Kuinka moni täällä oikeasti harrastaa aamuisin seksiä?
Kuka oikeasti ehtii tai jaksaa tai ylipäätään kiinnostaa? En ite oo mikään rumilus eikä libido ole vielä kärsinyt, mutta aamupanoja en ole ymmärtänyt koskaan. Hampaat on pesemättä, henki haisee, aamuturvotus silmissä, silmät rähmässä, hiukset sekaisin, ruma yöpaita päällä ja aamun ruma valo ikkunasta paistaen, rehellisesti, kenellä oikeasti käy himot hyrräämään? Ymmärrän vastarakastuneen vastanaineen parin aamut häämatkalla balilla, mutta että perus perjantai aamu lempäälässä kello 7?
Ja tämähän tuli mieleeni ihan vaan kun esim iltasanomien b-luokan uutisissa ja kommenteissa hehkutetaan tämän tyyppisiä asioita.
Kommentit (47)
Täällä kanssa nautitaan aamuseksistä. Kumpaakaan ei kiinnosta miltä henki haisee tai miltä näyttää. Pussaillaan siinä missä hampaiden pesun jälkeenkin. Aamuseksistä on ihanaa ja rauhallista ja kiva alku päivälle
No ei, koska väsyttää paljon ja hirvee kiire!!
Aamuseksi on iso ei. Mikään ei vaan nappaa.
Mutta jos sattuu nukkumaan pitkälle päivään, hyvät yöunet ja vapispäivä, niin mikä ettei, vaikka vähän unenpöpperössä ois.
Yleensä vaan kiva freesimpänä illalla, hampaiden pesun ja iltahommien jälkeen, kun voi seksin jälkeen nukahtaa toisen kainaloon
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:49"]Muutaman kerran olen ennen duuniin lähtöä nuollu mimmille orgasmin niin, että on jo rotsi niskassa. :D tyytyväisenä sitten jää goisaamaan ja minä istun aamuruuhkassa ihmisten seassa.
[/quote]
Mistä tällaisen miehen löytäisi?;)
Me harrastetaan seksiä harvoin ja epäsäännöllisesti, mutta jo pitkään ne kaikki kerrat ovat olleet aamuisin. Jostain syystä miehellä alkaa halut hyrräämään kun olen siinä vieressä unenpöpperöisenä, kulunut yöpaita päällä, hiukset sykeröillä ja naama hoitovoiteista laikullisena. Itsellä olo ei tosiaan ole seksikäs, mutta mies on toista mieltä. En itse jaksa reagoida kummemmin, mutisen vaan myöntävästi ja sitten mies ottaa ohjat. Seksin jälkeen mies virkistyy ja nousee jalkeille, minä jatkan unta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:43"]
Kuka oikeasti ehtii tai jaksaa tai ylipäätään kiinnostaa? En ite oo mikään rumilus eikä libido ole vielä kärsinyt, mutta aamupanoja en ole ymmärtänyt koskaan. Hampaat on pesemättä, henki haisee, aamuturvotus silmissä, silmät rähmässä, hiukset sekaisin, ruma yöpaita päällä ja aamun ruma valo ikkunasta paistaen, rehellisesti, kenellä oikeasti käy himot hyrräämään? Ymmärrän vastarakastuneen vastanaineen parin aamut häämatkalla balilla, mutta että perus perjantai aamu lempäälässä kello 7? Ja tämähän tuli mieleeni ihan vaan kun esim iltasanomien b-luokan uutisissa ja kommenteissa hehkutetaan tämän tyyppisiä asioita.
[/quote]
Miettiikö joku tosiaan sängyssä miltä näyttää tai miten hiukset ovat:D