Miks pensan hintaa nostetaan koko aja? Ei mul olis varaa käydä töis enää noil hinnoil.
Kommentit (18)
Vihreä siirtymä. Siirretään työpaikat ulkomaille. Ei päästöjä.
Mulla loppui työnteko ja miehellä kans kohta. Siinä sitä vihreää siirtymää, ei saastuteta enää työmatkoilla noilla bensa-autoillamme. Kela ja ammattiliitto maksaa elämisemme.
Ei ole varaa edes kirjoittaa oikein.
Itse siirryin julkisten kulkuvälineiden käyttöön siitä syystä, että bensa on niin kallista. Ostettiin myös hybrid auto, että lyhyet matkat voi ajaa sähköllä. Pitkiin menee bensaa.
Ajatelkaa, nyt menee kaupunkiajossa 10 kilometrin matkalla, jos auto kuluttaa 10 litraa sadalla kilometrillä 2 euroa .
Emma Karin erottava, hakuaa toimia suomalaisten etujen vastaisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vihreä siirtymä. Siirretään työpaikat ulkomaille. Ei päästöjä.
Ja otetaan vastaan kielteisen turvapaikka päätöksen saaneet veronmaksajien piikkiin .
Vihreät ostavat veronmaksajien rahoilla itselleen uusia äänestäjiä. Onko se korruptiota?
Suomea johtaa ydinkeskustoissa asuvat nuorisopoliitikot, jotka ovat täysin pihalla kuinka tärkeä auto ja liikkuminen on.
Kiitos teille jotka äänestätte demareita ja kepua vuodesta toiseen.
On keksitty hyvä rahastuskeino nimeltään ilmastonmuutos. Siksi maksamme 2€ bensalitrasta täällä Jumalan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui työnteko ja miehellä kans kohta. Siinä sitä vihreää siirtymää, ei saastuteta enää työmatkoilla noilla bensa-autoillamme. Kela ja ammattiliitto maksaa elämisemme.
Teilläpä on hieno liitto. En ole vielä kuulutkaan liitosta josta maksetaan rahaa paitsi lakkokenraaleille.
Vierailija kirjoitti:
Teilläpä on hieno liitto. En ole vielä kuulutkaan liitosta josta maksetaan rahaa paitsi lakkokenraaleille.
Ei haittaa kun tankkaan aina 60 eurolla.
Nyt voi sanoa et onneksi on korona niin olen mukamas flunssaoireiden takia voinut jäädä kotiin kun ei ole ollut varaa ostaa bensaa.
"Ostettiin myös hybrid auto, että lyhyet matkat voi ajaa sähköllä. Pitkiin menee bensaa."
Meilläkin oli sama idea, vaihdettiin takaisin normaaliin ja bensankulutus pieneni selkeästi, mutta onnea vain ajatukselle.
Itse irtisanouduin työstä, koska ei vain ole varaa käydä. Asutaan pohjoisessa Lapissa ja työmatka suuntaansa oli 60km, ei julkisia eikä kimppakyytiin mahdollisuutta.
Se on sitä vihreää siirtymää.
Hallitus on kyllä täysin perseestä.