Voisitko deittailla alle 180cm miestä?
Kommentit (73)
Itse olen 172 senttiä lyhyt ja sen takia kuin ilmaa naisille. -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen kysymys. Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusrajoja miehille. Oma puoliso on 174-senttinen, ja hyvä niin, koska itse olen 156 senttiä pitkiä. Ylettyy paremmin antamaan pusuja.
No toi on hirveen pitkä tollaiselle pätkälle.
Isoisä ja serkut ja muut miespuoliset lähisukulaiset suunnillee mun mittasia, n. 170 cm. Eipä oo kuulkaa mitään haitannu, ovat nii kivaa ja humoristista seuraakin. Ottaisin millon vaan kivan lyhyen miehen vs. idiootin pitemmän miehen. Luonne on oikeesti tärkein, se tekee suolan elämään
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä teiltä, joilla on sentilleen tarkat pituusrajat miehille, miltä teistä tuntuu, jos oma pituuttenne olisi kynnyskysymys suhteessa?
Olen täydellisen pituinen, 170cm.
Minusta on kiva, kun miehellä on pituutta kuten Jack Reacherilla siinä uudessa versiossa, eli menee reilusti yli 190cm rikki.
No tietenkin voisin. Mä olen 169cm ja mun aviomies on mua kaksi senttiä lyhyempi. Ei ole meille ongelma.
Marjut on 182 cm ja ihan hyvin meillä menee..
https://ural-region.net/upload/9e7a916420d8bde0d0632ba06e7d3157.jpg
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Nykyinen mieheni on 156cm, itse olen 157cm.
Taitaa olla transmies. Ei kukaan oikea mies voi olla noin lyhyt.
Voin ja olenkin tehnyt niin. Itse olen 180cm pitkä nainen.
Miehellä kuuluu olla isot kädet ja jalat, karvaiset sääret, leveät hartiat, miehekäs leukalinja, lihaksikkaat hauikset ja rinta, ihanat vatsalihakset aah...
Kyllä toki. Olen seurustellutkin alle tämän pituisten kanssa. Uskokaa jo miehet: ei tarvitse olla hongankolistaja, jotta naiset kiinnostuu!
Kuka nyt mittanauhan kanssa treffailee...