Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himos juhannus 15 Sikamiehet???

Vierailija
26.06.2015 |

Tietääkö kukaan keitä oli nämä herrasmiehet, jotka heittelivät juomia naisten päälle festarialueella? Yksi oli joku 180 cm bodari ja yhdellä taisi olla "Ovechkin" nimisen pelaajan pelipaita? Ilmeisesti näitä SimeonCR:n kavereita josta täällä on aikaisemminkin puhuttu... Itseni päälle lensi tyylikkäästi kossukarpalot ja tämä oli heidän mielestä joku "HAUSKA VITSI"... Mikä vittu näitä nykyajan miehiä vaivaa?! - Terhi 24 V

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla minun kavereitani :D Heillä ainakin oli mennyt aika lujaa siellä ja olivat vetäneet päänsä vähän liian sekaisin... Selvinpäin ainakin ovat oikeasti fiksuja ja kohteliaita.

Vierailija
2/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet  nyt on ihan typeriä tomppeleita. Silti tykkään niistä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö tuollaisiin junttifestareihin. Flowssa saat olla rauhassa noilta junteilta.

Vierailija
4/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:16"]

Taisivat olla minun kavereitani :D Heillä ainakin oli mennyt aika lujaa siellä ja olivat vetäneet päänsä vähän liian sekaisin... Selvinpäin ainakin ovat oikeasti fiksuja ja kohteliaita.

[/quote]perinteinen wt-selitys

Vierailija
5/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:16"]Taisivat olla minun kavereitani :D Heillä ainakin oli mennyt aika lujaa siellä ja olivat vetäneet päänsä vähän liian sekaisin... Selvinpäin ainakin ovat oikeasti fiksuja ja kohteliaita.
[/quote]

"Olli mennyt vähän lujaa siellä". Juuri tämän takia en lähtisi ikinä tuollaisille junttifestareille. Miten ihmeessä känni on hyväksyttävä syy sikailla? Känniääliöilkööt keskenään ja jättäkööt sivulliset rauhaan.

Vierailija
6/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyään pilalla, ennen kaikki ja miehet oli paremmin.