Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä typerää olette tehneet elämässänne?

Vierailija
13.02.2022 |

Minä asuin nuorena kerran eräässä asunnossa noin kuukauden. Siis ei olisi pitänyt muuttaa sinne ollenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, kuka voi olla noin typerä?!!

2/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin takaisin Ruotsiin kun asuin ulkomailla ja oli hyvät työmahdollisuudet. Sitä kiroan koko lopun elämää. Ruotsi on täysin muuttunut, kaikki meidän iluusiot hyvästä eläkkeestä ja turvallisuudesta on pois otettu .Asumme vaarallisessa maassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranen aika, kuka voi olla noin typerä?!!

Kerro toki omistasi.

Vierailija
4/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoin ihoon silloisen puolison nimen🤦

Meni 2000€, kun sitä vaalennettiin laaserilla ja 550€, kun päälle tatuoitiin uusi leima.

Älkää olko kuten minä😅

Vierailija
5/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Tulin takaisin Ruotsiin kun asuin ulkomailla ja oli hyvät työmahdollisuudet. Sitä kiroan koko lopun elämää. Ruotsi on täysin muuttunut, kaikki meidän iluusiot hyvästä eläkkeestä ja turvallisuudesta on pois otettu .Asumme vaarallisessa maassa. 

Erikoinen kommentti. Luulin, että kaikki Ruotsissa asuvat ovat sitä mieltä, että Ruotsi on paras ja Suomi on vähän surkea.

Vierailija
6/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet. Siis aivan kaikki. Vika on tietysti minussa kun pahoinpitelevät, pettävät ja haukkuvat. Mutta siis, olisi pitänyt pysyä sinkkuna aina.

Vierailija
7/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuttiin ystävän kanssa toisiimme. Lopputuloksena meni ystävyys. Harmittaa, kaduttaa, surettaa.

Vierailija
8/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin, eli olin siis olemassa tänne asti. Kunnes tajusin, että ei olisi kannattanut. Olisi ennemmin kannattanut tappaa itsensä. Elämä on ollut pelkkää kärsimystä. Ei mitään muuta.

Sama. T.6

Vierailija
9/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin 21-vuotiaana aivan väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
10/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 11-vuotias, olin niin mielisairas, että rikoin sisarukseni kännykän laittamalla sen mikroaaltouuniin.

Kun olin pahasti masentunut, kirjoitin wc:n ovelle koulussa, että minun pitäisi kuolla. Yritin esiintyä toisena henkilönä.

Vierailija
11/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilin liikaa kerralla, esim. uintia. En tiennyt, että minulla on poikkeava sidekudos, skolioosi ym. Nyt on mm. niskat niin kuluneet, että mietin kestääkö ne loppuelämän. Minulla on aina voimat riittäneet, vaikka mihin kestävyys suorituksiin, mutta minun kroppani ei sitä kestänyt. Vähempikin olisi riittänyt. Kohtuus kaikessa pääsi unohtumaan.

Vierailija
12/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlannut elämäni murehtimiseen.

Vierailija
13/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kauheasti mitään järkevää ole tehty laisinkaan.

Vierailija
14/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olisi luetella ne mitä on tehty järkevästi, riittäisi varmaan yhden käden sormet siihen.

Vierailija
15/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Kuka ääliö tätä alapeukuttaa?

Onko se se että tässä kerrottiin Ruotsin olevan siirtolaisten takia nyt ihan eri maa ja huonolla tavalla?

Miten asia olisi pitänyt ilmaista?

Vai valehteleeko tuon ylläolevan kirjoittaja teidän alapeukuttajien mielestä.

Vierailija
16/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koronarokotteen.

Vierailija
17/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran Romaniaan töihin muutamaksi kuukaudeksi. On nyt ihan helvetinmoinen riesa eläkeasioissa. 😠

18/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Erikoinen kommentti. Luulin, että kaikki Ruotsissa asuvat ovat sitä mieltä, että Ruotsi on paras ja Suomi on vähän surkea.

Olin muuttamassa Suomeen ,mutta Marin valittiin joten se pysäytti.

Ruotsissa asuvat suomalaiset ovat niin ruotsalaisia ,että kotimaan kieli ei enään taivu, vaikka ruotsiakaan ei osata. Lapsellista, kateellista sakkia , Köyhistä lähdetty tänne itse kukanenkin. Ja leuhkitaan kuin maailman omistajat ei millään. 

Esimerkki . Eräs kyseli netillä mistä vois ostaa joulutorttuja. Vastasin että voin leipoa.Sieltä joku hyökkäsi kimppuun ja ironisesti ; "Ai kun hyvä kun sinä pystyt leipomaan  X-lle tortut. " Lähetin kyselyn mitä tarkoittaa. Ei vastausta "sijoittajarouvalta".

Tässä yksi esimerkki kuin pahansuopaisia suomalaiset ovat keskenään. 

Jos olisin laittanut että hinta tuotteista, ei työstä, olisivat varmaan soittaneet verotaloon ja pyytäneet tutkimaan tuliko voittoa. 

19/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran Romaniaan töihin muutamaksi kuukaudeksi. On nyt ihan helvetinmoinen riesa eläkeasioissa. 😠

Siis Suomiko vaatii tietoja? 

Vierailija
20/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 16 vuotiaana suihin yhdeltä nuorelta mieheltä, koska hän painosti minua ja yritti esittää oikein säälittävää. Ja säälistä siis tei sen, mitä hän pyysi ja pyysi.

Nykyään en todellakaan tekisi mitään painostuksesta, enkä uskoisi niitä säälipuheita. Nuorena sitä on niin vietävissä. Toivottavasti äidit osaavat nykyään puhua tällaisistakin tyttärilleen, ettei pidä ikinä tehdä mitään mitä oikeasti ei itse halua tehdä.