Paras sipsibrändi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Paras puuttuu eli Rainbow
En luikittele sitä ns. "brändiksi"
OLW ja rapeat juustonaksut on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
OLW ja rapeat juustonaksut on parhaita.
Cheez crunchers <3
Lays on noista ainoa joka on tosissaan rapea.
Itse olen viimeisen parin vuoden aikana jättänyt Taffelit ostamatta, mielestäni niistä on tullut outoja, sellaisia kuivan kovia ja perunan maku on jotenkin puinen. Ensimmäisen kerran kiinnitin tähän erityistä huomiota, kun ostin El Taff -sipsejä, mutta niiden jälkeen olen huomannut samaa muissakin. Oma suosikkini on Estrella.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen brändi, he osaavat roskaruuan tekemisen. Nam
No sehän on tietysti kotimainen Oikia ja jos vielä tarkemmin niistä maku vaihtoehdoista niin Pirteä Brita.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset best
Valitettavasti Lays on paras, Estrella toinen, voittavat Taffelin.
Ehdottomasti Lay's. Suomalaisissa sipseissä (Taffel) on kummallinen sivumaku ja pusseissa usein kamalasti mustuneita ja/tai mustareunaisia sipsejä. Lay'seissa ei näitä ole ollenkaan.
Estrella on muuten huono, mutta linssi-cheddarnaksut parhaita. Juustonaksuissa taas taffel/rainbow parhaat. Chipsejä en syö.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viimeisen parin vuoden aikana jättänyt Taffelit ostamatta, mielestäni niistä on tullut outoja, sellaisia kuivan kovia ja perunan maku on jotenkin puinen. Ensimmäisen kerran kiinnitin tähän erityistä huomiota, kun ostin El Taff -sipsejä, mutta niiden jälkeen olen huomannut samaa muissakin. Oma suosikkini on Estrella.
Juuri tämä. Tästä syystä olen itse siirtynyt Laysiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ainoa jolla on kivoja makuja sipseissään. On esim ketsuppisipsiä ja fetasipsiä.
Lay's tai Estrella. Tosin ihan kaikki nuo voisivat edes hiukan uudistaa tuota valikoimaansa ja heivata vaikka muutamaksi vuodeksi kaikki sourcream&onion sipsit hornaan.
Tai tehdä edes vain sourcream-sipsejä. Taffelilla niitä oli joskus ysärillä.
Taffel pihtaa mausteissa, esimerkiksi Grillsit ja Hot Rodit ovat ihan mauttomia nykyään. Taffelin juustosnackseihin vaihdettiin jossain vaiheessa mauton "juustojauhe" Cheddarin tilalle. Estrellan juustonaksut parhaita, niissä on aitoa Cheddaria.
Vierailija kirjoitti:
Taffel pihtaa mausteissa, esimerkiksi Grillsit ja Hot Rodit ovat ihan mauttomia nykyään. Taffelin juustosnackseihin vaihdettiin jossain vaiheessa mauton "juustojauhe" Cheddarin tilalle. Estrellan juustonaksut parhaita, niissä on aitoa Cheddaria.
Kyllä ruotsalaiset osaa .. paremmin ..
Ja ainoa oikea maku on original. Muut on kopioita joihin on sotkettu turhaan loistavan maun peittäviä tököttejä
Paras puuttuu eli Rainbow