Voisitko deittailla alle 180cm miestä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En koska olen hetero mies. Yli 165 cm "naiseen" en koskisi 🤮
Lienet itse noin 166cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet itse noin 166cm?
Olen 183 cm. En vaan kiihotu testopumpatuista amazoneista. Kunnon nainen on petite
Marilyn Monroen vuorosana eräässä elokuvassa meni vapaasti suomennettuna niin, että "miehen rikkaus on sama asia kuin naisen kauneus". Av:llä mennään tietysti haittapuoliin keskittyvällä negatiivisella asenteella, jossa miehen lyhyys on sama asia kuin naisen lihavuus.
Voisin tottakai, joku 173cm+ ei ole itselleni mikään ongelma. Haluan että mies on vähäsen minua pidempi, ja itse olen 168cm.
Voin helposti, mitä ihmettä?!? Seurustelin puolisen vuotta miehen kanssa, joka oli minua lyhyempi. Hänelle se oli ongelma, minulle ei. En olisi saanut käyttää korkokenkiä ja epätasaisessa maastossa hän aina kevyesti tyrkkäsi minut kulkemaan alempana kuin missä hän kulki… Nykyinen kumppanini taitaa olla juuri ja juuri 180 pitkä. Itse olen 171…
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä teiltä, joilla on sentilleen tarkat pituusrajat miehille, miltä teistä tuntuu, jos oma pituuttenne olisi kynnyskysymys suhteessa?
No mutta sehän on. Olen 175 cm nainen, kyllä on ollut jollekulle ongelma. Tyypillisesti niin, että mies tuntisi sitten itsensä lyhyeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet itse noin 166cm?
Olen 183 cm. En vaan kiihotu testopumpatuista amazoneista. Kunnon nainen on petite
Mallit on 180 molemmin puolin. Nykyään on monen tyyppisiä, mutta katsopa perinteisiä malleja, ovatko testopumpattuja amtzoneja? Jälleen kerran mies liikkeellä jolla on jotain mielikuvia naisista, ihan omassa päässä, jotka määrittää mitä naiset ei saisi olla
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä taas. Mikä siinä on niin kamalaa, sekö että itse tuntisit itsesi niin vähäpätöisen pieneksi, vai mistä,raivo ja oksennus?
En. Kaksi kertaa olen erehtynyt kokeilemaan ja se on jotenkin niin väärin...kaikki mittasuhteet miehessä on pielessä, jos on alle 180cm.
Mun mies on 177cm. Pidän yleensä vähintään 185 cm miehistä, mutta kun oikeasti rakastuu niin pituudella ei ole enää väliä.
Vierailija kirjoitti:
Voin helposti, mitä ihmettä?!? Seurustelin puolisen vuotta miehen kanssa, joka oli minua lyhyempi. Hänelle se oli ongelma, minulle ei. En olisi saanut käyttää korkokenkiä ja epätasaisessa maastossa hän aina kevyesti tyrkkäsi minut kulkemaan alempana kuin missä hän kulki… Nykyinen kumppanini taitaa olla juuri ja juuri 180 pitkä. Itse olen 171…
Mulla oli hetken aikaa samanlainen mies jota treffailin, mutta ei onneksi päästy sen vakavammalle asteelle. Mies oli muutenkin aika sekaisin ja yritti pitkään painostaa seurusteluun monella eri tavalla, vaikka selkeästi kerroin ettei homma toimi. Toivottavasti on nyttemmin saanut päänsä parempaan kuntoon.
Olen deittaillut useampaakin alle 180 cm miestä, yksi heistä on lapseni isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet itse noin 166cm?
Mallit on 180 molemmin puolin. Nykyään on monen tyyppisiä, mutta katsopa perinteisiä malleja, ovatko testopumpattuja amtzoneja? Jälleen kerran mies liikkeellä jolla on jotain mielikuvia naisista, ihan omassa päässä, jotka määrittää mitä naiset ei saisi olla
Mallit ovat yleensä ihan hirveän näköisiä, jykevät leuat ym. korkean testosteronin vaikutukset ovat selkeästi havaittavissa. Homomiehethän nämä miesmäiset naiset malleiksi valitsee
Deittailen vain yli 200 cm miehiä
En, koska 172cm aviomieheni ei varmaan tykkäisi siitä :)
Vierailija kirjoitti:
En. Kaksi kertaa olen erehtynyt kokeilemaan ja se on jotenkin niin väärin...kaikki mittasuhteet miehessä on pielessä, jos on alle 180cm.
Tuo on täysin totta!
Lyhyt mies on yhtä nolo lihaksikkaana ja läskinä, tikku paras, mutta sekin iso yöks!!
Vierailija kirjoitti:
Pah. Musta siinä 170-180 välillä miehen mittasuhteet on just oikean kokoisessa paketissa.