Minulle aina sanotaan, että en pysty mihinkään ja en sovi mihinkään
Olen sitten tähän asti kuitenkin tehnyt kaiken siitä huolimatta, mutta mitä he tarkoittavat. Mihin minun sitten pitäisi mennä ja mitä tehdä? Vai tarkoittavatko he, että minun pitäisi mennä haudan lepoon?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo?
Joka paikassa joku aina sanoo. Kai minussa sitten täytyy olla jotain vikaa?
Ap
Kyse on siitä että uskot muita. Usko vain itseäsi. Kehitä sitä vahvuutta itsessäsi. Kirjoita paperille "En välitä muiden kommenteista". Liimaa se seinälle ja lue sitä päivittäin.
Uskalla olla itsekäs tässä asiassa.
Sulla taitaa olla lähipiirissä narskuja. Normaali ihminen kannustaa läheisiään vaikka näillä olisi haasteitakin.
Niissä ihmisissä on jotain vikaa (heidän päässä), koska sabotoivat sinua. Tekisivät varmaan jollekin toisellekin sen, kun tilaisuus sallii, jos joku ei mahdu heidän asettamaan muottiin. Sinun ei pidä uskoa heitä, vaikka se jää usein ihmisen mieleen ikävästi. Voit itse määrittää itsesi ja hyväksyä. On mukavampia ihmisiä jossain.
Ihmiset ei ajattele loppuun asti noita juttujaan. Tykätään vaan mollata, mutta ei anneta mitään ratkaisuja.
Vähän sama kun pitkäaikaistyöttömille huudellaan: menkää töihin. Kyllähän he varmasti yrittävätkin. Työnantajat vaan eivät ota heitä.
Suomessa ei osata olla hyviä muulla tavoin kuin alentamalla muita
Kuka sanoo?