Se elämän parhain ihastus!
Onko teillä ollut elämänne varrella yhtä ykkösihastusta, joka on ollut ylitse muiden? Mikä hänestä teki erityisen ja miksi hän oli ylitse muiden? :)
Kommentit (9)
Hö. Ois kiva kuulla tarinoita muiden ihastuksista.
Vaikka ollaan joissakin asioissa melko erilaisia niin jotenkin viihdytään todella hyvin toistemme kanssa ja isoista asioista samaa mieltä ja samat kiinnostuksen kohteet. Helppoa olla toisen kanssa ja luontevan oloista. Valitettavasti tästä nyt ei sitten vaan tule mitään sen syvempää :(
En tiedä mikä tästä henkilöstä teki sen mun elämän suurimman rakkauden. Tavattiin kai joskus 6-7 vuotta sitten ja vieläkin pyörii sukat jalassa kun hänestä kuulen. Ikinä meistä ei tullut mitään vakavampaa koska olin suhteessa, edelleen olen. Hänkin nyt. Uskon silti että hän myös musta samanlailla ajattelee. En tiedä oisko meistä koskaan tullut mitään jos molemmat oltais samaan aikaan oltu sinkkuja mutta ikinä en oo ketään kohtaan näin suuresti tuntenut. Nyt hän taas vihjaisi siihenn suuntaan hetki sitten että edelleen mä olisin se ykkönen vaikka hänelläkin jo muutaman vuoden suhde takana. Mutta mä tiedän että mä en voi tästä suhteesta ikinä irtautua koska meillä on jo lapsi..ja kyllähän mä mun miestä rakastan. Mutta tiedän varmasti vielä vanhana kiikkustuolissakin että mulla on tuolla "se oikea" ja se tosi rakkaus mutta me ei koskaan voitu olla yhdessä. Koska mun pätöstä tässä ohjaa nyt järki, ei tunteet. Välillä oon surullinen tästä mutta tiedän että tää on oikea ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:39"]Vaikka ollaan joissakin asioissa melko erilaisia niin jotenkin viihdytään todella hyvin toistemme kanssa ja isoista asioista samaa mieltä ja samat kiinnostuksen kohteet. Helppoa olla toisen kanssa ja luontevan oloista. Valitettavasti tästä nyt ei sitten vaan tule mitään sen syvempää :(
[/quote] No miten niin?
Tämä nykyinen kyllä. En ole ketään toista kohtaan tuntenut samoin. Molemminpuolista vieläpä... Ihastuin ensinäkemältä ja koko ajan vaan syvenee. Ensikohtaamisesta jo neljä vuotta. Välissä on ollut aikoja kun ei olla nähty vuoteen. Mä odotin että näkisin hänet taas. Ja hän tuli takaisin. Toivottavasti ei lähde enää koskaan luotani.