Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäsisikö mun olla huolissani ystävästäni?

Vierailija
13.02.2022 |

Erosi vähän aika sitten miehestä, jonka kanssa oli ollut vuosia yhdessä vaikka kumpikaan ei olisi halunnut erota, mutta kaverini koki, että molempien tarvitsevan omaa aikaa mielenterveysongelmien takia (mielenterveyttä hoidetaan). Meni ehkä muutama viikko ja mies olikin jo uudessa suhteessa ja tämä kaverini on sen jälkeen deittaillut kauhean monia. Kukin tavallaan, mutta vähän nyt epäilyttää tuo kaverini toiminta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäilyttää mikä? Mikset sitä miestä epäile kun heti löysi suhteen. Sehän tässä epäilyttävä on.

Vierailija
2/5 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä luento sp-taudeista !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis epäilyttää mikä? Mikset sitä miestä epäile kun heti löysi suhteen. Sehän tässä epäilyttävä on.

No se, että erosi nimenomaan sen takia, että voi keskittyä itseensä, mutta nyt aika menee treffaillessa muita miehiä. No ei minua se hänen exänsä kiinnosta, vaikka outo on hänkin.

Vierailija
4/5 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se, että erosi nimenomaan sen takia, että voi keskittyä itseensä, mutta nyt aika menee treffaillessa muita miehiä. No ei minua se hänen exänsä kiinnosta, vaikka outo on hänkin.

No hehän erosi ottaakseen aikaa itselleen. Exä muutti suunitelman pysyväksi eroksi joten miksei tapailisi kun kerran mitään aikaa ei otettukaan vaan tulikin ero. Eiköhän se ex mies ole ihan suhmuroinut tämän ajan oton ajatuksen ja kusetti päästäkseen eroon ja sillä oli jo joku toinen katsottuna.

Vierailija
5/5 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hehän erosi ottaakseen aikaa itselleen. Exä muutti suunitelman pysyväksi eroksi joten miksei tapailisi kun kerran mitään aikaa ei otettukaan vaan tulikin ero. Eiköhän se ex mies ole ihan suhmuroinut tämän ajan oton ajatuksen ja kusetti päästäkseen eroon ja sillä oli jo joku toinen katsottuna.

Niillä oli avoin suhde ja kummatkin tunsivat tämän eksänsä nyksän.