Kun nainen jää leskeksi
on se sitten kumma, kun naiselta on mies kuollut, niin kaikki miehet luulevat heti, että se on niin mulkun puutteessa, että tuoltahan saa helposti pillua ja sillehän voi mennä sanomaan mitä tahansa. Onko muilla leskillä samanlaista kokemusta?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesket saa leskeneläkettä, puolet kuolleen miehensä työeläkkeestä, loppuelämänsä ajan. Joten siksi ovat kiinnostavia kohteita miehille. Leskillä on hyvät tulot, saavat asua puolison asunnossa loppuelämän ajan. palkansaajat kiittää kun saa maksaa katteettomia eläkemaksuja.
Puolison asunnossa? Miehetkö aina omistaa sen asunnon/talon? Meillä ainakin kummatkin omistaa puolet tästä talosta jossa asutaan.
Sinulle talo on vain asunto. Ei mitään kunnioitusta taloon arvokkaana yksilönä.
Surullista.
Mitä ihmettä???? Oletko ihan sekaisin????? Tämä talo on meidän perheen koti ja todella tärkeä ja arvokas meille! Mene muualle sekoilemaan ja vääntämään valheita toisten kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leskirouvaa 82v kun olen paneskellut jo useamman vuoden niin tiedän, että ei ikä eikä puolison kuolema kiimaa poista. Halut on kovat.
M44
Ikävä kyllä yksi dementian aiheuttamia oireita on rajusti lisääntyneet seksihalut.
Heh, no tällä rouvalla ei ole dementia-oireita ollenkaan. Hyvin on ajassa mukana.
Kateellinenko siellä kirjoittelee?
M44
En. Onko teillä muuta yhteistä tuon rouvan kanssa, vai onko kaikki yhteinen vain seksiä. Mun mielestäni seksi kuuluu kokonaisuuteen, jossa on muutakin vapaa-aikaan liittyvää ja yhteistä toimintaa ja seksi on se mauste joka kruunaa kaiken yhteisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesket saa leskeneläkettä, puolet kuolleen miehensä työeläkkeestä, loppuelämänsä ajan. Joten siksi ovat kiinnostavia kohteita miehille. Leskillä on hyvät tulot, saavat asua puolison asunnossa loppuelämän ajan. palkansaajat kiittää kun saa maksaa katteettomia eläkemaksuja.
Puolison asunnossa? Miehetkö aina omistaa sen asunnon/talon? Meillä ainakin kummatkin omistaa puolet tästä talosta jossa asutaan.
Sinulle talo on vain asunto. Ei mitään kunnioitusta taloon arvokkaana yksilönä.
Surullista.
Mitä ihmettä???? Oletko ihan sekaisin????? Tämä talo on meidän perheen koti ja todella tärkeä ja arvokas meille! Mene muualle sekoilemaan ja vääntämään valheita toisten kirjoituksista.
Kyllä hän on sekaisin eikä tule mieleenkään ettei silloin puhuta talosta jos asuu kerrostalo-osakkeesta. Silloin puhtaan asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leskirouvaa 82v kun olen paneskellut jo useamman vuoden niin tiedän, että ei ikä eikä puolison kuolema kiimaa poista. Halut on kovat.
M44
Ikävä kyllä yksi dementian aiheuttamia oireita on rajusti lisääntyneet seksihalut.
Heh, no tällä rouvalla ei ole dementia-oireita ollenkaan. Hyvin on ajassa mukana.
M44
En. Onko teillä muuta yhteistä tuon rouvan kanssa, vai onko kaikki yhteinen vain seksiä. Mun mielestäni seksi kuuluu kokonaisuuteen, jossa on muutakin vapaa-aikaan liittyvää ja yhteistä toimintaa ja seksi on se mauste joka kruunaa kaiken yhteisen.
Ei seksisuhteessa tarvita mitää muuta kuin se seksi.
Itsetuhoisia miehiä löytyy. Itse pysyisin kaukana, enne kunnon tutustumista. Kuka tietää mikä mustaleski nainen on.
mies54v
Tädille kävi niin että mies kuoli yllättäin. Kesken surukahvien tuli miehiä suoraan ehdottelemaan vaikka pappikin oli läsnä. Yhdellä oli jopa jallupullo mukana ja kaatoi siitä tädin kahviin, joka sekaisin surusta ja rauhottavista ei huomannut. Jouduin vahtimaan koko illan ettei elukat käyttäneet hyväksi. On ne sikoja.
Ihan samalla lailla miehet käyttäytyy, kun kuulevat naisen eronneen. Erosin miehestäni 31 v sitten. Kyllä oli puvun takki päällä joka äijä naapurista ovikelloa soittamassa. Naimisissa olevatkin. Tämä aiheutti niin suuren inhon, ettei ole paljoo mies seura kiinnostanut.57
Juuri em. syistä naisia ei kannata lähestyä. Aina on joku kriisi menossa tai tulossa.
Helpompi pysyä etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
M44
Ei seksisuhteessa tarvita mitää muuta kuin se seksi.
Aika laimeelta kuulostaa mikäli pelkkä fyysinen parittelu tyydyttää ilman mitään yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tai ilman mitään muutakaan yhteistä asiaa, kuin tuo fyysinen yhdyntä.
Kuka kasvattaa miehistä "sikoja"? Kyllä se minun mielestäni on äiti. Ainakin itse naisena tajusin, että minun on kasvatettava poikani kunnioittamaan naisia. Ja myös itse käyttäytyä niin, että hän voi kunnioittaa myös äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri em. syistä naisia ei kannata lähestyä. Aina on joku kriisi menossa tai tulossa.
Helpompi pysyä etäällä.
Päinvastoin. Siitä se kiinnostus juuri muodostuukin heitä kohtaan. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Tädille kävi niin että mies kuoli yllättäin. Kesken surukahvien tuli miehiä suoraan ehdottelemaan vaikka pappikin oli läsnä. Yhdellä oli jopa jallupullo mukana ja kaatoi siitä tädin kahviin, joka sekaisin surusta ja rauhottavista ei huomannut. Jouduin vahtimaan koko illan ettei elukat käyttäneet hyväksi. On ne sikoja.
Semmoinen fantasia tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
No mieti luonnonelukoita miten ne taistelee naaraista ja siitå kuka pääsee parittelemaan niin ehkä ymmärrät. Ihminen kun on vain yksi eläin muiden joukossa ja silloin kun naaraasta kilpaillaan, niin etulyöntiasema on hyvä saada toisiin uroksiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kasvattaa miehistä "sikoja"? Kyllä se minun mielestäni on äiti. Ainakin itse naisena tajusin, että minun on kasvatettava poikani kunnioittamaan naisia. Ja myös itse käyttäytyä niin, että hän voi kunnioittaa myös äitiään.
No missä on isät? Eikö niiden pitäisi etenkin pojat kasvattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti luonnonelukoita miten ne taistelee naaraista ja siitå kuka pääsee parittelemaan niin ehkä ymmärrät. Ihminen kun on vain yksi eläin muiden joukossa ja silloin kun naaraasta kilpaillaan, niin etulyöntiasema on hyvä saada toisiin uroksiin nähden.
Elukoita en kaipaa, eikä useimmat muutkaan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elukoita en kaipaa, eikä useimmat muutkaan naiset.
Et ehkä niin, mutta kun naaras vapautuu vaikkapa sitten leskeksi jäätyään, niin kyllä nämä urospuoiset elukat alkaa kilpailemaan kuka seuraavaksi saa sen itselleen hallittavaksi ja käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka kerroit anopistasi, hän on ollut todella hieno ihminen.
Tässä taas nähdään se, kuinka aataminaikainen naisihanne yhä on ja pysyy yhteiskunnassamme. Nainen oli hyvä ihminen, kun pysyi koko loppuelämänsä yksin uhraten aikansa muista huolehtimiseen. Olisiko hän siis ollut huono ihminen, mikäli olisi aloittanut suhteen uuden miehen kanssa? Ja olisiko automaattisesti lakannut huolehtimasta jälkeläisistään uuden suhteen myötä? Jessus että ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis uskotko sä oikeasti näitä sun sekopäisiä tarinoita?
Mitä ihmettä sä sekoilet?!?!? Sulla meni täysin ohi mun pointti! Mä en ollut kieltämässä leskiltä yhtään mitään! Mä toin esille sen, että leski suree ja todella törkeää mennä miesten heti häntä iskemään. Kerroin myös sen mitä omalle kohdalle ajattelen jos nyt jäisin leskeksi.
Miten voi joku lukea mun tekstin noin päin peetä. Uskomatonta.