Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Sisunaiset 23.1.2006***

23.01.2006 |

Vielä en avausta huomannut, joten tässäpä tämä uusi nyt sit ois..

Kommentit (30)

1/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olin viime maanantaina ihan kettuuntunut tuohon ainoastaan -0,2kg pudotukseen, koska viikko oli mennyt tosi hyvin, mutta entäpäs nyt..viikko meni myös oikein hyvin, mutta lenkeillä ei oo tullut käytyä kyllä yhtään, kun on ollut nuo paukkupakkaset ja vaaka näytti aamulla 83,5kg eli tismalleen saman kuin viime maanantaina..pudotusta siis ei grammaakaan ;o(..mutta tiedän syynkin ja se ei ole lipsuminen, sillä pisteissä pysyin koko viikon vaan mulla alkoi perjantaina ekaa kertaa menkat Olivian syntymän jälkeen ja ne pirkuleet turvottaa mua aina hirmusti ;o), joten enpä mä niin kovin pettynyt ole tuohon tulokseen, vaikkei mitään pudonnutkaan!!

Ens viikolla sais taas sitten jo paino pudota, jottei mee maku kokonaan tähän pisteilyyn..toivottavasti muilla mukavia pudotuksia ;o)!!

Tsemppiä kaikille!!!

p.s.Mä tässä taas " kauppasin" tätä ryhmää muutamille uusille innokkaille ja sainkin varmaan muutaman uuden innostettua mukaan juuri meidän porukkaan..mukavaa saada uusia ja innokkaita laihduttelijoita joukkoon, kun muutamat entiset ns." vakkarit" ovat jääneet jonnekin taka-alalle!!

Vierailija
2/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pudotus -200g

Paino nyt 85.4kg.

Ei kehumista. Viimeviikolla olikin meidän isonpienenpojan 4-vuotis synttärit. Eilen kävi vielä mummi&ukki ja herkuttelin vähän.

Köris: onnea menkoista. Niin ja tosiaan ei kannata pettyä! Palataan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tunteen..harmittaa kun tippuu vaan vähän, mutta herkuttelu piristää kummasti aina silloin tällöin ;o)!!

Ja kiitosta vaan " menkka-onnitteluista" ;oD..tosin mä en niistä ois vielä piitannut, kun lapsilukukin luultavasti jo täynnä niin olisivat vaan pysytelleet vielä jonkin aikaa poissa kuvioista..tosin onhan Olivia jo liki 10kk, joten onhan ne jo kauan poissa pysyneetkin ;o)!!

Vierailija
4/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin villin huhun että tähän porukkaan mahtuisi.

Tiputettavaa olisi sellaset 5-6kg. tulleet raskauksien myötä ja tiptella pitäisi. häät ovat tulossa enkä mahdu 3v sitten ostettuun hääpukuun... olen laihdutellut viimeiset 3 viikkoa, mutta viimeisin viikko meni ihan pipariksi, kun molemmat lapset ovat olleet sairaina ja minä sohvan vankina.

alkupaino olisi sen 69kg. (äsken kävin vaa' alla ja näytti 69,2- aamupaino on pikkasen alhaisempi varmaan)

5/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo häät onkin varmaan upea ja hyvä tsemppari..täällä on ainakin 2 muutakin, jotka laihduttelevat tulevia häitä varten tai tietysti muutenkin varmaan, mutta taitaa olla nuo häät oikein motivaationa ;o)!!

Oikein kovasti tsemppiä sulle ja älä lannistu, vaikka välillä menee pipariksi..kunhan se oikea suunta löytyy vaan mahdollisiman pian uudestaan kumminkin ;o)!!

Köris

6/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt vastauksesi, joten en tiennyt, että punnituspäivä oli tänään. Eilisaamun paino oli59,6kg, että pieni lasku tässä on heti alkuun tullut. Alkupainoni oli siis tasan 60kg ja pituus 160cm. Kauhean vaikeaa on jatkuva kieltäytyminen. Ennen palkitsin itseni aina herkuilla, palkitsin, vaikken olisi niitä edes tarvinnut tai ansainnut. On vaikeaa ajatella, että palkinto siintää jossain kaukana tulevaisuudessa, monen viikon ja satojen kieltäytymisten päässä. Olen käynyt viime päivien aikana monta kertaa vaatekaapillani, kun heikko hetki on tullut. Olen katsellut vaatepinojani, minulla on paljon kauniita vaatteita, jotka eivät mahdu päälle. Tähän asti olen sillä saanut mieliteot kuriin...

Kävin eilen jumpassa, aloitin jumppakauden:) Nyt jalat ovat niin kipeät, että pitäisiköhän hakea sairaslomaa, että paranen:)) No tervettä kipuahan tuo on!

T:Bikka

7/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odottelen ja TOIVON menkkoja alkaviksi. Meillä tapahtui pieni sählinki ehkäisyn kanssa, ja minä en todellakaan haluaisi olla raskaana. Miehellä olisi kyllä vauvakuume, mutta minä olen päättänyt, että kaksi lasta on riittävä määrä. No jos kävisi niin, että menkat ei ala, niin kaipa sitten alkaisin nuttua kutoa kuitenkin... :)

8/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kummaa, että sitä niin mielellään palkitsee itseään herkuilla..täällä sama juttu ;o)!!

Ja minusta tuo liikunnasta johtuva kipu on periaatteessa oikein mukavaa " kipua" , silä silloin ainakin huomaa tehneensä jotain ;o)..oonkohan mä vähän hassu?!

Toivotaan, että sulla menkat alkaa ja laihtari sujuu hyvin..hyvinhän se ainakin on lähtenyt käyntiin..hieno juttu ;o)!!!

Vierailija
9/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa loppua tämä letkumaisuus!!! Muutama viikko on mennyt ihan räkätaudissa rypien ja suklaalla oloa parannellen, mutta nyt en jaksa enää, joten nyt kyllä ryhdistäydyn!

Ihme ja kumma painoa oli pikkuisen pudonnutkin (-300g), eli paino tänä aamuna 79,9kg. Nyt yritän tosissani pitää painoni seiskalla alkavana, eli suklaa taas pannaan, paljon vettä ja vihreää teetä ja vihanneksia... niin ja liikuntaa.

Oikein sydämelliset tervetulotoivotukset munkin puolesta kaikille uusille sisunaisille!!!

Voi Köris, sua onnellista, kun menkat pysyi poissa noinkin kauan! Mulla alkoi 3kk, 6 vkoa ja muistaakseni 10 vkoa synnytyksen jälkeen, mikä lie hormonisekamelska olenkaan... Vieläkö teille lisää vauvoja kuumeillaan, vai onko perhe jo koossa? Me täällä edelleen kärvistellään vauvakuumeen kourissa, kyllä se neljäs olisi vielä ihana saada... toivottavasti pian!

Sisukasta viikonalkua kaikille toivottelee, 90M

Vierailija
10/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eli minä kävin puntarilla vasta lauantaina ja se näytti 88,8 kg ja nyt aamulla kävin niin oli tuo sama lukema. Jos sitten jo viikon päästä olis kans jotain tippunut!

11/30 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

90M:Vautsi vau..on varmaan ihanaa kun paino alkaa jo 7:lla..nyt vaan kova sinni päälle, että saat vielä hiukan alemmaksi niin ei tarvii joka viikko olla pelko persiissä, että eihän vaan näytä puntari 8:lla alkavaa lukua ;o)!!

Tosiaan..täytyis olla tyytyväinen, että pysyivät noinkin kauan poissa..esikoisesta pysyi vielä kauemmin ja keskimmäisestä vissiin aika samanaikaa kun nytkin ;o) ja voi miten mä vihaan näitä vuotoja..eikä yhtään auta se, että täytyy ajatella, että tätä tää nyt sitten on kuukaudesta toiseen varmaan ainakin seuraavat 20v..taikka mun tuurilla mulla on ne vielä 70vuotiaanakin ;o)!!

Mä luulen, että nyt meillä on lapsiluku kyllä täynnä..tätä mieltä ollaan nyt molemmat, mutta niin me oltiin ehdottoman varmoja jo 2.lapsen jälkeen, että meille riittää hyvin nää kaksi, mutta äkkiä se mieli sit kuitenkin muuttuikin eli vannomatta paras..mutta luulenpa, että meidän 3:n kopla on ihan hyvä meille :o)!!

Pointzi06:Tervetuloa mukaan..nyt vaan kauheella sinnillä etiäpäin niin varmasti lukemat viikossa hilautuu hyvinkin alas päin ;o)!!

Hurjasti tsemppiä!!

Vierailija
12/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi taas yhteenvedon paikka:

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Keskim. laihtumisnopeus, kg/vko, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72 kg, -0.5 kg, 22 kg, 6 kg, 0.40 kg/vko, 15 vkoa

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 83.5 kg, -0.2 kg, 4.5 kg, 13.5 kg, 0.57 kg/vko, 24 vkoa

[color=fuchsia][b] 90M [/b]♥[/color]

90.5 kg, 70 kg, 80 kg, -0.2 kg, 10.5 kg, 10 kg, 0.54 kg/vko, 19 vkoa

[color=green][b] Löysä [/b]♥[/color]

!! Ei päivitystä, edellisviikon tulokset !!

80.3 kg, 70 kg, 78.6 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 8.6 kg, 0.85 kg/vko, 11 vkoa

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

90 kg, 68 kg, 86.7 kg, -0.7 kg, 3.3 kg, 18.7 kg, 0.35 kg/vko, 54 vkoa

[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 63.4 kg, -2.1 kg, 20.6 kg, 5.4 kg, 0.44 kg/vko, 13 vkoa

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 65 kg, 88 kg, -1.0 kg, 13 kg, 23 kg, 1.00 kg/vko, 23 vkoa

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 85.8 kg, -0.6 kg, 9.7 kg, 10.8 kg, 0.36 kg/vko, 30 vkoa

[color=fuchsia][b] BM22 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 94.3 kg, -0.8 kg, 1.7 kg, 19.3 kg, 0.80 kg/vko, 25 vkoa

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 85.6 kg, -0.6 kg, 4.6 kg, 14.6 kg, 0.82 kg/vko, 18 vkoa

[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 63.1 kg, -0.2 kg, 10.9 kg, 1.1 kg, 0.23 kg/vko, 5 vkoa

[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 60 kg, 0.0 kg, 0 kg, 5 kg, 0.40 kg/vko, 13 vkoa

[color=fuchsia][b] pointzi06 [/b]♥[/color]

88.8 kg, 77 kg, 88.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 11.8 kg, 0.40 kg/vko, 30 vkoa

Bikka ja pointzi06: ennusteessa oletettu, että laihdutte n. 400g /vko. Kunhan saadaan ¿oikeita ja luotettavampia tuloksia¿, käytetään niitä.

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija => Puppiska : -2.1 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => perenna : 5 vkoa

2. sija => löysä : 11 vkoa

3. sija => puppiska : 13 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, Körömölli, 90M, Löysä, Emonamoha, Puppiska, Sininen31, Nepo, BM22, Katti26, Perenna, Bikka, pointzi06,

ei-aktiiviset: Kääkkis, Huhtis, Poju01

Laihduttajia: 11 (aktiivisesti mukana olevia)

Painomme oli alussa: 983.5 kg

Painamme nyt: 881 kg

Tavoitepainomme: 750 kg

Viikolla paino tippui: -6.9 kg

Kokonaispainonpudotus: 102.5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 131 kg

[/color][/size]

Jaahas, miltäköhän se nyt näyttää ...Harmi kun täällä ei ole esikatselumahdollisuutta. Se olisi tässä tapauksessa tarpeen, kun ei noita lihavoinnin/ värien koodeja aina muista joka paikkaa laittaa.

- Minlee

Vierailija
13/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että ihan kaikkea en yhteenvetoon muistanut korjata.

Eli kaikki sisunaiset huomioiden, tilastomme näyttää tältä:

[color=blue][size=3]

Laihduttajia: 13 (aktiivisesti mukana olevia)

Painomme oli alussa: 1132.3 kg

Painamme nyt: 1029.8 kg

Tavoitepainomme: 882 kg

Viikolla paino tippui: -6.9 kg

Kokonaispainonpudotus: 102.5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 147.8 kg

[/color][/size]

- Minlee

Vierailija
14/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli 84.9 kg

Pudotusta: 900 g

Kokonaispudotus: 10.6 kg

LÄhtöpaino oli siis se 95.5 kg (1.9.05)

Tavoite on siellä 75 kg hujakoilla

Todella tyytyväinen olen, kun tuo 10 kg kokonaispudotus täyttyi. Tosin täytyy myöntää, että parin edellisyön valvomiset saattavat vähän pienentää tuota lukua turhankin paljon, mutta tuon vaaka ilmoitti ja se kelpaa minulle. Ensi viikolla sitten vaikka plussaa (heh, toivottavasti ei nyt sentään).

Pakkaset sentään loppui, että pääsee ulos. Enempi kyllä itse olen huojentunut. kun saatiin noi vesirokot pois alta. Toivottavasti nyt äitikin pääsee jumppaan yms.

Uusia näyttää olevan muutama, joten tervetulotoivotus kaikille uusille.

Ns. virallinen punnituspäivä meillä on tosiaan maanantai, mutta tulee noita tuloksia aina tuossa viikon varrellakin, suurin osa siis maanantaina.

Kirjurin kannalta on mukavampaa, jos tulokset tulevat alkuviikosta, ehtiui siten kirjaamaan ne ajan kanssa ja tekemään yhteenvedon lähestulkoon valmiiksi. Saa sitten helposti alkuviikosta sen tänne muidenkin ihmeteltäväksi.

Pointzi: kirjasin tuon viimeviikoisen painosi, 88.8 kg, myös tälle viikolle. Ensi viikolla sitten uudet lukemat.

momentti: mikä on tavoitepainosi? Niin saan sekin kirjattua ylös.

Hauskaa viikonjatkoa kaikille !

- Minlee

15/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan tuossa nyt varaa hiukan plussaa tullakin ja silti pysyy se 10kilo saavutettuna, mutta toivotaan tietty, ettei plussaa tule ;o)!!

Mun pitikin eilen laittaa vielä illalla tänne, että kun meillä on kelit lauhtuneet niin olin heti eilen koiran ja pojan kanssa liki 6km lenkillä..taikka menin hakemaan pojan partiosta kävellen koiran kanssa ja oli himpun verran kiire niin pistin hiukan juoksuksikin, mutta sitten tosiaan tultiin kotiin niin, että poikakin käveli mun kanssa ja tahti oli hiukka hitaampaa, mutta tosi reippaasti jaksoi kyllä kävellä, sillä ei meillä mennyt reissuun kun vajaa 10minuuttia kauemmin, kun mulla meno matkalla ja ikää pojalla on 7vuotta eli aika vauhtivarvas on ;o)!!

Nyt pitää lähteä pukemaan muksut ja mennä hakemaan se vauhtivarvas koulusta ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä..kovasti on porukat taas muissa maisemissa vissiin, kun on näin hiljaista ollut ;o(!!

Vierailija
16/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjan homman teet, kun jaksat kaikki noin tarkasti hoitaa! ihana että joku jaksaa ja kerkiää!

menkoista sen verran että mullakin on aina alkaneet tosi aikasin. ekasta 3kk ja toisesta 5vk vaikka täysimetyksellä elettiin... meillä kuumeillaan lievästi kolmatta, mutta vielä ei uskalla yrittää. kerätään voimia kun meillä on ollut epäonnea enemmän kuin kenellekään soisi lasten hankinnan suhteen.

Vierailija
17/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Eilen en ennättänyt ku hätäseen kirjoittaa. Just olin töistä lähössä ja mies oli seläntakana hoputtamassa...

Menkkojen riemusta; liekö kirjotin, kun mulla oli syksyllä vielä kun imetin ja söin cerazette minipillereitä kuukauden menkat! Vähä otti pattiin. Sitten oli viikko väliä ja alkoi uudelleen kun vaihdoin niihin Yasmin pillereihin. Kääk. Sain tarpeeksi koko sotkusta ja nyt oon ollu luomuna ja takana yhdet ihan tavalliset 5 vrk luomumenkat! Sanoinkin miehelle, että ihanaa oli kun oli melkein 2 vuoden menkaton jakso! Nyt sitä riemua riittää...

Joo kirjoitan nyt romaanin :O) Niin meillä on sama nimimaku ja muutenkin ollaan kuin kaksi marjaa, heh. Sää oot vaan laihempi, höh :O) Mulla on hiusten väri tämmönen " punakulta" . Voisinkin ottaa raitoja piristykseksi niin oltais vielä samemman näköisiä, heh.

Nyt tällä viikolla täytyy olla tosi tiukkana. Mulla on To painonvartijat ryhmä. Viimeksi olin 15.12 siellä. Nyt pitäis saada punnituksessa tulokseksi 84,2 ja saisin taas tähden. Ei ole kyllä mitenkään realistista. Se siirtynee seuraavaan viikkoon...Tsemppiä kaikille!!!!!

Vierailija
18/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme vasta kotiin tuolta veljeni häistä.. On se vaan niin omituista, että pikkuveljeni on ukkomies..

Häissä oli aivan ihanaa sisäfilettä, ihanaa voileipäkakkua, täytekakkua, kuoharia.. Niitä tuli mussutettua ihan liikaa. Kaikkien poistuttua nukkumaan minä vetäisin vielä yöllä aimo annoksen kakkua kuohuviinin kanssa.. Paha minä!

Paino ei ole siis laskenut, päinvastoin. Olen 200g painavampi kuin viimeviikolla. 88,2kg.

Kävin tänään ostamassa stepperin eli enää ei ole pakkanenkaan tekosyynä liikkumattomuuteen.

Ensi viikolla tavataan, toivottavasti keveämpänä!

Vierailija
19/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en saanut aikaiseksi tulla kirjoittelemaan, joten nyt sitten pomppaan pinoon.

Toivotan minäkin tervetuloa uusille laihduttajille!!

Meikäläiselle oli tullut plussaa=(, no ajattelin että se on turvotusta johtuen polttari juomisista ja syömisistä..

No niin, oli siis ne minun polttarit lauantaina... Hyvinhän ne sujui ja hurjan hauskaa oli!

Polttari porukka oli jostain löytäneet yläaste aikaisia vaatteita, joita en kyllä enää olis mistään hinnasta päälleni iskenyt, mutta pakkohan se oli kun käskettiin.. Jouduin sauvakävelemään nämä tyylivaatteet päälläni pitkin kylää etsien ja toteuttaen rasteja, joita olivat minulle keksineet.. mm. pidin keppijumpan bussipysäkillä. Sitten pääsin jalkahoitoon ja morsiussaunaan, sain päähieronnan ja sitten kaasoni meikkasi ja pukivat minut prinsessaksi. Kruunu ja valtikkakin oli tietty=)Käytiin syömässä ja mulla oli sellainen tikkarivyö, josta sitten illan mittaan myin tikkareita halukkaille ja kaulassa oli sellainen karkkikaulakoru, josta sai sitten puraista yhden karkin. Hauskaa oli!

Nuorimmainen heräsi, joten nyt tarttee taas mennä, mutta tarttee toivoa, et ensi viikolla olis pudotusta.

Tsemppiä kaikille!

Puppiska

20/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOMENTTI:Onnea vauvan yritykseen, sitten kun se on ajankohtaista!!

Nuo menkat on kyllä niin " tapauskohtaisia" kanssa..mulla ne on onneks pysynyt suht kauan poissa ;o)!!

KATTI26:Mä oon muuten useesti miettinyt, kun oon sun juttuja lukenut, että meissä on tosi paljon yhtäläisyyksiä ;o) ja pianhan sä mut painossakin otat kiinni niin ollaan ku kaksoset ;o)!!

Hurjasti tsemppiä tiukkisviikkoon..toivotaan, että tähti tulee :o)!!

SININEN31:Vähänpä sä onnistuit herkuila kerryttämään plussaa..hieno homma :o)!!

Hauskoja hetkiä stepperin kanssa!!!

PUPPISKA:Vähät plusasta..varmasti on vaan turvotusta ja polttarit on vaan kerran elämässä..(toivottavasti ainakin) joten sillin pitääkin syödä ja juoda niin, että napa paukkuu ;o)!!

Kuulosti niin hauskoilta nuo sun polttarit, että tuli oikein viluväreet..kumpa mullekin sitten joskus järjestettäis oikein mukavat polttarit..jahka sinne asti päästään ;o)!!!

Mulla on mennyt tääkin päivä hiukan herkuiks..voi vittiläinen ;o(!!

Ei sen puoleen varmaankaan pahasti, mutta kumminkin..ei auta kun huomenna taas tiukka linja päälle vaan, jotta maanantaina olis vihdoin jotain tulostakin..jos sitä ei synny pisteissä pysymällä niin ei kyllä varppina synny herkuttelemallakaan :o)!!

Kaikille hirmusti tsemppiä taas kerran toivottaa hän ;o)!!