Huomenta kaikille! Mikä oli eka ajatus aamulla?
Mulla mies heräs töihin ja veemäisesti kolisteli, siihen liitty ekat asiat mielessä.
Alkoiko teillä aamu mitenkä?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:59"]Lapseni täyttää tänään 18 vuotta. Hienoa!
[/quote]
Lähdenköhän mä tänään sun lapsen kanssa bilettämään :D? Kaveri täyttää 18 ja kokoonnutaan porukalla eka meille ja siitä baariin. Vaikka viettäähän niitä 18 vuotis syntymäpäiviään varmaan useampikin henkilö tänään :)
Pilde, pilden nuoleminen ja poskihoito. Terv. sinkkumies.
Mietin mun hottia työkaveria jonka näkisin kun pääsisin työpaikalle. Huh.
Sataako vai paistaako? Olisi se pitänyt arvata.
Katsoin herätyskelloa: "Viddu, pitäis olla jo duunissa."
Saisipa joskus kauniilta nuorelta naiselta pillua tai heräisi sellaisen vierestä.
"Jahas, tuli taas pelattua tämäkin yö" :D
Vielä tunti siihen, kun aamuvuorolaiset tulee, niin pääsee kotiin nukkumaan!
Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
en ole edes mennyt nukkumaan vielä
Yleensä menee ihan rutiinivitutksella ja jotenkin saan itseni ylös ja työpaikalle. En ole aamuihminen ollenkaan, kaikki parhaat ideat syntyy öisin.
"En enää ikinä tee lapsia. Ei vittu en kestä tätä."
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:11"]Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
[/quote] miksi olet hankkinut vaippa-apinan. Ei tarvitsisi kitistä silloin?
Ajatukseni oli, että miksihän tällä palstalla on niin paljon kyltymättömiä kyllikkejä, vauvan hankkijoita, yh:ita ja muita ämmiä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:11"]Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
[/quote]
Haha, kiitos tästä :D upea kommentti. Olet varmaan hieno ihminen. Iloista päivää sinulle!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:11"]Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
[/quote]
Haha, kiitos tästä :D upea kommentti. Olet varmaan hieno ihminen. Iloista päivää sinulle!
[/quote] olen minä, julistan sanaa että miksi pitäisi olla vauvoja??? Tein aiemmin ketjun "en pidä vauvoista".
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:11"]Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
[/quote]
[/quote] olen minä, julistan sanaa että miksi pitäisi olla vauvoja??? Tein aiemmin ketjun "en pidä vauvoista".
[/quote]
Lähtökohtaisesti toivoisin vauvani ja itseni nukkuvan hyvin. Mutta minä pidän vauvastani vaikka nukkuisi huonosti. Tämän ketjun aihe oli mitä ajattelit ensimmäiseksi ja ajatukseni oli ihan luonnollinen klo 4. En vastannut kysymykseen mitä kadut elämässäsi eniten tms.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:26"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:11"]Miksei tuo vaippa-apina voisi vaan nukkua. Hereillä neljästä, nyt luovutin :'(
[/quote]
[/quote]
Lähtökohtaisesti toivoisin vauvani ja itseni nukkuvan hyvin. Mutta minä pidän vauvastani vaikka nukkuisi huonosti. Tämän ketjun aihe oli mitä ajattelit ensimmäiseksi ja ajatukseni oli ihan luonnollinen klo 4. En vastannut kysymykseen mitä kadut elämässäsi eniten tms.
[/quote] outoa että pidät vauvoista. Kyllä mä tiiän mikä tämän ketjun aihe on, mutta sen lisäksi taistelen vauvamyönteisyyttä vastaan.
Puhelinmyyjä soitti ja heräsin siihen. Alkoi selittämään että saan puoli vuotta täysin ilmaiseksi ja vielä tilaajalahjankin. Kysyin että saanko varmasti nyt ilmaiseksi ja sanoi että kyllä. Vastasin että täähän on harvinaista et mikäs juttu tässä nyt on, ja sanoi että pitäis toinen puoli maksaa siitä. Eli oli ovela puhe. Sit sanoin, että mulla on suoramarkkinointiesto, ja jäin vaan kuuntelemaan unenpöpperössä ja että onko mahdollista oikeasti saada ilmaiseksi. Paihoitteli, ja kysyi, että onko mulla kauan ollut se esto, ja onko toiminut muuten (tiedän että kysyi mielenkiinnosta), mut kerroin et on puol vuotta ollut, ja kolme kertaa soitettu. Kerroin kanssa että oon ollut ite puhelinmyyjä ja sillon oli erilaiset speakit, ettei noin ovelat olleet:D Jutusteltiin kaikenlaita puhelinmalleista ja tilaajalahjojen huonoudesta. Oli kyllä loppujen lopuksi ihan hauska juttutuokio, vaikka aluksi ketutti kun menin lankaan. Vaikka itse olenkin 20v nainen, niin oli lukiolaispoika ihan hauskaa juttuseuraa, kyllä, kertoi sen puhelimessa ;D