Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö hammaslääkäri suuntarkaskastuksessa

Vierailija
25.06.2015 |

Jos henkilö on korjauttanut sukupuolen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin että kai se nyt aataminomenan erottaa jos ei operoitava ole tolkuttoman läski. Niin ja jos lääkäri on nainen niin kai se nyt erottaa että ettei miespotilaalla voi olla yhtä kapeat hartia & naisellinen leuka.

Vierailija
22/23 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on pari kertaa tullut vastaan tilanne, jossa menen kutsumaan naispotilasta huoneseen sukunimellä kysyen. Sitten penkistä on noussutkin sellainen nuori mies joka siis onkin lähemmässä tarkastelussa ollut nainen. Näillä siis muutos vielä kesken, mutta jos se Anna olisikin jo ollut nimellä Antti, niin en olisi mitään tajunnut. Naisista tulee sellaisia pojan näköisiä aika helposti. Miehestä naiseksi vaihtaneita olen huomannut enemmän, koska heillä muutos on helpompi huomata isommasta ruumiinrakenteesta johtuen. Tosin välillä olen heistäkin huomannuts vasta isoista käsistä. Meikki tekee ihmeitä, jos on muuten siro rakenteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko HeTu on vaihtunut? Muuten voi olla hankala "nähdä" ja voin kyllä lohduttaa, meitä ei itseasiassa kiinnosta potilaan sukupuoli muuten kuin hormonaalisessa mielessä tai muussa sellaisessa jolla olisi vaikutusta hampaisiin, kuten lääkitys. Tarpeenmukaisen hoidon suunnittelussa on ihan tarpeeksi hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi