Voisiko joku tarjota
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:22"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:21"]Mitä jos kaikki palstailijat tarjoaisivat euron? Ei olisi paljoa pois keneltäkään ja siitäkin kertyisi jo kivasti rahaa. ap. [/quote] Palstan vakiovastaus: Mene töihin. [/quote] Olen koko ajan, mutta rahatilanne on hieman miinuksen puolella. ap. [/quote] Sitten kannattaa opetella rahankäyttöä. Tai ehkä joskus jopa käyttämättä jättämistä.
[/quote]
No jumankavita! Siitähän tässä just on kyse. Eli haluaisin tehdä asioita viikonloppuna, mutta jodun jättämään väliin, jos joku ei tarjoa rahaa hemmetti. ap.
[/quote]
Opettelet käyttämään palkkas niin että et joudu tohon tilanteeseen! Sitä tarkoitin!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"]
Mä voin lahjottaa sun vaimolle vanhan fillarini. Siitä on tosin kumi puhki. Josko joku muu lahjottais uuden kumin:)
[/quote]
Jaloa! Onko minkä merkkinen? Ajattelin ostaa tällä kertaa sellaisen, jossa on ohuet kumit, koska nykyinen maastopyörä on kuulemma liian raskas polkea. ap.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:30"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:22"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:21"]Mitä jos kaikki palstailijat tarjoaisivat euron? Ei olisi paljoa pois keneltäkään ja siitäkin kertyisi jo kivasti rahaa. ap. [/quote] Palstan vakiovastaus: Mene töihin. [/quote] Olen koko ajan, mutta rahatilanne on hieman miinuksen puolella. ap. [/quote] Sitten kannattaa opetella rahankäyttöä. Tai ehkä joskus jopa käyttämättä jättämistä. [/quote] No jumankavita! Siitähän tässä just on kyse. Eli haluaisin tehdä asioita viikonloppuna, mutta jodun jättämään väliin, jos joku ei tarjoa rahaa hemmetti. ap. [/quote] Opettelet käyttämään palkkas niin että et joudu tohon tilanteeseen! Sitä tarkoitin!
[/quote]
Älä nyt jaksa tulla jekelemaan noita elämänhallintavikkejä senkin ilkiö! ap.
Jos joku rikas tarjoaisi vaikka 5000€, niin lähdettäisi perheen kanssa Liettuan sijaan Burmaan ensi viikolla. ap.
Jos tehtäisi niin, että laitan mun s-postiosoitteen, ja te rahan tarjoajat laitatte sinne viestinä summan paljonko meinaatte tarjota ja minä laitan vastauksena tulemaan mun tilinumeron. Oisko siinä ideaa? ap.
miset mene helsingin kaduille kerjäämään niin kun muutkin tekee? Sinne vaan istumaan ja kimppu kieloja käteen, niin ehkä saat pari potkua naamaas ja sylkäisyjä hienostorouvilta ja Zyzkovicilta ja 55 v. Kokoomusnuorilta. Joku voisi anta kuitenkin euron kaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:09"]
miset mene helsingin kaduille kerjäämään niin kun muutkin tekee? Sinne vaan istumaan ja kimppu kieloja käteen, niin ehkä saat pari potkua naamaas ja sylkäisyjä hienostorouvilta ja Zyzkovicilta ja 55 v. Kokoomusnuorilta. Joku voisi anta kuitenkin euron kaksi.
[/quote]
Ei ole aikaa moiseen. Tuossakin on kyllä ideaa, mutta en kerkiä. Hoitaisin sen mieluummin näin anonyymisti. ap.
Ethän sinä ole edes köyhä! Vaimollasi on jo toimiva polkupyörä ja olette menossa lomalle ulkomaille ja hotelliin. Hävytönsä ruikuttaa ja kerjätä kun tätä palstaa lukee varmasti myös niitä oikeasti köyhiä. Ja miljonäärit tuskin roikkuu av-palstalla. Niillä on parempaakin tekemistä.
Myykää se vaimon maastopyörä, jolla hän ei jaksa polke. Toriin vain myyntiin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:16"]
Ethän sinä ole edes köyhä! Vaimollasi on jo toimiva polkupyörä ja olette menossa lomalle ulkomaille ja hotelliin. Hävytönsä ruikuttaa ja kerjätä kun tätä palstaa lukee varmasti myös niitä oikeasti köyhiä. Ja miljonäärit tuskin roikkuu av-palstalla. Niillä on parempaakin tekemistä.
Myykää se vaimon maastopyörä, jolla hän ei jaksa polke. Toriin vain myyntiin.
[/quote]
En minä ole missään vaiheessa sanonut olevani köyhä, enkä ole myöskään mielestäni ruikuttanut tai kerjännyt, olen pyytänyt tarjoamaan rahaa. Sitä paitsi jos joku oikeasti apua tarvitseva laittaisi mulle tilinumeronsa, niin voisin antaa 5€. Kai täällä nyt rikkaitakin on ihan yhtälailla, vai miksi muka niillä olisi muuta tekemistä kuin vähävaraisemmilla? Se maastopyörä ajateltiin säästää, koksa meillä käy välillä vieraita ulkomailta, niin on hyvä olla lainafillari. ap.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:32"] :D Tää on kyllä jo niin epätoivoisen kuuloista että voisin jopa muutaman euron laittaa :D [/quote] Arvasin, että jollakin on sentään vielä sydäntä jäljellä tässä kylmässä maailmassa. ap. [/quote] Noh, missäs se tilinumero?
[/quote]
Tietoturvasyistä laittaisin sen mieluummin sähköpostilla tulemaan. Ja sitten kun rahan tarjoajia olisi vielä vähän enemmän. Jos saalis olisi vain muutama euro, niin sitten säästäisin kaikkien aikaa ja vien vaikka pullot sen sijaan, että ruvetaan parin euron takia siirtelemään rahoja. Olet kyllä kiltti! ap.