Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen jää leskeksi

Vierailija
13.02.2022 |

on se sitten kumma, kun naiselta on mies kuollut, niin kaikki miehet luulevat heti, että se on niin mulkun puutteessa, että tuoltahan saa helposti pillua ja sillehän voi mennä sanomaan mitä tahansa. Onko muilla leskillä samanlaista kokemusta?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni taas on, että ihmiset olettavat nuoren lesken elävän lopun elämänsä nunnana.

Vierailija
42/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni taas on, että ihmiset olettavat nuoren lesken elävän lopun elämänsä nunnana.

Eihän tuollainen tee hyvää edes mielenterveydelle.  Hyvä että aktiiviset miehet kiskovat ja nostavat tuollaisen  nuoren lesken takaisin normaalielämän pariin verrattuna loppuelämän synkistelyyn ja edesmenneen muistelemisessa elämiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja leskenä 12 vuotta. Miehet ei lähesty, ei todellakaan, vaikka ulkonäkö ei niin mahdoton ole, en ole ylipainoinen tms. Mutta sen sai huomata, että entiset ystävät eivät enää koskaan kutsu kylään, ei enää pariskuntien illanistujaisia eikä muutakaan. En ole kenenkään miestä kohtaan osoittanut mitään aikeita, mutta olen kai silti vaarallinen. Kummallista. Tällä hetkellä vain sinkkunaisia ystävinä.

Vierailija
44/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leskirouvaa 82v kun olen paneskellut jo useamman vuoden niin tiedän, että ei ikä eikä puolison kuolema kiimaa poista. Halut on kovat.

M44

Ikävä kyllä yksi dementian aiheuttamia oireita on rajusti lisääntyneet seksihalut.

Heh, no tällä rouvalla ei ole dementia-oireita ollenkaan. Hyvin on ajassa mukana.

Kateellinenko siellä kirjoittelee?

M44

En. Onko teillä muuta yhteistä tuon rouvan kanssa, vai onko kaikki yhteinen vain seksiä. Mun mielestäni seksi kuuluu kokonaisuuteen, jossa on muutakin vapaa-aikaan liittyvää ja yhteistä toimintaa ja seksi on se mauste joka kruunaa kaiken yhteisen.

Ei seksisuhteessa tarvita mitää muuta kuin se seksi. 

Aika laimeelta kuulostaa mikäli pelkkä fyysinen parittelu tyydyttää ilman mitään yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tai ilman mitään muutakaan yhteistä asiaa, kuin tuo fyysinen yhdyntä.

Jos ei kaipaa mitään muuta kuin seksiä, niin miksi pitäisi silloin olla parisuhteessa?

Vierailija
45/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollainen tee hyvää edes mielenterveydelle.  Hyvä että aktiiviset miehet kiskovat ja nostavat tuollaisen  nuoren lesken takaisin normaalielämän pariin verrattuna loppuelämän synkistelyyn ja edesmenneen muistelemisessa elämiseen. 

Normaalilla järjellä varustettu mies ei ole HETI iskemässä leskeä. Siitähän tässä on nyt keskusteltu kun heti hyökätään kimppuun kun joku on jäänyt leskeksi. Pitää antaa sille leskelle aikaa ja tilaa surra. Eikä todellakaan olettaa, että tämä on heti seksin puutteessa. 

Vierailija
46/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole! Kunpa olisikin!

Leskenä 3v 4kk

Vierailija
47/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole! Kunpa olisikin!

Leskenä 3v 4kk

Sama tilanne, ei ole ehdotuksia tullut. Nyt niitä jo kaipaisi.

Minäkin leskenä 3v 4kk

Vierailija
48/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla järjellä varustettu mies ei ole HETI iskemässä leskeä. Siitähän tässä on nyt keskusteltu kun heti hyökätään kimppuun kun joku on jäänyt leskeksi. Pitää antaa sille leskelle aikaa ja tilaa surra. Eikä todellakaan olettaa, että tämä on heti seksin puutteessa. 

Kyllä siellä se seksin puutekin piilee, koska monet naiset kuitenkin tottuneet vähintään kerran viikossa saamaan, monet useamminkin ja sitten kun siihen alkaa aikaa kertymään yli, niin puute kasvaa ylipääsemättömäksi jossakin vaiheessa.

Vierailija
49/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kasvattaa miehistä "sikoja"? Kyllä se minun mielestäni on äiti. Ainakin itse naisena tajusin, että minun on kasvatettava poikani kunnioittamaan naisia. Ja myös itse käyttäytyä niin, että hän voi kunnioittaa myös äitiään.

Pidän isän esimerkkiä tärkeämpänä, hän tuo miehen mallin pojalleen. Isä ei tosin ole aina kuviossa mukana, jolloin vastuu jää äidille. Mutta ylipäätään isä on se, joka osoittaa pojalle sen, miten naisia tulee kohdella. Esimerkin voima on valtava, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
50/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan noin päin, mutta ystävät muuttuivat oudoiksi, ja kuvittelivat monetkin, että alan yrittää heidän miehiään. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miehet siinä tilanteessa.

Naisen ei tarvitse olla kun sinkku. Ei tarvitse olla leski!Häntä ei kutsuta perhelisten kotiin.Pelätään on puuma ikään katsomatta.Eroneet miehet ,aikatomat leskimiehet yli 50v-aina 75v. Luulevat kun samaa kerrostaloa tai pihan kerrostalot muut: Nainen nuori tai vanha asuu yksin, On valmista kuraa heille.Törkeästi ehdotavat kaljassa piha piiri : Tarttis sala sudetta panettaa,sinähän asut yksin!Kuka hitto huoli kaljalle haisevan mahakaan miehen jonka suu on panetaa, seksin puute ym.törky?Jokainen nainen tuntee oman arvonsa ja vaikka asuu yksin,ei tarkoita ei elä ilman suhdetta!

Vierailija
51/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leskirouvaa 82v kun olen paneskellut jo useamman vuoden niin tiedän, että ei ikä eikä puolison kuolema kiimaa poista. Halut on kovat.

M44

Ikävä kyllä yksi dementian aiheuttamia oireita on rajusti lisääntyneet seksihalut.

Heh, no tällä rouvalla ei ole dementia-oireita ollenkaan. Hyvin on ajassa mukana.

Kateellinenko siellä kirjoittelee?

M44

En. Onko teillä muuta yhteistä tuon rouvan kanssa, vai onko kaikki yhteinen vain seksiä. Mun mielestäni seksi kuuluu kokonaisuuteen, jossa on muutakin vapaa-aikaan liittyvää ja yhteistä toimintaa ja seksi on se mauste joka kruunaa kaiken yhteisen.

Ei seksisuhteessa tarvita mitää muuta kuin se seksi. 

Aika laimeelta kuulostaa mikäli pelkkä fyysinen parittelu tyydyttää ilman mitään yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tai ilman mitään muutakaan yhteistä asiaa, kuin tuo fyysinen yhdyntä.

Jos ei kaipaa mitään muuta kuin seksiä, niin miksi pitäisi silloin olla parisuhteessa?

Totta. Nykyään tunnutaan olevan parisuhteessa kaiken muun paitsi seksin vuoksi, koska sitä seksiä ei parisuhteessa saa.

Terveisin nimimerkki "jo yli 2 vuotta ilman"

Vierailija
52/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomatonta, miten miehet hyökkäävät leskeksi jääneen naisen tai eronneen kimppuun kuin raadonsyöjälintu. Huh huh, jos hautajaisissa tai jo ennen tullaan silmät kiiluen.

Vierailija
53/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan noin päin, mutta ystävät muuttuivat oudoiksi, ja kuvittelivat monetkin, että alan yrittää heidän miehiään. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miehet siinä tilanteessa.

Naisen ei tarvitse olla kun sinkku. Ei tarvitse olla leski!Häntä ei kutsuta perhelisten kotiin.Pelätään on puuma ikään katsomatta.Eroneet miehet ,aikatomat leskimiehet yli 50v-aina 75v. Luulevat kun samaa kerrostaloa tai pihan kerrostalot muut: Nainen nuori tai vanha asuu yksin, On valmista kuraa heille.Törkeästi ehdotavat kaljassa piha piiri : Tarttis sala sudetta panettaa,sinähän asut yksin!Kuka hitto huoli kaljalle haisevan mahakaan miehen jonka suu on panetaa, seksin puute ym.törky?Jokainen nainen tuntee oman arvonsa ja vaikka asuu yksin,ei tarkoita ei elä ilman suhdetta!

Sä olet tainnut itse vetää kaljaa vähän enemmän tekstistä päätellen. 

Vierailija
54/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä se seksin puutekin piilee, koska monet naiset kuitenkin tottuneet vähintään kerran viikossa saamaan, monet useamminkin ja sitten kun siihen alkaa aikaa kertymään yli, niin puute kasvaa ylipääsemättömäksi jossakin vaiheessa.

Ihan turha sulle on selittää kun et yksinkertaisena ihmisenä ymmärrä mitä sulle selvällä suomen kielellä kirjoitetaan.

Vierailija
55/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan skeidaa tämä aloitus.

0/5

Vierailija
56/56 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten uhriutumisketju, jossa haukutaan miehiä. Olipa yllätys!