Renny ja Johanna Harlin: vauva tulossa!
Renny ja Johanna Harlin: vauva tulossa! https://www.is.fi/viihde/art-2000008610367.html
Kommentit (260)
Jenny saa vielä uuden miehen, kun Rennystä aika jättää. Ehkä 20 v?
Siis katsokaa noiden gender reveal party storyja johannan instasta. Jotain ihan random porukkaa, äänimiehiä ja kreikkalaisia puolituttuja?? Missä kaikki ystävät ja sukulaiset..? Tosi kiusallinen tunnelma.
Pääasia että olihan Rita siellä!
Renny tulee päättämään lapsen nimestä lähtien kaiken. Eikä varmasti herää öisin auttamaan.
Itse halusin nuorena naisena herätä nuoren miehen vierestä. Vanhan äijän viereen ehtii kyllä vielä 🙂.
Elääkö vanha mies "ikuista nuoruutta" nuorten kumppanien kanssa vai eikö kestä aikuisen naisen vaatimuksia jos useampi nuori kumppani? Nuoren kanssa on valta-asetelmaa.
Yleisellä tasolla kommentoin: kyllähän vanhat pappasmiehet on "herkkiä" kun hormonitaso on jo eri levelillä kuin äijävuosina. Luonnollinen fysiolologinen selitys. Ja elämän rajallisuus herkistää ikääntyessä, eläkeiän korvilla.
Nuori mies jää kuin nalli kalliolle, kun Renny tulee treffeille helikopterin kanssa ja miljoonat pankkitilillä hymisten.
Kyllä, kirjoitin hymisten!!!!
Vierailija kirjoitti:
Yäk, oon Johannan ikäinen nainen enkä voisi kuvitellakaan olevani noin vanhan papparaisen kanssa 🤢🤮
Olen itse hyvinsäilynyt 50+ nainen enkä voisi kuvitella päästäväni sänkyyni noin hmmm kypsää miestä. Nuorempia ja hyvinsäilyneitäkin löytyy.
Miten kymmenen vuoden päästä. Tuskin enää edes yhdessä.
Miten se meni tämän ekan elokuvan talouspuoli laskutuksen osalta? Ihan kuin siinä oli epäselvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63-vuotiaalle ei sovi kakkavaipan vaihto.
No tuskin vaihtaa. Sillä on nuorikko sitä varten
Jos hänen siirappiset puheet lapsesta on totta, niin luulisi jo yli 60-vuotiaana ymmärtävän, että vaimo lähtee, jos mies ei hoida osuuttaan toivotun lapsen hoidosta.
Eiköhän heillä ole lastenhoitaja.
Onneksi Renny voi valita heille kauniin lastenhoitajan...
ebllot kirjoitti:
Onneksi Renny voi valita heille kauniin lastenhoitajan...
Jolloin otsikkoon voidaankin vaihtaa uusi nimi: "Renny ja XXX, vauva tulossa!"
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään kaunis lapsi tullut.
Iso pää, pienet silmät ja pottunokka🤣
Onko Rennyltä tulossa milloin uusi leffa?
Vierailija wrote:
Johanna perintöä odotellessa...
Tai erorahoja ja lasten elareita... vaikka jos noilla on avioehto ja sovelletaan Suomen lakia, Johanna ei saa kuin oman omaisuutensa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopi hopi kirjoitti:
Kuka olisi hyvä suomalainen jonka pitäisi vielä siittää lapsia ennen kuolemaansa muistoksi tänne. ?? Kenellä on hyvät geenit.
Tauski
Kunnon adhd-tapaus, keppostelee, paukuttaa rumpuja ja pimputtaa pianoa jo vuoden vanhana.
Levyttää Sedu Koskisen kanssa, keikkailee pubeissa, myy elämänsä Seiskalle ja myy kalaa ja farkkuja.
Sedu tuo lahjaksi heijastimen.
Mutta milloin ilmestyy "Harlinin enkelit" leffa?