Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan uhannut lyödä sinua?

Vierailija
26.06.2015 |

Muttei koskaan käynyt käsiksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:22"]Me riideltiin aika kovasti muutama vuosi sitten ja mies nosti jo vähän kättään aikoakseen lyödä mutta alkoikin sitten itkemään ja halasi mua. Säikähti itsekin. [/quote] Meno vitun lassukka. Halusi vaan lopettaa riidan tollasella suunnitellulla jutulla kun pää ei kestänyt enää.

[/quote]

Mä kyllä haluaisin tuollaisen miehen. Antaisin melkein mitä vain. 

21

Vierailija
22/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:33"]

No, on. Oletan että lyö, muttei lyökään. Pohjana se, että on lyönyt. Vituttaa saatana että sitten loukkaantuu mulle reaktiostani että miks nostan kättä eteen ja miks pelkään vaikkei hän edes meinaa lyödä. Miksiköhän pelästyn. Olisiko vaikka siksi että on ollut aiemminkin syytä pelästyä. Tulee joskus ihan automaattisesti tuo ele multa, pää muistaa kyllä.

Kerran itkin koska koko toinen puoli naamasta meni tunnottomaksi mutta silti särki sisältä. Ei raukka edes kääntynyt kuuntelemaan kun sanoin että jos hän ei auta mua niin joudun mennä pyytämään joltain muulta apua. 

Ja kerran kun sanoin että joo, kyllä sä olet lyönyt mua monta kertaa (kun kiisti) niin vastasi että minäkin olen lyönyt häntä monta kertaa. Sanoin etten ole. Siihen sanoi että miksi koko ajan jankutan siitä että hän on lyönyt. Sanoin että vittu ensimmäistä kertaa sanon ääneen että muistan hänen lyöneen, koska siitähän ei olla oikeasti ikinä keskusteltu edes. Ei pyydetty anteeksi ei mitään. Vain että minun syy kun ärsytin. Sanoi että tiedän kyllä justiin miten saada hänelle paha mieli, kun kerran tiedän että katuu kauheasti, taas pelaan jotain peliä vain hänen kanssaan.

Silloin vasta tajusin että ai se katuu. En oikeasti tiennyt. Ehkä mä en ansaitsekaan niitä lyöntejä oikeasti. 

[/quote]

No, miksi et pysty jättämään uhkaavaa miestäsi? Päädyt vielä muuten myrkyttymään hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi