Onko elämä elämisen arvoista jos kukaan ei ole koskaan (romanttisessa mielessä) rakastanut, eikä koskaan pääse parisuhteeseen?
Onko se?
Jos tämä olisi sinun kohtalo olisitko tyytyväinen?
Kysynpähän vaan ja tarkistan jos nyt yksinäisyyttäni olen mennyt paisuttelemaan asiaan päässäni…..
Kommentit (26)
No todellakin, suurentelet asiaa. Maailmassa on ainakin 8 miljardia ihmistä, kuvitteletko että heillä kaikilla on rakkautta/parisuhde elämässään? Ihmisillä on ihan järkyttäviä kokemuksia elämässään ja silti elämänhalua löytyy. Jos tuota asiaa jää hautomaan mielessään, menee koko ainutkertainen elämä hukkaan. Keskity elämään omannäköistäsi elämää, rakkaus tulee jos tulee. Ja jos tulee, ei ole mitään takeita siitä että se toinen pysyy ja rakastaa takaisin lopun elämääsi.
Typerintä mitä elämällään voi tehdä on jäädä odottamaan että joku tulee ja tekee elämästäsi elämisen arvoista.
Ehdottomasti!
Olen ollut pitkään yksin. En kärsinyt, vaan keskityin muihin asioihin. Erityisesti intohimooni musiikkiin ja soittamisessa edistymiseen, tanssiin, pariin muuhun urheilulajiin, opiskeluun ja työelämään. Sekä ystäviini. Ystävyys on mielestäni erittäin kaunis rakkauden muoto, jolle usein annetaan liian vähän arvoa.
Nyt olen parisuhteessa. Se on hienoa, mutta ei se mikään onnen täyttymys ole. Kyllä ne samat ongelmat, jotka sinulla on yksin, seuraavat myös parisuhteeseen. Kukaan ei tule täydentämään sinua tai pelastamaan sinua kurjasta elämästä. Se on tehtävä ihan itse, jotta parisuhde voi toimia. Eikö olisikin aika raskasta toimia toisen pelastajana?
Elokuvista ja viihteestä luodaan ihan väärää kuvaa rakkaudesta. Älä usko sitä.
Löydä asioita, jotka innostavat ja saavat sydämen pamppailemaan. Lupaan, että se tuo elämääsi myös tärkeitä ihmissuhteita ajallaan.
Maksa maksullisille. Saat seuraa ja he rahaa arvokkaasta panoksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Heikosti menee sellaisella, jolle elämän mieltä antaa vain parisuhde.
No kai sitä saa surea jos ei ole koskaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Maksa maksullisille. Saat seuraa ja he rahaa arvokkaasta panoksestaan.
Rakkaudesta puhuin, en seksistä.
Ap
Heikosti menee sellaisella, jolle elämän mieltä antaa vain parisuhde.