssa pitkässä suhteessa, enkä ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Ikää 27 ja nainen
[/quote]

Millainen sä olet ulkonäöltäsi ja luonteeltasi? Mietin vain miksi joidenkin kanssa halutaan parisuhdetta ja joidenkin kanssa vain seksiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi