Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla alkaa entistä aikasemmin murrosikä

Vierailija
25.06.2015 |

Mistä johtuu? Huolestuttavaa että pikkulapsilla jo 10 vuotias saattaa olla murkkuikänen. Huolestuttavaa että laitetaanko nykyään ruokaan jotai hormooneja vai mistä tämä johtuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:34"]Johtuu hyvästä ruoasta ja osittain myös ylipainosta. Kun tyttö saavuttaa tietyn painon ja rasvaprosentin, hänellä voi käynnistyä puberteetti ja kuukautiskierto. Ylipainoisten lasten määrä lisääntyy koko ajan, mikä johtaa myös kuukautisten alkamiseen yhä nuoremmilla.  [/quote] Miksi vanhemmat antaa liikaa ruokaa lapselle. Kun nykyään niin paljon läskiä lapsia. Minä annan koirallekin vain vähä ruokaa ettei se liho.

[/quote]

Pitäisi lapsillekin olla myytävänä semmosia raksuja mitä annosteltaisiin tarkoin lääkärin määräämä annos kerran päivässä. 

Vierailija
22/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ylipaino on yksi syy, mutta ei ainoa. Myös perimällä on merkitystä. Itse olen myöhään kehittynyt ja nyt 14-vuotiaalla tytölläni alkaa vasta olla aavistus puberteetista kovan kasvuspurtin jälkeen. On toki myös kilpaurheilija, eli alhainen rasvaprosentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:42"]terveellinen ruoka ei lihota. mun nuoremmalla tyttärellä alkoi "ne" vasta 16 v, mikä musta oli oikein hyvä jutska.
[/quote]
Eines hampurilaisissa on muuten estrogeenejä. Siitä syystäkin tytöillä alkaa murrosikä aikasemmin.

Vierailija
24/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:34"]Johtuu hyvästä ruoasta ja osittain myös ylipainosta. Kun tyttö saavuttaa tietyn painon ja rasvaprosentin, hänellä voi käynnistyä puberteetti ja kuukautiskierto. Ylipainoisten lasten määrä lisääntyy koko ajan, mikä johtaa myös kuukautisten alkamiseen yhä nuoremmilla.  [/quote] Väitätkö nykyistä teollisuusjätettä jota myydään kaupassa ruokana muka hyväksi ruuaksi? [/quote] En tiedä mitä sinä ostat kaupasta, minusta sieltä saa oikein hyvääkin ruokaa. Kaikki eivät koosta ruokavaliotaan makkarasta ja einespitsasta. Kuten sanottu, toisaalta hyvä ruoka saa tytöt kasvamaan hyvin ja normaalisti, toisaalta liian suuri energiansaanti saa lihomaan jo lapsena mikä voi jouduttaa puberteettia.  [/quote] Miksi sitten syöpää on niin paljon täällä jos kerran kaupasta saa hyvää ruokaa?

[/quote]

Syöpää on siksi, että ihmiset elävät niin vanhoiksi. Jos kaikki vanhat ihmiset seulottaisiin, heiltä kaikilta löytyisi jostain päin kehoa syöpä tai sen esiasteita. Syövät ovat edelleen harvinaisia nuorissa ikäluokissa. Tietyt syövät ovat harvinaistuneet mutta toiset yleistyvät esimerkiksi siksi, että naisten juominen on lisääntynyt.

Vierailija
25/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin olen miettinyt. Harmi kun 10v pikkulapset yrittää leikkiä teinejä. Mä sanoisin kyllä että se johtuu nykymaailman esimerkillisestä sosiaalisesta mediasta.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan