Vihaan helsinkiläisiä
Ovat vaan niin pellejä ja äänestävätkin jotai vihreitä. Luulevat että elämää ei ole kehäkolmosen ulkopuolella. Vihaan hesalaisii yli kaiken ja Helsinki on paska kaupunki. Itse mansesta eli tampereelta. Paljon parempi mesta ku hesa.
Kommentit (33)
No voi sua pientä, että ihan vihaksi pistää
No itse asiassa tämä on juuri se foorumi, jossa vihataan paljonkin. Oi, niin paljon ja ihan mitä vaan
Helsinkiläiset haisee suolelle. Ihan vitaliksen urpoo porukkaa, aina niin olevinaan ja mukamas niin hienoja. Raahessa on tosiaan parempaa porukkaa enkä koskaan muuttas täältä pois.
Onko sulla tylsä elämä vai helevetin tylsä elämä, jos jaksat kuluttaa aikaasi Helsinkiläisten vihaamiseen, eipä siinä, jos energiasi siihen kuluu, niin selevä :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:10"]Onko sulla tylsä elämä vai helevetin tylsä elämä, jos jaksat kuluttaa aikaasi Helsinkiläisten vihaamiseen, eipä siinä, jos energiasi siihen kuluu, niin selevä :D
[/quote]
No on!
ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:38"]Mansessa ainakin on rumat ihmiset [/quote] Tampereellla on näteimmät naikkoset. Näin on.
[/quote]
Eikä ole, vaan Turussa!
terveisin stadilainen mies
Oon itte helsinkiläine mut vihaan tätä paikkaa. Oikeestaa koko pääkaupunkiseutua. Tää on nii paska paikka ettei voi paskempaa olla! Ihmiset on ylimielisiä, ei kato ollenkaa eteensä vaa päälle vaa melkei kävelee. Melkei kukaa ei välitä vaikka makaisit veressä päin kadulla. Liikaa ihmisiä. Luonto tuhottu kun lisää vaa väkee tänne ahtautuu nii joutuu rakentaa taloja. Ei täällä enää mitää luontoa edes ole. Roskia maassa vitusti. Täällä on hirvee liikenteen meteli. Ja stadin slangi on sairaan kuuloista. Täällä masentuu. Älkää ikinä muuttako tähän Suomen paskimpaan kaupunkiin jos on vähänkään taipumusta masennukseen! Onneksi muutan piakkoin pois.
Selvä.
t. Hesalainen, syntyperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Oon itte helsinkiläine mut vihaan tätä paikkaa. Oikeestaa koko pääkaupunkiseutua. Tää on nii paska paikka ettei voi paskempaa olla! Ihmiset on ylimielisiä, ei kato ollenkaa eteensä vaa päälle vaa melkei kävelee. Melkei kukaa ei välitä vaikka makaisit veressä päin kadulla. Liikaa ihmisiä. Luonto tuhottu kun lisää vaa väkee tänne ahtautuu nii joutuu rakentaa taloja. Ei täällä enää mitää luontoa edes ole. Roskia maassa vitusti. Täällä on hirvee liikenteen meteli. Ja stadin slangi on sairaan kuuloista. Täällä masentuu. Älkää ikinä muuttako tähän Suomen paskimpaan kaupunkiin jos on vähänkään taipumusta masennukseen! Onneksi muutan piakkoin pois.
Ei siellä enää stadin slangia bamlata.
Yli 4,5 miljoonaa asuu Helsingin ulkopuolella, Helsingissä alle miljoona.
Snadilaiset, jotka asuu lähiöissä 10km keskustasta, kaikkein paskinta elämää.
Ei mitään muuta kun taloja ja matuja ostareilla.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:42"]Huono provo.
Tamperelaiset ovat mun kokemusten mukaan lupsakoita ja mukavia, ei ne yleensä vihaa meitä stadilaisia.
[/quote]
Kyllä me vihataan. Varsinkin itähelsinki pellei jotka väittää kontulaa pahemmaksi mestaksi kun herwood. Tulkaa hervantaa niin näette oikea geton senkin pellet.