Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesatkaa tonttua: housut Uk koko 8 vai 10

Vierailija
25.06.2015 |

Eli housuissa käytän kokoa M tai 36. Olen 175cm pitkä ja painan 56kg. Kumpaa kokoa kannattaisi housut tilata uk kokoa, 8 vai 10? Harmittaa jos tulee tilattua kokoa liian pienet tai isot. Sivuilla ei ole mitään senttimittoja housuille, ainoastaan nuo uk mitat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon just samoissa mitoissa kun sä ja ostan aina koon 8 :)

Vierailija
22/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse housuissa koko 36, mutta vastaava kirjainkokoni on kyllä S ei M. Sinuna tilaisin ehkä ne isommat eli UK10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:37"]

Ite oon just samoissa mitoissa kun sä ja ostan aina koon 8 :)

[/quote]

Joo, kohta alkaa päreet palamaan XDD Eli tilaan kumpaakin kokoa 8 ja 10 ja sitten vain toiset myyntiin.

Ap

Vierailija
24/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämalliset housut? 10 olisi mielestäni varmin valinta, varsinkin kun olet noin pitkä. Liian isot ei kyllä ole kivat. Itse olen 168/52 ja Briteissä yleensä paidat kokoa 6-8, housut 10. Lantio on leveä muuhun kroppaan verrattuna.

Vierailija
25/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mielessä täällä, eli onko kukaan tilannut Lindy Bopista mekkoja, ovatko isoa vai pientä mitoitusta? Itselle menisi joko UK-koko 10 tai 12. Liian pientä en missään nimessä halua mutta isokaan ei istu... 10 olisi just omaa kokoa kun tuumat muuttaa senteiksi mutta kun jos onkin sitten tiukasti mitattu niin ei hyvä.

Vierailija
26/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppiin olen myös kallistumassa (paitsi jos ne käämit palaa ja tilaan molemmat!!! :D). Pituus täytyy myös ottaa huomioon, ja olen suht pitkä. Koossa 8 saattaisi jäädä lahkeet liian lyhyiksi.

Esim tämä myyjä huuto.netissä myy kokona S-M asokselta tilattua Uk.n kokoa 8, ja hänen muut myynnissä olevat vaatteet ovat myös XS-S. Tämä myyjä myy kokona M asokselta tilattuja legginsejä Uk kokoa 10 http://www.huuto.net/kohteet/asos-legginsit-koko-m--uk-10/364682734

Ennemmin kuitenkin hiemat lököt housut joita voi käyttää vaikka mökillä kukkapenkin kitkemisessä, kun liian pienet joita ei voi käyttää ollenkaan. Kuten tapaus Benetton :/

Kiitos kaikille vastauksista :)

Ap

Vierailija
27/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin vielä pistetilanteen :DD Eli koko 10 sai ääniä 5 ja koko 8 vain 2. Kympillä mennään piru vie. Nyt laitan tilaiksen menemää! Tulen tilauksen saavuttua kertomaan tänne oliko hitti vai huti niin muut saa myös osviittaa omiin asoksen tilailuihinsa :)

Ap kiittää ja kuittaa. Hyvät yötä :)

Vierailija
28/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, toivottavasti tulee oikea koko!

Vierailija
29/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:08"]

[/quote]

Kiitos :) Tilaus koosta kymppi lähtenyt, vahvistus tullut mailiin. Saas nähä kuin mimmin käy! Mutta kerta tästä tuli näin pitkä ketju, ja ihmiset ystävällisesti tulivat kommentoimaan, niin tulen ilman muuta raportoimaan lopputuloksen.

Hupsista, unohdin ensimmäisen huuto-linkin viestistä nro 25! Eli tämä linkki olisi kuulunut "Esim tämä myyjä huuto.netissä myy kokona S-M asokselta tilattua Uk.n kokoa 8, ja hänen muut myynnissä olevat vaatteet ovat myös XS-S"- perään http://www.huuto.net/kohteet/asos-uudenv-55linen_-45-viskose-valkoinen-mekko-koko-s-m/367266739  :)

Olen aika luottavaisin mielin kokovalinnasta, mutta niin toisaalta olin kun tilasin benettoniltakin farkut aiemmin. Että näkee sitten.

Ap

Vierailija
30/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:08"]

[/quote]

Kiitos :) Tilaus koosta kymppi lähtenyt, vahvistus tullut mailiin. Saas nähä kuin mimmin käy! Mutta kerta tästä tuli näin pitkä ketju, ja ihmiset ystävällisesti tulivat kommentoimaan, niin tulen ilman muuta raportoimaan lopputuloksen.

Hupsista, unohdin ensimmäisen huuto-linkin viestistä nro 25! Eli tämä linkki olisi kuulunut "Esim tämä myyjä huuto.netissä myy kokona S-M asokselta tilattua Uk.n kokoa 8, ja hänen muut myynnissä olevat vaatteet ovat myös XS-S"- perään http://www.huuto.net/kohteet/asos-uudenv-55linen_-45-viskose-valkoinen-mekko-koko-s-m/367266739  :)

Olen aika luottavaisin mielin kokovalinnasta, mutta niin toisaalta olin kun tilasin benettoniltakin farkut aiemmin. Että näkee sitten.

Ap

[/quote]

Oho, huomasinkin, että mekko on Us kokoa 8 ja Uk kokoa 12  o.O  Johan menee kummalliseksi. Myyjällä myynnissä olevat vaatteet pääosin XS-S kokoa..

Ap

Vierailija
31/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkaa itseänikin jännittää, ett mitä sieltä loppupeleissä tulee! :D Muista ap tulla sitten raportoimaan, että miten pöksyjen kanssa kävi!

Vierailija
32/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 36 voi olla M? Mä olen kokoa 40 ja poikkeuksetta M.

Vierailija
33/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:05"]

Ihan alkaa itseänikin jännittää, ett mitä sieltä loppupeleissä tulee! :D Muista ap tulla sitten raportoimaan, että miten pöksyjen kanssa kävi!

[/quote]

:DD Sama! Ilman muuta tulen, it's a deal!

Vastaus nrolle 31: Kaikki puseroni ovat erimerkiksi kokoa M. En tiedä luitko aloitukseni, eli mittani ovat 175/56. Pitkä ja hoikka. Jos esim ostaisin henkka maukasta s-koon paitoja, eivät leikkaukset kertakaikkiaan istuisi; olkapään leikkaus ei olisi olkapään kohdalla vaan siirtynyt lähemmäs kaulaa, ja hihat loppuisi melkein heti kyynärpään kohdalla; näyttäisin siltä kun olisin pukeutunut lasten vaatteisiin :/ Vaikka S koko torson kohdalta istuukin, ei nuo leikkaukset imartelisi mitenkään. En myöskään tykkää, että vaate on liimaantunut ihoon kiinni torsonkaan kohdalta, eli käytän hihattomissa topeissa myös kokoa m.

Teininä kun pituuskasvu ei ollut vielä ohi, käytin kokoa 34 ja S.

Ap

Vierailija
34/34 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYMPPI KYMPPI KYMPPI KYMPPI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi