Ärsyttää kun miehet haluavat minulta vain seksiä
Olen niin tavallinen 20-vuotias nainen kuin olla ja voi, joten ihmettelen miksi juuri kukaan mies ei halua seurustella kanssani. En tiedä olenko liian helppo kohde vai mikä tähän on syynä.
Vähän aikaa sitten tapasin miehen, joka oli kaikin puolin ihana ja kohteli minua mukavasti. Ajattelin tietenkin että tässä on nyt se mies ketä olen etsinyt. Voi, kuinka väärässä taas olinkaan! Mies houkutteli minut sänkyyn ja tietenkin menin, koska en voinut vastustaa hänen viehätysvoimaansa. Sen jälkeen ei miehestä kuulunut enempää.
En todellakaan harrasta seksiä ihan kenenkä miehen kanssa tahansa, toivottavasti ette saaneet sellaista kuvaa. Haluan edes jollain tasolla tutustua ennen seksiä, mutta sekään ei takaa sitä että minut saa lämmiteltyä. Tuo mies kenestä kerroin oli aivan poikkeus, koska ihastuin häneen ensisilmäyksellä ja haikailen vielä 2 viikon jälkeenkin hänen peräänsä. Muissa tapauksissa minua on yleensä vaan suoraan pyydetty makuuhuoneen puolelle, mutta en ole suostunut. Paitsi kaksi kertaa kännissä ja kadun näitä kertoja.
Kaipaan suuresti sitä, että joskus joku kunnollinen mies haluaisi tutustua minuun ja ehkä jossain vaiheessa jopa seurustella. Olen seurustelut elämäni aikana vain yhden kerran, mutta se oli ihan kamala suhde, koska olin jatkuvan henkisen väkivallan kohteena. Olisi mukava kokea millainen olisi toimiva ja rakkaudentäyteinen suhde.
Mulla on nyt vaan semmoinen ärsyttävän turhautunut ja surullinen olo, että pitäisi sitten varmaan antaa sitä pillua jokaiselle miehelle joka sitä pyytää. En saa hyväksyntää muuten, joten mikä estämään... Ainakin silloin tuntuu siltä että joku välittää edes pienen hetken.
En tosiaankaan tiedä olenko ulkonäöltäni sen näköinen, että sovin niihin yhden illan juttuihin. Oon perusnätti seinäruusu, joten ei tämäkään oikein tunnu olevan syy. En pukeudu paljastavasti ja oon todella kiltti luonteeltani. Semmonen naapurintyttö. Voisko joku nähdä mua paremmin mikä tähän asiaan on syynä? Onko kohtalotovereita?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:43"]Missä asut? Annatko pillua?
[/quote]
En ainakaan sulle. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:43"]Missä asut? Annatko pillua? [/quote] En ainakaan sulle. :) Ap
[/quote]
Eli herkästi irtoaa kuitenkin. Sen takiahan ne kyselevät kun huomaavat, että paljon ei tarvitse lirkutella niin horo levittää reitensä. Olisiko maine jo kiirinyt.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:45"]Mitä muuta miehillä tekee?
[/quote]
Vaikka mitä!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:43"]Missä asut? Annatko pillua? [/quote] En ainakaan sulle. :) Ap
[/quote]
Eli herkästi irtoaa kuitenkin. Sen takiahan ne kyselevät kun huomaavat, että paljon ei tarvitse lirkutella niin horo levittää reitensä. Olisiko maine jo kiirinyt.
[/quote]
Niin mikä maine? Montakohan seksikumppania mulla olikaan... 4. Ihan hirmuisesti kyllä, kauheesti teki vaikeeta laskea. :D Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:45"]
Mitä muuta miehillä tekee?
[/quote] Suurimmalle osalle maailman naisista mies on pelkkä lompakko ja lastentekoväline.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"] Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*) [/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä [/quote] Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap
[/quote] Oli tos toi festari mitä tää yks ehotteli, ruisrock ens viikolla. :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"] Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*) [/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä [/quote] Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap
[/quote] Oli tos toi festari mitä tää yks ehotteli, ruisrock ens viikolla. :D
[/quote]
Ootko menossa? Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"] Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*) [/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä [/quote] Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap [/quote] Oli tos toi festari mitä tää yks ehotteli, ruisrock ens viikolla. :D [/quote] Ootko menossa? Ap
[/quote] Vähän suunnitellut jos sitä menis sinne perjantaina. Ainakin siellä ois Kaija Koo sillon, mikä ois kiva nähdä. :D Millä suunnilla asut?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"] Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*) [/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä [/quote] Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap [/quote] Oli tos toi festari mitä tää yks ehotteli, ruisrock ens viikolla. :D [/quote] Ootko menossa? Ap
[/quote] Vähän suunnitellut jos sitä menis sinne perjantaina. Ainakin siellä ois Kaija Koo sillon, mikä ois kiva nähdä. :D Millä suunnilla asut?
[/quote]
Oon kans menossa sinne perjantaina. :) Ap
Mä olen kypsempi ja aina vaan halutaan seksiä. Siinähän haluavat, mua ei kiinnosta pelkkä seksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:45"]
Mitä muuta miehillä tekee?
[/quote] Suurimmalle osalle maailman naisista mies on pelkkä lompakko ja lastentekoväline.
[/quote] jos joskus päädyn eroamaan niin haluan miehiltä vain seksiä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:20"]Jos mä saisin päättää niin me kaikki voitais elää avoimissa suhteissa tai sinkkuina. Joka tapauksessa kaikki nussisi toisiaan ristiin rastiin. Houkuttelevalta kuulostaisi ainakin mun korvaan ja ihmiset ei enää osaisi olla mustasukkaisia ja omistushaluisia.
[/quote]
Ja kaikilla olis taudit ja kaikki olisivat läheistä sukua toisilleen.
Mua taas ärsyttää ja on vienyt itseluottamusen kokonaan että naiset eivät halua multa yhtään mitään. Nyrpeänä vain nenän vartta katsellen hymähtävät ivalliseen sävyyn.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:54"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"] Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*) [/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä [/quote] Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap [/quote] Oli tos toi festari mitä tää yks ehotteli, ruisrock ens viikolla. :D [/quote] Ootko menossa? Ap [/quote] Vähän suunnitellut jos sitä menis sinne perjantaina. Ainakin siellä ois Kaija Koo sillon, mikä ois kiva nähdä. :D Millä suunnilla asut? [/quote] Oon kans menossa sinne perjantaina. :) Ap
[/quote] Pistä mulle mailia tulee jos sitä sit mahollisesti nähtäis siellä :D trevord@mail.com
AV on nyt viimeinen paikka, josta tuohon ongelmaan kannattaa kysyä neuvoja tai ottaa täältä vinkkejä. Kas kun et mennyt ylilaudalle :D Siellä ekassa viestissä olisi kutsuttu huoruliksi katkerian, seksiäkään saamattomien miesaivoimbesillien taholta.
Aloittajalle: et ole ainoa nätti nainen, jolta miehet haluavat vain seksiä. Tosiasia nyt on nykyisin, että miehet etsii helppoa seksiä ilman sitoumuksia. Sunkin kannattaa oikeasti nostaa vaan tasoa ja miettiä millaisia miehiä haluat nähdä ja haluatko päästää sellasia edes sänkyysi.
En mä ainakaan halua kun naisilta pillua. :D Onneksi naiset niin tyhmiä että vähän kun kehuu naista niin heti antamassa. (:
M-96
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:35"]
Ja sitten vain sopimaan, minkä festareiden millä portilla näette, te kakskymppiset seurankipeet. 8*)
[/quote] Se anto jo pakit. :D t. 20v Jätkä
[/quote]
Et sä edes pyytänyt mua mihinkään. :D Ap