---SYYSKEIJUJEN MAANANTAI---
Kommentit (30)
MANTA mullekin oli silloin alkuraskaudessa kauhean tärkeää olla juuri syyskeijuissa kun la syyskuussa, vaikkakin niin loppukuussa että tiedän tämän melko varmasti menevän lokakuun puolelle. Tosin toivossa on hyvä elää :) Sulla on hyvä asenne synnytystä kohtaan, mitä sitä turhaan etukäteen pelkäämään kun mitä todennäköisemmin kaikki sujuu hyvin. Jännitys kuuluu asiaan, myös näin kolmatta odottavalle :)
Viime yönä nukuin taas tosi hyvin, vain kerran heräsin vessaan ja kerran havahduin kun mies nousi kuudelta töihin. En tuntenut yhtään supistusta, kuten en nyt aamullakaan. Lapset on mummolassa yötä, olimme niin toiveikkaita eilisten kivuliaiden supistusten jälkeen, käytiin illalla pitkä käveleylenkkikin vauhdittaaksemme tilannetta mutta ei stten mitään... No, onhan se hyvä, että vielä viime viikoilla saa edes joskus nukuttua hyvin niin ei ole valmiiksi ihan väsynyt kun vauva syntyy.
Tänään ajan kangaskauppaan ja aion ommella vauvalle babywrapin, suunnilleen tälläisen http://www.pompoli.net/images/tuotekuvat/original_luumu_p.jpg lisäksi pitää ostaa jotain nättiä flanellia kestovaippoihin, ompelen niitäkin sitten taas aikani kuluksi.
Kovin pitkäksi käy odotus monella kun lasketut ajat menee yli ja rv 42 llähestyy, toivottavasti PIKKU KEPPONEN; HOPEALUSIKKA ja MALINTYPY pääsette pian synnyttämään!
Ja ORENJI, mukava että aktivoidut vielä viimehetkillä niin saadaan lisää aktiivisuutta koko ajan hiljenevälle listalle :)
Mayella ja Onni 39+5
Täällä ollaan nyt hyvin positiivisella mielellä :) synnytyksen käynnistymisen suhteen. Viime yönä tämä " keijukainen" valvoi puol yhdestä n.viiteen asti mukavien supistusaaltojen kans.Siis just sellasten et ei niillä synnyttämään päässyt,mutta ei saanut nukuttuakaan. Puol viiden jälkeen kun mies teki töihin lähtöä,menin kuumaan suihkuun.Niin otti tuonne alaselkään ja vattalle,et hoksasin kokeilla auttasko suihku.No se auttoi niin että nukahdin,mutta silti unen läpi tunsin aina uuden aallon,kunnes 6:40 katoin kelloa ja olin hiestä märkä... Nyt on kyllä päässä sellanen" puulla päähän lyöty" olo,mut masussa kumman hiljaista ja jotenkin sellanen " tyyntä myrskyn edellä" olotila. Eiköhän tämä tämän viikon aikana synny...
Täällä oli vielä äsken n.6 astetta pakkasta,nyt aurinko paistelee ja kuura sulaa puissa.Oikeen ihana ilma! :) Vein pojat tuossa kerhoon,vaik yöllä kovasti mietitytti et jos aallot vaan jatkuu niin uskallanko viedä,sinne kerholle on kuitenkin 7 kilsaa matkaa.Mut nyt on niin tyyntä et tohin viedä.
En jaksanu joka väliä kellosta kettoa,mut n.5-10 min.välein ne aina nousi.
Manta79:Mukava kun sullakin jo flunssan kans helpottanut.Mullakin on viime aikona flunssan kans aina lähteny ääni,mut nyt ei onneks tälläkertaa tehnyt sitä!
Jäämmepä odotteleen vauva-uutisia ja omaa lähtöä!
Toiveikkaana,syksynmarjatar 40+5,tänään ois muuten kaunis päivä uuden keijun tulla maailmaan...
Kyllä on hiljainen alkuviikko meillä, no se kertookin sitten jo paljon ;)
kyllä sulla syksynmarjatar kuullostaa jo niin lupaavalta että! :D ja onhan sulla jo viikkojakin kasassa melkeen se 41, että kyl se vaavi on tälläviikolla maailmassa ;) eikös teillä ole jo aika katras siellä kotona odottamassa? vai muistankohan väärin? mukavaa saada pikku sisko/veli.
GALLUPPI KYMYSYS PITKÄSTÄ AIKAA:
Muuten tiedättekös kumpi teille on tulossa?? ja oletteko saaneet ultrassa tiedon vaiko itse vaan uskotte vauvan olevan poika/tyttö?
meille sanottiin silloin taannoin muinoin rakenneultrassa vauvan olevan poika prosentein 70/30..mut ei nähnyt mitään varmaa, sanoi että katsoi veren virtauksista, et ois poika...kysäsin sit jälkeenpäin tuosta terkaltani ja hää oli ainaki ihan ihmeissään, kuinka tollasesta voi sukupuolta päätellä? ettei ollut moista ikinä kuullutkaan..hmm..
voiskohan tarkoittaa sitä, että pojilla virtaa se veri istukkaan/istukasta pojujen kiveksiin/tyttöjen munasarjoihin jotenkin eri korkeudelta ja erilailla......??tuntuu typerältä edes tällästä kysyä, mut voiskohan olla jotenkin näin, ku muuten itteenikin ihmetyttää toi verenvirtaus..?! että tääh?
Mayella: kylläpäs oli hieno toi babywrap!! oi kun osaisin itsekin tehdä vauvalle jotain, kaippa ne vois muistua taas mieleen, mitä on joskus nuorempana opetellut..:)
Kyllä on alkanut juu synnytys jännitään, sillain hyvällä tavalla kylläkin ja tuntuu, että anoppi ja mun äiti ja kaikki meitin sukulaiset ja ystävät odottavat ihan hirveesti tulokasta, ollaan meitin kaveripiirissä aikalailla se ensimmäinen parsikunta, jolle tulee lapsi :D
aika kivaa kun huomioidaan ;)
manta ja onni 39+3
niin täällä meidän pinossa kuin mun supistustenkin suhteen.Mutta edelleen mulla on tunne et kyllä tämä syntyy viel tällä viikolla...On sellanen intuitio,heh,meniköhän tuo hieno sana ees oikein... :)
Manta79:Meillähän on ekaks tyttö ja sitten kolme poikaa.Ei olla kysytty vauvan sukupuolta,joten kyllähän se lapsia tuntuu jänskättävän.Pojat oottaa et ois poika ja tyttö on " päättänyt" et se on tyttö ;) Itselleni ei ole merkitystä,yhtä kallis lahja uusi ihminen aina on. Nyt viime päivinä meidän 5v.poika kyllä ilmottanut et ihan sama kumpi tulee,kunhan vain nyt tulis jo! Tyttöä on neuvolassa veikattu sydänäänien perusteella ja mun äiti sanoo et tyttö,no sittenpähän nähdään. ;)
Meillä on eskarilaisen,siis just esikon,vanhempainilta tänään.Mua onkin jänskättänyt et olenkohan vielä kokonaisena sillon,lupaavalta ainakin nyt näyttää et oisin ja pääsisin sinne.Ois silleen mukava et " pääsis vähän sisälle" tuohon kouluun,kun meilläkin eka alottelee.
Huomen aamulla ois se vimppa neuvola.Pitää rueta lapsenvahtia järkkään.Pojat haluaa nyt ulos,joten häytyy lähtä pienimmäiselle haalaria kiskoon...
Jatketaan odottelua...
-syksynmarjatar-
helou helou..
täältäkin suunnalta..
eilen tuli päivällä mukava allto supistuksia parin tunnin ajan ja sitten loppuivat kuin seinään, olin jo toiveissa et nyt pääsis tositoimiin, mut ei sittenkään, sen jälkeen on ollut hiljaista noiden supistuksien rintamalla..Kyllä vähän siltä tuntuu että minäkin täällä kärvistelen lokakuun puolella vielä, että on meitä sitten muutama =)
täytyy jatkaa siivoilua joskos se auttaisi, käyn taas välissä lukemassa kuulumisia, ja paljon onnea vauvansa saaneille..
supistuksia toivoville, paljon supistuksia =)
rottahilarius 39+3 (39+6, huomenna eka la.)
hellou!
Meitillä on samat viikot menossa ;)
ja muakin ykspvä tolleen juurikin tunninverran vaan suppaili oikeinki lupaavasti..
sit ne vaan lopahti..
et tääl nyt sit kans jo liityin ajatuksineni sinne lokakuun puolelle..
1.10 ois kiva synttäripvä ja oon miettinyt myös että 5.10 kans, koska mun mies on syntynyt 10.5...niin hyvin muistaisi aina pvät ;) kaikkee typerää sitä ihminen miettiikin, kun on liikaa aikaa,hah ja pah!
vauvauutisiaaaa, tahtoo kuulla vauvauutisiaa!! :D
mantsuuria kera onnin 39+3 ja eka la meni jo perjantaina..:/
Valvoin taas neljään viime yönä ilman syytä. Herätykset tuppaavat venähtää iltapäivään.
OMA NAPA: Tulin juuri neuvolasta. Kaikki oli ok, sydänäänet vahvat, hb noussut 126:een mikä on mukava synnytystä ajatellen. Lapsiveden määrä vähentynyt hieman, mutta ok sekin. Painoarvio 3,5-4,0kg. Liikkeitä täytyy muistaa kuulostella, olen ehkä ottanut pikkasen liian rennon asenteen. Viime päivinä vähentyneet hieman vauvan möllerrykset. Synnärille tulee lähtö viimeistään ensi vkon perjantaina, rv 41+5. Joten alle 2 vkoa enää.
Mayella: Ihana babywrap, tuollainen olisi kiva tehdä! :)
Mantan GALLUP: Meille on tulossa poika, rakenneultran perusteella ja myöhemmissä ultrissa vahvistettu myös. Lisää siis loppukuun poikakeijuja. Ja juu, tänään on meidän LA!
Syysmarjatar: Lupaavalta kuulostaa, vaikka aikamoinen yö sinulla takana. Toivottavasti saat levättyä päivällä hieman. :)
Nyt menen jatkamaan hetken verran unia ja sitten päivän hommiin kiinni. Suppareita ja iloista mieltä jäljellä oleville keijuille! :)
Orenji ja pikkanen rv 40+0!
Voi itku, täällä sitä vielä keikutaan. Nlatäti ohjeisti perjantaina että maanantaina saa sitten soittaa yliaikaiskontrolliin ajan. Tein työtä käskettyä, ja kätilö vähän ihmetteli että miksi en soittanut jo perjantaina. Prkl. Olisin siis siinä tapauksessa ollut jo tänään siellä kontrollissa, mutta nyt se menee huomisaamuun. Onneksi ei kuitenkaan sen pidemmälle. Tuo nlatäti on muutenkin ihan hössö, voi kun sais sitten vauvan kanssa käydä jollain muulla...
Sukupuolesta ei meillä ole tietoa, oltais kyllä haluttu tietää mutta sitä ei kerrottu. Poikaolo kyllä jotenkin on koko ajan ollut... ja anoppi sanoi että heidän suvun miehillä ei ole kuin poikien siemeniä.. ;D
Otettaiskos pikagallup masun ympärysmitasta?! Täällä on vihdoin päästy maagisen rajan yli, nyt näyttää 101cm!
pikku-kepponen rv 41+3
Olen lähinä taustaillut, mitä nyt ihan alussa tuli joskus kirjoiteltua... Ajattelin nyt tässä ihan loppuvaiheessa tulla minäkin sanomaan sanasen. :)
Ensimmäistä siis odottelen nyt viikoilla 40+4. Alkaa kyllästyttämään tämä odottelu, on tuo vaan maaginen tuo laskettu aika vaikka tietääkin että sen yli voi mennä ihan yhtä lailla. Kuvittelin jotenkin naiivisti että vauva olisi laskettuun aikaan mennessä syntynyt. Pöh!
Tänään on kuitenkin ihan hyvä päivä, mieliala positiivinen. Olen saanut vielä aika hyvin nukuttua, eikä olossa varsinaisesti ole valittamista. Mitä nyt vähän tukalaa on jättimäisen mahan kanssa.
Keskiviikkona mennään sitten äitipolille näytille. Toivon että käynnistävät silloin jos ei vauva siihen mennessä siis synny. Terkkari epäili että vauva olisi jo aika iso jötkäle, joten ei tarvitsisi kuulemma enää hirveästi kasvaa, ettei sitten tarvitsisi sektioon ryhtyä. Mutta katsotaan kuinka käy!
Meillä ei ole tietoa vauvan sukupuolesta... Eli katsotaan saataisiinko tänne loppukuun poikasumaan ehkä vielä yksi tyttövauva? Onnellinen olen kummasta tahansa, ei ole vaaleanpunaisia vaunuja hankittuna. ;)
Jaksamista kaikille!
Karssuli ja pikkuinen rv 40+4
Aika hiljainen on keijujen pino, ilmeisesti olette saaneet paljon vauvauutisia lähiaikoina? Oikein paljon onnea kaikille vauvautuneille!
Kysymys teille, joiden vauvat saattaavat antaa odottaa itseään lokakuun puolelle: Jatkatteko kirjoittelua keijuissa, vai siirryttekö lokamasuihin, tarkoitan nyt siis sitten tuolla vauvapuolella? Olisi kiva lueskella teidän kuulumisia edelleen, " tuttuja" kun jo ollaan. Erityisesti Mayella, olisi kiva lukea, miten teillä arki lähtee sujumaan " Onnin" kanssa.
Jahas, vauveli tuhisee sängyssään siihen malliin, että taitaa olla nälkä, taas...
Jaksuja!
Niina ja poitsu 1vk 1pv
Eihän me nyt omaa porukkaa jätetä,vauva-puolellakaan eikä kyllä siirrytä lokakuisiinkaan täällä odotuspuolella.Me ollaan syyskeijuja vaikka mentäis joulukuulle näine masuinemme...vai mitä? ;)
eli syyskeijuja ollaan joulukuuhunkin saakka :D
kivaa kun tänne oli kirjoittajia tullut lisää, mukavaa jakaa ajatuksia näin loppuraskaudessa :)
siitä navan ympärysmitasta mä ilmoitan sit illemmalla, kun mies saapuu kotiin töistä, saa meinaan mittoa sen. Meil ei oo kyl ku tollanen rullamitta, ettei sil ihan oikeeta osumaa saa..sf-mitta mulla on 34. ja tais olla navan ympäryski jonku 105 senttii ainakii ku viimeksi rullalla koitin..
manta taasen
Mayella aikoo tehä ihanan babywrapin vaavilleen! Nyt tosiaan kantsii ommella,sit kun vaavi syntyy,ei sitä aikaa enää niin olekaan...tai se,siis aika,alkaa lentämään,niin ettei tahdo ehtiä millään kaikkee tehä mitä pitäis.
Syksynmarjattarelle peukutukset,että sun intuitios pitäis paikkaansa! Hyvältä nuo sun oireet jo kuulostaa,kohta varmaan pääset tositoimiin!!
Tsemppiä myös kaikille muille loppusuoralla oleville!
Meitin pikkumies on päiväunilla,nukkunut kohta kolme tuntia. Oon täs koittanut saada ristiäisleipomuksia tehtyä,vajaan kahden viikon kuluttua on vauvan juhlapäivä ja miksei samalla koko perheenkin :) Pitää vaan aloittaa aijois,kun ei yhtenä päivänä saa kovin paljoa tehtyä,kiitos näiden ikiliikkujien ;)
Jahas,nyt alkaa vaunut heilua,josko siellä äitee syönttöpuuhiin kaivattais
Hönttä ja Jesse 3vko+3pv sekä isommat murut
Kylläpä oli jo ihan vieroitusoireita, kun nyt vasta koneelle pääsin... jostakin kumman syystä meillä ei netti ole toiminut koko päivänä! Vähän väliä olen kokeillut ja onneksi nyt toimii :D
Ajattelin jo, että täällä olisi uutisia uusista keijuista, mutta eipä näy... No, eiköhän noita syntyneistä kohta taas saada lukea:)
Viime yönä heräilin pariin otteeseen, kun supisti. Nuo supistukset kyllä ovat jatkuneet tänäänkin! Ehkä tässä vielä pääseekin syyskeijun noutoon ihan syyskuun aikana...
Muutenkin olo on ihan omituinen... Pää on oudon tuntuinen, tuntuu painavalta, ruokahalukin on kadonnut (suklaa ja hedelmät maistuu...) ja muutenkin olo on ihan " lötkö" ... Voisikohan tämä enteillä synnytystä??! Toivottavasti!
Gallup: Meillä ei tietoa sukupuolesta. Ultrassa kysyttiin, mutta vauvan pylly oli ihan kohdun seinämää päin eikä lääkäri pystynyt sanomaan... Viime aikoina itselle on tullut sellainen poikaolo. Sittenhän sen näkee:)
Kiva saada uusia keijuja tänne kirjoittelemaan! Tervetuloa! Hieman pitenee meidän listat, kun tulee uusia keijuja mukaan...
Nyt antamaan esikoiselle ruokaa! Palaillaan taas!
Huomenna meillä olisi LA...
Escada+ puuhis 39+6
Minä en saa enää mitään tehtyä kyllä tänään,kun koko ajan pitää käydä kurkkimassa täällä...
Hönttä:Kiitos tsemppauksesta,itsehän olen kyllä puhunut kaikille et olen " tilannut" synnytyksen tälle syyskuun viimeselle viikolle...Mutta ei paha,aika lupaavasti alko! Voi juku,eiks sitä sitten kerkeekään kun vauva syntyy tehdä oikeen mitään? ;) Minä kun jätin ne ikkunanpesut ja sohvan pesut et synnytyksen jälkeen sitten...kun on vähän ketterämpi olo itellä... Jokos ootta nimen pojalle löytänyt? Höh,no Jessehän se aina on ollu,en hokannukaan heti! Meil ei kyllä pojan nimestä ole hajuakaan...Tytölle on se mikä on ollu jo kolmannesta asti varattuna.
Supistusrintamalla edelleen hiljaista...saapa nähdä...
(meitä uteliaita kuikkijoita taitaa olla enemmänkin ;) )
JA misssään miessä ette mihinkään lokakuisiin mene siirtymään, onko selvä?? Syyskeijuihin vaan vaikka tosiaan jouluun menis, mihinkä sitä vanhoja tuttuja vaihtamaan.
Minjuska
No niin, babywrap on valmis. Ihan kiva siitä tuli, vähän erilaiseksi muokkasin kuin tuo Pompolin myymä mutta tuntui ihan toimivalta kun nuken kanssa testasin turvakaukaloon. Hinnaksi laskin 5€ kun sain fleeseä kirppikseltä tosi halvalla eli kyllä kannatti ommella :) Kannattaa muidenkin kokeilla ompelustaitoja, tälläinen on yllättävän helppo tehdä. Kävin kangaskaupassa hakemassa terebnauhaa ja alesta ostin verhokangasta makkariin sekä teddyä+toppakangasta, joista aion yrittää ommella lämpöpussin pakkasille. Nyt on vimma ommella ja jos Onnikaan ei aio syntyä vielä vähään aikaan niin kuluupahan aika paremmin :)
SYYSKEIJUISSA ajattelin pysyä myös vauvapuolella, tuntuu paremmalta kirjoitella samojen naamojen kanssa sen sijaan että opettelisi uudet lokamammat. Toivottavasti muutkin lokakuussa synnyttävät syyskeijut tekee samoin, ei saa jättää kavereita :)
Hei hei hei... pakko hekuttaa eli EDISTYSTÄ tapahtunut, aamusella kun kävin vessassa niin kahdesti pyyhin osai limatulpasta paperiin!! Edellisessä odotuksessa lomatulpan riekaleita tuli hiljakseltaan n 4vrk ennen kuin vauva syntyi eli minusta ihan hyvä merkki tämäkin :)
G: SUKUPUOLI tiedetään 99,9% varmuudella pojaksi mm kahdessa kolmiuloitteisessa ultrassa todettu. Olisi pieni onnellinen " järkytys" jos vauva olisikin tyttö :)
ESCADA toivotaan että pian alkaa supistukset sinullakin todenteolla ja pääset synnärille saakka. " Omituinen olo" voi hyvinkin enteillä alkavaa synnytystä, toisillahan tulee mm pahoinvointia ja vatsa tyhjenee hyvin ennen synnytyksen alkua.
PIKKUKEPPONEN olipa hölmöä neuvolaterkalta oheistaa väärin, onneksi ei kuitenkaan tuon pidemmälle siirtynyt ya-kontrolli. Jospa vaikka yön aikana alkaisi tapahtua ja menettekin kontrollin sijasta synnyttämään :)
SYKSYNMARJATAR ai teillä lapset odottaa samaa sukupuolta olevaa sisarusta? :) Meillä esikoinen toivoi oikein kovasti pikkusiskoa ja oli aika pettynyt kun kerroimme että saa toisen veljen. Nuorempi on ihan tyytyväinen tulevaan pikkuveljeensä, tärkeintähän on että hänestä tulee ISOveli!
Särkeepä ikävästi polvia ja pohkeita, pakko oikaista sohvalle hetkeksi ennenkuin lapset saapuu isovanhempien luota kotiin...
Mayella
Eli nämä supistukset on kuin onkin jatkuneet koko päivän! Aiemmin tuli hyvin harvakseltaan, mutta tahti on tuntunut kiristyvän...
Tällä hetkellä väli on about 10min ja kestoa puolisen minuuttia... Välillä joutuu oikein puuskuttamaan, kun niin voimallisesti tuolla alavatsalla kiristää...
Kunpa nyt vain eivät enää häviäisi mihinkään!
Pitäisi kai pakata loppuun tuo oma sairaalakassi.
Nyt näyttää siis melko hyvältä, vaikka vasta pari päivää sitten tuntui, ettei meillä tapahdu mitään varmaan koko vuoden aikana :D
No, nyt näyttää näin lupaavalta, mutta tietysti vielä heilun täällä huomennakin ja ylihuomenna ja... :D
Nyt pakkaamaan kassia, jos vaikka lähtö yllättää!
Oon ollut kanssa enemmän taustailijana näissä pinoissa, mutta nyt vois muutamalla sanalla ilmoittautua teidän muiden syyskeijujen odottelijoiden joukkoon. Aikas lupaavalta kuulostaa monien supistelut. Niin juu ja kun pitkästä aikaa kirjoittelen niin PALJON onnea kaikille jo vauvansa saaneille!
Kyllä on tuskasia nämä odotuksen loppumetrit :). Kärsivällisyys koetuksella lisäksi 2½v uhmailijan kanssa. Jotenkin vaan tuntuu, että tuota uhmaa kestää itse paremmin sitten kun tämä vauveli on masun ulkopuolella...
Neuvolassakin tuli käytyä, siellä ei mitään uutta. Pe kuitenkin jo uudelleen, ja th lupasi sitten kirjoitella polille lähetettä. Kumpa nämä supistukset tästä voimistuisivat itsestään ennen sitä. Haravoimisella koitin eilen saada supisteluja aikaan (ihan turhaan - saldona pahentuneet liitoskivut ja pää täynnä hyttysenpistoja).
Masunympäryksestä oli puhetta, täällä mittaustulos näyttää 106cm... tulos yllätti, kun oli pitkään alle 100cm ja nyt yht' äkkiä onkin noin paljon. Mistäs muusta oli puhetta?! Sukupuolesta: poikavauva on meille tulossa kaikkien ultrien mukaan ja ihan sellainen olokin on ollut, että tämä toinen on eri sukupuolta kuin ensimmäinen. Nyt on kuitenkin alkanut epäilyttää tuokin asia ;).
Oi, kun tekisi itsekin mieli vielä ommella vauvalle jotain kivaa, mutta ompelukone on alkanut temppuilla. Oonkin viime kuukaudet " joutunut" panostaamaan kutomiseen. Tänään sain valmiiksi jo toiset hahtuvavillikset. Nyt vois opetella huovuttamaan, niin sais vähän persoonallisemmat pökät. Hurahdin hiljattain kestovaippoihin, saapi nähdä miten käy. Mies ainakin on kovin epäileväinen.
Onko täällä muita jotka aikovat käyttää kestovaippoja tai kenties jo niitä kokeilleita? Kantoliinat myös kiinnostavat - suosituksia liinoista otetaan mielellään vastaan =).
Omppu *poistuu tästä taka-alalle* (rv 40+3)
Hyvää viimeistä syyskuun viikkoa!!
Tälläviikolla on todellisen jännät paikat, kun elellään syyskuun viimeisiä päiviä ;)
Varmasti saadaan TÄNÄÄN ja tämänviikon aikana paljon uusia ihania keijukais uutisia tänne ja pian me kaikki jo voimme siirtyä tuonne vauva puolelle pinoutumaan =)
nyt alkaa oikeasti tuntua jo siltä, että pian on meilläkin se vauva jo, kun elellään näin lähellä laskettuaikaa ja kun kaikille muillekin ne nyytit ovat syntyneet ;)
paitsi mielessä tietenkin vielä pyörii se kaksi mahdollista PITKÄÄ PIINA VIIKKOA lasketunajankin jälkeen...nimittäin ei taas eilen oikeastaan supistuksen supistusta ja niinkuin kerroin illalla, että tuntuu ku ei ois taas raskaana lainkaan...
toisaalta nyt alkaa tuntua jo siltä, että tämä mun sitkee pirulainen flunssa on voitettu ja olen paranemaan päin, niin ilmankos jaksan taas puuskuttaakin etiäpäin ja olo on upeampi kuin viikkoihin :D on se kumma miten tuo hengenkulkeminen vaikuttaa asiaan, heh..:D
Nyt siis vaan odotellaan maltillisesti viel tää viikko, mulla siis la vasta perjantaina ja kun lentsu alkaa olla takanapäin, niin olen valmis synnyttämään!
Orenjillakos tänään tuo maaginen 40+0 ? jännät paikat edessä ;)
Keijukais uutisia odotellessa se tämäkin päivä lähteepi käyntiin notta! siel on aikas monta meistä ollunna synnärillä viikonloppuna ;)
Manta ja Onni 39+3