Nainen: mikä saisi sinut hyrräämään ystävänpäivänä?
Huvittaisi hieman hemmotella vaimoa korona-arjen keskellä. Ajattelin, että jos hänen poissaollessa siivoaisin tänään kodin ja hakisin huomiseksi kukkia ja aamupalatarvikkeita. Huomenna veisin hänet töiden jälkeen syömään hyvin. Mutta mitä muuta kivaa voisi olla? Tykätään molemmat liikunnasta, joten ei haittaisi, jos olisi jotakin sellaista. Tai vaikkapa elokuva, jos elokuviin uskaltaisi vaan mennä.
Olisi kiva järjestää illalla myös vähän romantiikkaa vällyjen välissä ja tyydyttää hänet jotenkin tavallista kokonaisvaltaisemmin. Omasta puolestani olisi mukava käydä suihkussa ja päästä nuolemaan pitkästä aikaa kunnolla. Tekisi mieli antaa pitkästä aikaa kielen vaeltaa hieman alempanakin ja tarkkailla vaimon reaktioita. Tiedän, että hän kostuu välillä kunnolla siitä, kun hänen peppuaan hyväillään. Suuhoidon jälkeen voisi hieroa hetken terskalla klitorista ja painautua sisään. Vaimo laukeaa yleensä tosi nopeasti, jos hyväilee panemisen aikana klitorista hellällä, mutta nopealla liikkeellä, yksi hyvinliukastettu sormi riittää hyvin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oi saisipa itsekin tuollaista huomenna. Mä voisin hyvin skipata nuo ravintolat yms ja siirtyä suoraan vällyjen väliin pitkäksi aikaa. Mitä jos ostaisit jonkin hyväntuoksuisen hierontaöljyn ja aloittaisit sillä? Ehkä ensin käytte vaikka lenkillä yhdessä, sieltä saunaan/suihkuun ja sitten täydellinen rentoutuminen hieromalla. Sivelet selkää ja niskaa ja sieltä siirryt pakaroille. Käyt välillä "vahingossa" ihan pikkuisen etupuolellakin. Alat hyväillä peppuvakoa ja hipaiset peppureikää. Jatkat selän hyväilyä ja taas palaat pepulle. Nostat peppua ylemmäs laittamalla tyynyn tai kaksi lantion alle ja alat hiljalleen suukotella ja nuolla alapäätä ja peppua. Mä olisin tuossa vaiheessa jo ihan sulaa vahaa, valuisin ja anelisin vähintäänkin sormia sisään.
Kiitti vinkeistä :) pitääpä yrittää noilla vinkeillä. Jumaloin vaimoni peppua muutenkin. Naisia ei voi hemmotella ja hyväillä liikaa.
S e että mies ei vonkaisi kakkosta,mikään ei tapa haluja niin tehokkaasti kun se.
Pimpulani ollut todella kosteana koko aamun. Tänään mieheni saa suihinoton, kuumaa ja kosteaa pimpulaa ja lopuksi rajuotteisen perspanon. Uuh aah pentti, työnnä vielä sentti. Älä työnnä kahta, muten reppee nahka. Teuvo teuvo, älä mua neuvo.
Oi saisipa itsekin tuollaista huomenna. Mä voisin hyvin skipata nuo ravintolat yms ja siirtyä suoraan vällyjen väliin pitkäksi aikaa. Mitä jos ostaisit jonkin hyväntuoksuisen hierontaöljyn ja aloittaisit sillä? Ehkä ensin käytte vaikka lenkillä yhdessä, sieltä saunaan/suihkuun ja sitten täydellinen rentoutuminen hieromalla. Sivelet selkää ja niskaa ja sieltä siirryt pakaroille. Käyt välillä "vahingossa" ihan pikkuisen etupuolellakin. Alat hyväillä peppuvakoa ja hipaiset peppureikää. Jatkat selän hyväilyä ja taas palaat pepulle. Nostat peppua ylemmäs laittamalla tyynyn tai kaksi lantion alle ja alat hiljalleen suukotella ja nuolla alapäätä ja peppua. Mä olisin tuossa vaiheessa jo ihan sulaa vahaa, valuisin ja anelisin vähintäänkin sormia sisään.