Kuinka moni täällä oikeasti harrastaa aamuisin seksiä?
Kuka oikeasti ehtii tai jaksaa tai ylipäätään kiinnostaa? En ite oo mikään rumilus eikä libido ole vielä kärsinyt, mutta aamupanoja en ole ymmärtänyt koskaan. Hampaat on pesemättä, henki haisee, aamuturvotus silmissä, silmät rähmässä, hiukset sekaisin, ruma yöpaita päällä ja aamun ruma valo ikkunasta paistaen, rehellisesti, kenellä oikeasti käy himot hyrräämään? Ymmärrän vastarakastuneen vastanaineen parin aamut häämatkalla balilla, mutta että perus perjantai aamu lempäälässä kello 7?
Ja tämähän tuli mieleeni ihan vaan kun esim iltasanomien b-luokan uutisissa ja kommenteissa hehkutetaan tämän tyyppisiä asioita.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:01"]Meillä harrastetaan aina viikonloppuisin. Pienet katsoo lastenohjelmia ja isot nukkuu pitkään. Ei häiritse yhtään pahan hajuinen hengitys tai sotkuiset hiukset, eikä ilmeisesti miestäkään. 10v yhdessä.
[/quote]
Toinen samanlainen "viikonloppuperhe". Arkisin hyvin vähän mahdollisuuksia harrastas yhtään mitään. On pieniä lapsia 3 kpl. Käyvät pissalla ja katsovat lastenohjelmia leikkihuoneessa. Isi ja äiti kertovat nukkuvansa pitkään. Ei me nenät vastakkain seksiä harrasteta, jos ei ole pessyt hampaita, mutta on muitakin asentoja.
Voi kun voisikin useammin! Miehenä se on unelma, kun kuitenkin aamuisin on aina stondis. Lapsiperheessä siihen kuitenkin on harvemmin mahdollisuuksia, käytännössä meillä sen 1-2 kertaa vuodessa kun lapset ovat isovanhemmilla hoidossa tai päästään kahdestaan hotelliin minilomalle. Mutta sitten se onkin ihanan hidasta ja raukeaa! Vaimolle maistuu seksi paremmin iltaisin, mutta niinä erikoisaamuina hän lähtee siihen mukaan, kun tietää kuinka siitä nautin! :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:16"]Muistan tunteen kun rakastit ja halusit naistasi niin paljon että oli vain otettava rakas aamulla, tukka sekasin ja aamuhengitys mukana, tuntu luonnoliselta. En kyllä ole varma oliko se unta vai oikeata elämää, kai elämää kun kun muistan nimen ja tunteen että oli mies ja onnellinen.
[/quote]
Aww. :>
Sitähän voi käydä pesemässä hampaat! Kummatkin vielä yleensä meillä laittaa jotain suuhunsa ja men takaisin sänkyyn makoilemaan ja jos siinä sattuu mieli tehdä niin mikäs siinä, vaikka aamu olisikin. Lähteepähän päivä mukavasti käyntiin :)
Miksi seksiä varten pitäisi olla kaunis ja laittautunut? Me nautimme tunteesta ja tuntumasta, ei tehdä myyntitarkoitukseen. Hampaat nyt voi pestä... Aamuseksi on kaikkein parasta.
Meillä, ollaan myös +/- 50 v pari. Arkiaamuna kello soi vähän aikaisemmin että muu perhe nukkuu vielä, minä olen levännyt ja raukea ja miehellä on ihana aamustondis vain minua varten :)
Joo, meilläkin se on juuri sellaista ihanan hidasta ja raukeaa, ihan omanlaistaan aamuseksiä. Paras tapa herätä! :) Harmi kyllä saan sitä nykyään lähinnä yhteisinä darra-aamuina, mutta hyvältä se tuntuu silloinkin, aistit on jotenkin niin herkkänä.
Minä olen aina tykännyt aamuseksistä! Kun olen itse tällainen aina märkä tapaus, niin aamuisin on näppärää kun mieskin on heti valmis ja voi alkaa suoraan hommiin. Nopeaa ja kiihkeää seksiä, nam.
Harmi vaan olen nyt sinkku :(
Viikonloppuisin kyllä. Ihanaa herätä kiireettömästi ja harrastaa seksiä heti aamusta pitkällä kaavalla. Viikolla ei ikinä koska herätään niin aikaisin ettei siinä käy seksi mielessä kun lähes juostaan ovesta pihalle aamutoimien jälkeen.
Aamuseksi on ihanaa, mutta toteutuu meillä harmillisen harvoin. Molemmat nauttii nukkumisesta vielä enemmän (ei siis tulisi mieleenkään herätä arkena puoli kuusi seksin takia), joten totetuu vain jos lomalakin kukonlaulun aikaan heräävät lapset ovat yökyläilemässä eikä aamulla oo kiire mihinkään.
Hampaiden pesu tai hiusten ojennus ei kyllä tässä kohtaa merkkaa mitään, pissalla saatan käväistä ensin jos on hirvee hätä.
Olemme noin 42 vuotiaita ja kaksi laata, mutta seksiä harrastetaan mohin kellon aikaantahansa. Molemmat nauttii ja seksielämä on viriiliä ja vapaata. Joitakin lelujakon käytetään nautinnon lisäämiseksi. Upea kun on sellainen pari, joka nauttii samoista asioista.
meillä melkeen joka aamu ja ilta. aamusin yleensä se toinenkin herää sen verrn että pannaan vaikka saisikin jäädä nukkumaan muuten. oikeastaan ainoot aamut millon ei niin on ne kun minä olen ollut yövuorossa ja mies menee aamuvuoroon - eli kun ei nähdä. jos mies menee iltaan ja mä tuun aamusta niin kyllä me sillon pannaan.
me nukutaan kotona yhdessä alasti joten ihan luontevaa se on, joskus yölläkin jompikumpi herättää toisen intiimihetkeä varten.
ja siis yhdessä asutaan ja nykyäänkin seksiä 1-2 kertaa päivässä (aamuin illoin jos molemmat kotona). sillon joskus vastarakastuneinna saatettiin kiehnätä jopa viiskikin kertaa päivässä.
kumpikaan meistä ei pystyisi elämään seksittömässä suhteessa. ja pisin aika kun ollaan oltu panematta lienee joku tyyliin 2 päivää ja sekin muistaakseni sillon kun oli hiiva joka tarttui mieheenkin kun mulla ei juurikaan oireile vaan mies oireilee ennemmin kun minä. sillon toki kumilla pantiin kunnes parani molemmat. ja sit toki jotakin vkl oltu erillään niin sillonkaan pantu kun aamulla ennenkun toinen lähtee ja illalla kun molemmat takasin
Aamu on viruva käsite. Mutta not heti herättyä ja miehen fysiologisen stondiksen vuoksi (yöllinen erektio).Sille kelpaisi, ei mulle.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:49"]
Muutaman kerran olen ennen duuniin lähtöä nuollu mimmille orgasmin niin, että on jo rotsi niskassa. :D tyytyväisenä sitten jää goisaamaan ja minä istun aamuruuhkassa ihmisten seassa.
[/quote]
Milloin vaihdatte vuoroja? :)
Uneksin aamuseksistä ja vaimoke on mielestäni hehkeimmillään juuri heräämisen jälkeen vähän raukeana.
Hänellä on tosin erilainen käsitys itsestään eikä suostu.
Hengityksen hajuja ja muita on turha pelätä, onhan siinä juuri nukuttu vierekkäin koko yö.
Aika harvoin, mutta joskus tulee harrastettua. Eihän se tosiaan niin kivaa ole aamusin ja jostain syystä mulla aibakin alapää on jotenkin tunnoton aamuisin eikä seksi tunnu paljon miltään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:57"]Öö, en ole aamuihminen ollenkaan, oon zombina tääl nytkin. Ehkä ois miehelle kokemus harrastaa zombin kanssa seksiä? =.=
[/quote]
:D
Jaah, no se sama rakas ja ihana mies se on aamulla ja illalla. Kun on rakkautta, ei kyseiset "ongelmat" ole ongelmia. Miehellä aamustondis on luonnollinen tila. Ja kiihotun melko heti kun asia selviää ja on haluja tehdä sille stondikselle jotain.