Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat kyllä hölmöjä, kun haluavat tuhlata suurimman osan elämästään epähauskaan toimintaan

Vierailija
13.02.2022 |

Nukkumiseen menee 7-8 tuntia vuorokaudessa.

Töihin menee 8 tuntia vuorokaudessa.

Työmatkoihin voi mennä ties kuinka monta tuntia vuorokaudessa.

Arkiaskareisiin voi mennä ties kuinka monta tuntia vuorokaudessa.

Hauskaan tekemiseen jää vuorokaudessa maksimissaan muutama hassu tunti, kunnes onkin taas aika mennä nukkumaan vain herätäkseen taas tuhlaamaan aikaansa epähauskuuteen.

Ei kiitos.

T: Tieten työtön

Kommentit (16)

1/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä töihin sinne hauskaan! 😃

Vierailija
2/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mukava turhautua kolkossa asunnossa perse auki. Ei tarvitse miettiä, mihin laskettelukeskukseen lähtisi talvilomalla, pitäisikö auto vaihtaa eikä veneen talvehtiminen vaivaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuet otettaisiin pois kaltaiseltasi loiselta. Pakkohan se on tehdä töitä että elättää itsensä, paitsi näillä itsekkäillä p*askoilla jotka vaan laiskottelee ja nostaa rahaa seinästä. Noh, itse hyvässä työssä ja asumismenojen jälkeen jää nelinumeroinen summa millä mällätä, kyllä elämä on mukavaa näinkin vaikka töissä meneekin se 8 h. 

Vierailija
4/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähauska. Mua nauratti ja lähden lenkille . Koska asiat vaativat.

Vierailija
5/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät duunikaverit ja työ mielekästä niin ei tod työtön.

Vierailija
6/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuet otettaisiin pois kaltaiseltasi loiselta. Pakkohan se on tehdä töitä että elättää itsensä, paitsi näillä itsekkäillä p*askoilla jotka vaan laiskottelee ja nostaa rahaa seinästä. Noh, itse hyvässä työssä ja asumismenojen jälkeen jää nelinumeroinen summa millä mällätä, kyllä elämä on mukavaa näinkin vaikka töissä meneekin se 8 h. 

Eikö työttömyydestä saisi nauttia täysin rinnoin? Mielestäni pitäisi keskittyä saamaan ne työttömät töihin, jotka moiseen epähauskuuteen haluavat mukaan, eikä yrittää turhaan pakottaa meitä nautiskelijoita viemään epähauskuuden sitä haluavien nenien edestä. Oikeastaan jonkinlainen tunnustus yhteiskunnalta olisi paikallaaan meille tieten työttömille. Ap

Vierailija
7/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö työttömyydestä saisi nauttia täysin rinnoin? Mielestäni pitäisi keskittyä saamaan ne työttömät töihin, jotka moiseen epähauskuuteen haluavat mukaan, eikä yrittää turhaan pakottaa meitä nautiskelijoita viemään epähauskuuden sitä haluavien nenien edestä. Oikeastaan jonkinlainen tunnustus yhteiskunnalta olisi paikallaaan meille tieten työttömille. Ap

Saisi nauttia jos kustannat sen itse mutta ai niin, et tee mitään oman rahasi eteen. Luuseri.

Vierailija
8/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua elättää teitä!

Vierailija
9/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua elättää teitä!

Ei kannattaisi hommata itselleen mielipahaa asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Mikään inhoaminen ei muuta tilannetta miksikään. Yhteiskunnassamme on sellaiset säännöt, ettei minun tarvitse koskaan osallistua epähauskuuteen ja silti minusta huolehditaan. Ja minkäänlaiset työvoimapoliittiset sääntömuutokset eivät meihin nautiskelijoihin tehoa, sillä viime kädessä me saikutamme. Ap

Vierailija
10/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi nauttia jos kustannat sen itse mutta ai niin, et tee mitään oman rahasi eteen. Luuseri.

Minä teen kyllä jotain oman rahani eteen. Nettipokerista sitä omaa rahaa on tullut jo yli 10 vuoden ajan. Sitä ei tosin kannata ihan jokaisen nautiakelijan pelata, sillä meitä voitollisesti pelaavia on siinä maailmassa vain pieni vähemmistö. Ap

Vierailija
11/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa sitten teet päivisin?

Vierailija
12/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähauskuus?

Vierailija
13/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin tiedoksi, että siellä töissäkin voi olla hauskaa. 

Mä nukun suunnilleen sen 7-9 tuntia.

Työmatkat kestää yhteensä 12minuuttia.

Työpäivät on 5-8 tuntia.

Jokapäiväiset kotityöt on ruuanlaitto, enkä koe sitä työlääksi, vaan se on sitä hauskaa tekemistä, koska pidän siitä. Ja tiskikone täytyy tyhjentää ja täyttää päivittäin, mut sen nakitan teineille.

Teen niitä muita pakollisia kotitöitä ehkä kerran viikossa, eli laitan pyykit koneeseen, siirrän kuivuriin, taittelen tasolle perheenjäsenille omat pinot josta jokainen noutaa omansa. Vie aikaa ehkä yhteensä 15minuuttia. Pari kertaa viikossa.

Siivoan tosi harvoin. Meillä teinit imuroivat ja pyyhkivät pölyjä, koska saavat siitä taskurahaa. Raha motivoi heitä sen verran, että mun tarttee itse siivota tosi harvoin. En siis käytä siihen aikaa edes joka viikko.

Mulle jää aikaa siihen kaikkeen hauskaan monta tuntia joka päivä. Mulla on vuorotyö, enkä omasta halusta tee täyttä työaikaa, joten mulla on enemmän vapaapäiviä, kuin täyttä työaikaa tekevällä.

Musta monesti tuntuu, että mulla on niin paljon aikaa, ettei meinaa keksiä tekemistä. Mutta se on vain positiivinen ongelma.

Mun nettopalkka on viimeisen vuoden aikana ollut 1800 euroa kuukaudessa. 

En vaihtaisi työttömyyteen.

Vierailija
14/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttia työttömänä :D Älä nyt naurata! Työttömällä on aikaa, mutta ei rahaa tehdä mitään hauskaa, nautinnoista puhumattakaan. Onko sun mielestä nautinto juoda halvinta kaljaa ja kattoa katse tyhjänä tv:tä? Kuulostaa enemmänkin hlvetiltä.. Oma elinpiirii rajoittuu siihen kaupunginosaan, josta on kämpän saanut..

Ihan hirveätä olisi elää noin. :( Et varmaan paremmasta edes tiedä.. Mun puolesta voit pitää ne säälittävät Kelan tuet. Eipä se multa ole pois.

Vierailija
15/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Montako tuntia työpäivän aikana ajelet itse laitteessa työaikaan kuuluen?

16/16 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Montako tuntia työpäivän aikana ajelet itse laitteessa työaikaan kuuluen?

En yhtään, en ole puistokummi! 😃 Laitteiden ajaminenkin on hauskaa! 🎢🎡🎠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän