Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaupassa töissä olevat ja muutkin, help!

Vierailija
25.06.2015 |

Hei,
iskin silmäni erääseen myyjään jonka kanssa olen jutellut pari kertaa, toisella kerralla noin puolituntia. Jotenkin tuo ihminen kolahti ja tuntuu että jos en jotain tee niin kadun. Huomenna taas menen käymään kyseisessä kaupassa mutta bos en näe tuota myyjää niin voinko laittaa hänelle osoitetun palautelapun jossa treffi kutsu? Vai olisiko fb viesti parempi? Ajattelin että palautelappu olisi spesiaalimök mutta kuinka usein palautteet luetaan ja saako myyjä itse tämän palautteen (laitan nimen).

Mitä mieltä olette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:39"]Ei palautteiden mukaan. Niitä luetaan niin harvoin ja ne menee niin montaa kautta, ettei kyllä suoraan tuolle myyjälle varmaan tule ainakaan kuukauteen. Mulle on joskus jätetty neuvontaan kirje. Mies muisti monen aikaan oli kassallani käynyt ja oli ostanut cd:n niin sitä kautta työkaveri katsoi koneelta kenelle kirjeen antoi. Olihan se aika romanttinen idea ja todella imarteleva, itse olin varattu joten laitoin miehelle viestin, jossa kiitin kirjeestä ja kerroin, että hyvä mieli siitä tuli, mutta olen varattu. =) Yleisintä kassalla on saada kuittiin kirjoitettuja numeroita.. [/quote] heh, meinasin nyt että kirjoitan lapun ja annan sen kun nään ja lähden pois :D myyjä työskentelee myymälän puolella täyttelemässä hyllyjä lähinnä :) niin ja tosiaan, mies myyjä ja minä nuori nainen :)

[/quote]

Jos on osastolla niin et todellakaan anna mitään lappua vaan kysyt suoraan!

Vierailija
2/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:13"]

Hei, iskin silmäni erääseen myyjään jonka kanssa olen jutellut pari kertaa, toisella kerralla noin puolituntia. Jotenkin tuo ihminen kolahti ja tuntuu että jos en jotain tee niin kadun. Huomenna taas menen käymään kyseisessä kaupassa mutta bos en näe tuota myyjää niin voinko laittaa hänelle osoitetun palautelapun jossa treffi kutsu? Vai olisiko fb viesti parempi? Ajattelin että palautelappu olisi spesiaalimök mutta kuinka usein palautteet luetaan ja saako myyjä itse tämän palautteen (laitan nimen). Mitä mieltä olette?

[/quote]Odota, että näätte kasvokkain, ja kysy treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään

Vierailija
4/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa harvoin, koska sijaitsee eri kunnassa. Satun vain nyt olemaan pariviikkoa töissä siinä lähellä.

Ap

Vierailija
5/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:16"]Älä tee mitään

[/quote]

miksi en?

Vierailija
6/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan sinne palautelaatikkoon laita, se menee jonkun muun silmiin!!! Neuvoisin sinua hoitamaan treffikitsun kasvokkain.

Vierailija
7/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne palautteet lukee kauppias/myymäläpäällikkö, tuollainen palaute menis todennäköisesti suoraan roskiin. Minun mieheni teki niin että kirjoitti kuitin taakse nimensä, numeronsa ja vielä pienen hlökohtaisen viestin ja antoi sen mulle lähtiessään. Tämä tosin oli huoltsikalla, mutta miks ei toimis kaupassakin? :)

Vierailija
8/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy päin naamaa tai ei ollenkaan. Jos laitat palautelapun ja hän ei ikinä vastaa sulle, et voi tietää onko edes saanut koko lappua vai eikö vaan ole kiinnostunut. Voi myös olla että hän ei edes muista sinua vaikka saisikin lapun. Jos on kova hölöttämään.

ja muutenkin, raukkamaista laittaa jotain lappuja ja aika hyypiö olet jos etsit hänet fb:stä. Mua kysyi joskus joku lähettipoika fb-kaveriksi, oli allekirjoituksen nimenselvennyksestä (olin siis töissä kuitannut paketin) saanut nimen ja ei jäänyt kovin hyvä fiilis.

Vierailija
9/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä on asiakaspalvelussa. Älä luule, että hän on sinulle ystävällinen sen takia, että on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
10/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asiakas, jolle juttelin tänään puolisen tuntia oli höperöitynyt vanha mies. Ei taida ap se olla. Huh!

Vierailija
11/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:23"]Myyjä on asiakaspalvelussa. Älä luule, että hän on sinulle ystävällinen sen takia, että on sinusta kiinnostunut.
[/quote]

kuka sanoi että oletan hänen olevan kiinnostunut? Haluan vain ilmaista oman kiinnostuksen ettei jää kaduttamaan. Voihan se tietty olla vain asiakaspalveluakin mutta mitä sitten? Ainakaan ei tarvitsisi miettiä että mitä jos olisinkin... :D

Ap

Vierailija
12/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noloo jos kysyt siinä samantien. Kirjota lappu ja vuesti valmiiksi ja sano "vilkase tää tauolla", mä punadtun helposti ja se nolottaa...ja varmaan muutki jos tulee normaalista poikjeavaa.

Vierailija
13/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palautteiden mukaan. Niitä luetaan niin harvoin ja ne menee niin montaa kautta, ettei kyllä suoraan tuolle myyjälle varmaan tule ainakaan kuukauteen.

Mulle on joskus jätetty neuvontaan kirje. Mies muisti monen aikaan oli kassallani käynyt ja oli ostanut cd:n niin sitä kautta työkaveri katsoi koneelta kenelle kirjeen antoi. Olihan se aika romanttinen idea ja todella imarteleva, itse olin varattu joten laitoin miehelle viestin, jossa kiitin kirjeestä ja kerroin, että hyvä mieli siitä tuli, mutta olen varattu. =)

Yleisintä kassalla on saada kuittiin kirjoitettuja numeroita..

Vierailija
14/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa, että siis ne kuittiin kirjoitetut numerot on sen verran yleisiä, että minäkin ylipainoisena myyjänä sain niitä tyyliin pari puolessa vuodessa viikkotunneilla 15h/vk. Hottis kassat varmaan saa enemmän. Ja noiden lisäksi oli vielä näitä "haluutko, että kirjotan mun numeron sulle tähän?" kysymyksiä, joista kieltäydyin aina.

Vierailija
15/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:39"]Ei palautteiden mukaan. Niitä luetaan niin harvoin ja ne menee niin montaa kautta, ettei kyllä suoraan tuolle myyjälle varmaan tule ainakaan kuukauteen.

Mulle on joskus jätetty neuvontaan kirje. Mies muisti monen aikaan oli kassallani käynyt ja oli ostanut cd:n niin sitä kautta työkaveri katsoi koneelta kenelle kirjeen antoi. Olihan se aika romanttinen idea ja todella imarteleva, itse olin varattu joten laitoin miehelle viestin, jossa kiitin kirjeestä ja kerroin, että hyvä mieli siitä tuli, mutta olen varattu. =)

Yleisintä kassalla on saada kuittiin kirjoitettuja numeroita..
[/quote]

heh, meinasin nyt että kirjoitan lapun ja annan sen kun nään ja lähden pois :D myyjä työskentelee myymälän puolella täyttelemässä hyllyjä lähinnä :) niin ja tosiaan, mies myyjä ja minä nuori nainen :)

Vierailija
16/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 siis ap

Vierailija
17/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:16"]Älä tee mitään

[/quote]

miksi en?

[/quote]

Koska se on noloa