Voisitko deittailla alle 180cm miestä?
Kommentit (73)
Seurustelen 170-senttisen miehen kanssa, itse olen 175. Ja se on maailman kuumin just tollaisena.
En voisi jos hänen pituutensa jääminen alle 180cm:n on hänelle niin suuri ongelma että hän kirjoittaa asiasta AV-palstalle.
Btw, puolisoni on alle 180cm pitkä mutta hänellä on itsetunto ihan kunnossa.
Ap:lla ei ole.
En todellakaan. Kelpaavat korkeintaan kissanruoaksi.
Kyllä,tuohan just miehen mitta.Vähintään 180-185cm..Siitä yli menevä huh,🤮 ei kiitos!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo meinasi peruuttaa ensimmäiset treffit, koska oli yhden sentin liian lyhyt. Nyt onnellisessa suhteessa ja kolmen lapsen kanssa me nauretaan miten pienestä meinasi meidän suhde olla toteutumatta.
Ja todellisuudessa vaimo ei olisi huomannut edes viiden sentin heittoa, jos siitä ei olisi sentilleen kerrottu. AIvan tyhjäpäistä hommaa tuo senttien tuijottaminen.
T. N175cm
En. Mutta en myöskään yli 180 cm miestä. Enkä tasan 180 cm miestä. Revi siitä.
Tärkeintä on että mies on hoikka ja karvaton
kyllä jos on tummaihoinen, eksoottisuus kiehtoo
Olen 185cm, ja saan kuulla olevani pitkä ja adonismainen.
Itse välitän enemmän henkisestä syvyydestä suhteessa.
Jos vaadit minun olevan yli 180cm, kiinnostukseni tippuu.
En tunne sinua ihmisenä, mutta tunnen käytöstiedettä ihan nokko.
Ottakaa huomioon, ettei jokainen sinkkumies ole into pinkeänä
lähtemässä mukaanne; miehetkin teemme arvioita.
Mieluiten joo alle 180 cm. Nyt on 175 cm mies.
En edes tiedä mieheni pituutta. Monestikkin olen kysynyt, muttei se mielessä pysy. Alle 180cm kuiten. Itse olen 160cm.
Jos sillä on pikein paljon rahaa, voin hyväksyä.
Jos sillä on oikein paljon rahaa, voin hyväksyä.
Voisin ellei ole muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä teiltä, joilla on sentilleen tarkat pituusrajat miehille, miltä teistä tuntuu, jos oma pituuttenne olisi kynnyskysymys suhteessa?
Mulla ei ole mitään pituusrajoja, mutta en ymmärrä kysymystä. Miksi minua liikuttaisi se, jos joku random tyyppi ei halua pariutua kanssani pituuteni vuoksi?
Mulla on miehelle tärkeämpiäkin kriteereitä, kuten kemia. Ilman kemiaa en voisi seurustella yhtään minkäänlaisen miehen kanssa.
Mun vaimo meinasi peruuttaa ensimmäiset treffit, koska oli yhden sentin liian lyhyt. Nyt onnellisessa suhteessa ja kolmen lapsen kanssa me nauretaan miten pienestä meinasi meidän suhde olla toteutumatta.