Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihottumaa toisen silmän yläpuolella, mitä tämä on?

Vierailija
13.02.2022 |

Ja mikä auttaisi? Ei ole ollut ennen, mietin mistä voisi johtua. Jos olisi jostakin meikistä, niin eikö sitä olisi molemmissa silmissä. Olen ollut vkl ilman meikkiä ja laittanut perusvoidetta ja kortisonivoidetta ja tuntuu, että pahenee vain. Ei ole kipeä eikä oikeastaan kutiakaan. Ärsyttävää mennä huomenna töihin. Help.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Kävin lekurissa ja sieltä lähetettiin allergia testeihin. Luomissa iho on niiiiin ohut että siksi ne ärtyy ensimmäisenä.

Allergia testi näytti seuraavat allergiat:

Parfyymi = näkyy luomissa heti.

Nikkeli

Siitepöly

Vahvaa kortisonia sain allergioihin avuksi❣️

Vierailija
2/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia, silmänympärysvoide voi riittää, jos ei sillä lähde niin sitten kortisonivoidetta reseptillä silmänympärysten iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma ei tule välttämättä molempien silmien ympärille vaikka se olisi meikistä.

Itselläni tulee ihottumaa kulmakarvan viereen pienelle alueelle sitrushedelmistä. Lapsena olin allerginen sitrushedelmille (a sain ihottumaa vain vasempaan käden tarpeeseen) ja hevosille. Hevosista sain vain silmänympärysihottumaa ja ilmeisesti jokin kehon (muisti) tuo nyt ihottuman alueelle, jossa sitä on joskus esiintynyt.

Eli kyseessä voi olla meikki, pesuaine, eläinallergia...

Vierailija
4/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen syöpä alkoi just tuolla tavalla

Vierailija
5/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Googlaa kuvahaulla korona-ihottuma ja vertaa.

Vierailija
6/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päätelly että mulle tulee tuota ihottumaa kun hoidan silmänympärysihoa liian voimakkailla tai rasvaisilla tuotteilla

Vierailija
7/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievää atooppisuutta, joka näkyy talvella käsien ja jalkojen ihon kuivumisena. Pärjäön ihan normaalilla rasvaamisella noiden kanssa. Tämä oire on ihan uusi. Mirtin, mitä olisin muuttanut meikissä tai kasvojen hoidossa, niin ainut on uusi luomiväri, jonka aloitin 3 viikkoa sitten. Kokeilen nyt ensin jättää sen pois. Ap

Vierailija
8/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes