Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät facebookpäivitykset, onko teillä kavereita jotka päivittää näin...?

Vierailija
25.06.2015 |

Oon piilottanut muutaman ihmisen päivitykset, kun melkein joka päivä saa lukea samoja juttuja: "tylsää... tulkaa joku kahville", "tulisko joku kahville?", "ehtiikö joku kahville tänään?", "haluuko joku tulla pitämään seuraa"

Tai sitten: "Voisko joku lainata 5e että saan ruokaa", "Voisko joku viedä mut kauppaan", "Voisko joku kuskata mut käymään kelassa", "voisko joku lainata 20e saa ens viikolla takaisin".

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ite just "tulisko joku kaffelle"-tyyppisiä juttuja, sillä tykkäisin tehdä asioita spontaanisti, ilman etukäteissuunnittelua, kun elämä on muuten aika tylsää rutiinia.

Vierailija
42/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Face onkin hömpän kevyt ajanviete. Ei kukaan ole niin tyhmä että sinne postaa ripulinsa ja aamuvitutuksensa. Oletko muuten tosissasi, että facessa on ok ruinata rahaa??? Oletko yksi heistä??

[/quote]

Taidat olla lukutaidoton. En ole missään vaiheessa sanonut, että on ok ruinata rahaa. Minä vain pidän enemmän aidoista oikeista ihmisistä, kuin teeskentelijöistä, jotka yrittävät jossain virtuaalimaailmassa vakuutella asioita. Ja ei, minun ei tarvitse lainata rahaa tai ostaa luotolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Face onkin hömpän kevyt ajanviete. Ei kukaan ole niin tyhmä että sinne postaa ripulinsa ja aamuvitutuksensa. Oletko muuten tosissasi, että facessa on ok ruinata rahaa??? Oletko yksi heistä??

[/quote]

Taidat olla lukutaidoton. En ole missään vaiheessa sanonut, että on ok ruinata rahaa. Minä vain pidän enemmän aidoista oikeista ihmisistä, kuin teeskentelijöistä, jotka yrittävät jossain virtuaalimaailmassa vakuutella asioita. Ja ei, minun ei tarvitse lainata rahaa tai ostaa luotolla.
[/quote]

Oli aitoa tai ei, on tökeröä ja white trashia vinkua rahaa facessa

Vierailija
44/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Mun ei tarvitse vakuutella. Olen oikeasti onnellinen. Minulla asiat hyvin. Sille asialle , että sinä olet kateellinen ja kyyninen, en voi mitään.

Vierailija
45/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Mun kokemuksen mukaan onnettomat ovat suhteestaan hiljaa. Suomessa ei saa hehkuttaa onneaan kun kateelliset hermostuu. Sinunkin vihreä kateutesi paistaa läpi Ei ole mitään tiettyä päivitysmäärää, mikä kertoo onko onnellinen vai esittääkö! Moni varmasti pelkää onnensa puolesta, koska huomisesta ei tiedä. Siksi pitää onnellinen siitä mitä on nyt. Ja onnensa saa tuoda julki. Jos siitä joku ärsyyntyy, kertoo se vain ärsyyntyjän kateudesta ja katkeruudesta. Pitää osata olla iloinen toisen puolesta.Ap:n kertomat jutut ovat todella noloja. Typerää kerjätä rahaa facessa!

[/quote]

Hahaha..olen nähnyt tämän niin monta kertaa ennenkin. Yksikin perhe veti kaikki kliseet käyttöön ja vaikka eroa tekivät kaksi vuotta, ennen kuin uskalsivat sen ääneen sanoa, niin piti vielä joka huoneeseen otattaa perhepotretit, joissa sitten hymyiltiin väkinäisesti. Tämäkin puhumani parisuhde alkoi niin, että naisen edellinen mies petti ja puoliso piti saada nopeasti. Sitä sitten katkerana piti hehkuttaa, jotta exä saatais katumapäälle ja siihen olikin sitten ilmeisesti vaikea lopettaa.

Hassua miten tällainen asia saa täällä ison kohauksen aikaan. Tässä muutama aiheeseen osuva mietelause:

Confidence is silent. Insecurities are loud.       

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Jälkimmäisellä viittaa tähän kohinaan, minkä mun kirjoitus aiheutti. Taisi osua liian liki omaa napaa? Seuraavaksi kai haukutte mietelauseet :D

Vierailija
46/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Face onkin hömpän kevyt ajanviete. Ei kukaan ole niin tyhmä että sinne postaa ripulinsa ja aamuvitutuksensa. Oletko muuten tosissasi, että facessa on ok ruinata rahaa??? Oletko yksi heistä?? [/quote]   Taidat olla lukutaidoton. En ole missään vaiheessa sanonut, että on ok ruinata rahaa. Minä vain pidän enemmän aidoista oikeista ihmisistä, kuin teeskentelijöistä, jotka yrittävät jossain virtuaalimaailmassa vakuutella asioita. Ja ei, minun ei tarvitse lainata rahaa tai ostaa luotolla. [/quote] Mun ei tarvitse vakuutella. Olen oikeasti onnellinen. Minulla asiat hyvin. Sille asialle , että sinä olet kateellinen ja kyyninen, en voi mitään.

[/quote]

Voi kuinka väärässä oletkaan ;)

Vierailija
47/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Face onkin hömpän kevyt ajanviete. Ei kukaan ole niin tyhmä että sinne postaa ripulinsa ja aamuvitutuksensa. Oletko muuten tosissasi, että facessa on ok ruinata rahaa??? Oletko yksi heistä?? [/quote]   Taidat olla lukutaidoton. En ole missään vaiheessa sanonut, että on ok ruinata rahaa. Minä vain pidän enemmän aidoista oikeista ihmisistä, kuin teeskentelijöistä, jotka yrittävät jossain virtuaalimaailmassa vakuutella asioita. Ja ei, minun ei tarvitse lainata rahaa tai ostaa luotolla. [/quote] Oli aitoa tai ei, on tökeröä ja white trashia vinkua rahaa facessa

[/quote]

En väitä vastaan, enkä ole väittänyt. Ihmisten pitäisi oppia elämään sillä, mitä on. Ja aika harva enää tuolla tajuaa, että kirjoittaa omalla naamallaan ja nimellään ihmisille, joista kaikki ei ole niitä lähimpiä.

Vierailija
48/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Mun kokemuksen mukaan onnettomat ovat suhteestaan hiljaa. Suomessa ei saa hehkuttaa onneaan kun kateelliset hermostuu. Sinunkin vihreä kateutesi paistaa läpi Ei ole mitään tiettyä päivitysmäärää, mikä kertoo onko onnellinen vai esittääkö! Moni varmasti pelkää onnensa puolesta, koska huomisesta ei tiedä. Siksi pitää onnellinen siitä mitä on nyt. Ja onnensa saa tuoda julki. Jos siitä joku ärsyyntyy, kertoo se vain ärsyyntyjän kateudesta ja katkeruudesta. Pitää osata olla iloinen toisen puolesta.Ap:n kertomat jutut ovat todella noloja. Typerää kerjätä rahaa facessa!

[/quote]

Hahaha..olen nähnyt tämän niin monta kertaa ennenkin. Yksikin perhe veti kaikki kliseet käyttöön ja vaikka eroa tekivät kaksi vuotta, ennen kuin uskalsivat sen ääneen sanoa, niin piti vielä joka huoneeseen otattaa perhepotretit, joissa sitten hymyiltiin väkinäisesti. Tämäkin puhumani parisuhde alkoi niin, että naisen edellinen mies petti ja puoliso piti saada nopeasti. Sitä sitten katkerana piti hehkuttaa, jotta exä saatais katumapäälle ja siihen olikin sitten ilmeisesti vaikea lopettaa.

Hassua miten tällainen asia saa täällä ison kohauksen aikaan. Tässä muutama aiheeseen osuva mietelause:

Jälkimmäisellä viittaa tähän kohinaan, minkä mun kirjoitus aiheutti. Taisi osua liian liki omaa napaa? Seuraavaksi kai haukutte mietelauseet :D

[/quote]

Oletpa ilkeä, juoruilunkipeä ja katkera.
Minä en tiedä muiden elämästä, mutta oma elämäni on kunnossa. En ole itse facebookissa. Silti usein puhun, kuinka kiitollinen olen miehestäni ja lapsistani. Hyvää avioliittoa takana 25 v. Olin kuolla 14 v. Syöpään ja pelkään menettäväni onneni. Myönnän että se on pelkoa, kun puhun paljon ihanasta miehestäni ja lapsistani. Minusta Suomessa jotenkin kuvitellaan ettei onnea saa hehkuttaa. Miksi näin? Pitäisikö aina valittaa ja haukkua? Oman kokemukseni mukaan huonoissa liitossa olevat ovat hiljaa tai haukkuvat puolisoitaan. Toki näin ei aina ole. Sinulle toivoisin hieman parempaa empatiakykyä ja kykyä iloita toisten puolesta.

Vierailija
49/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän nykyään facea ainoastaan oman ideologiani esiintuomiseen (luonnonsuojelu, animaalia etc.). Eli jos kaverit tuovat pullamössö kakrujensa kuvia, ukkonsa kalaretkiä, omia illanistujaisia, salilla olemisiansa - sama oikeus on myös minulla. Senvuoksi päivitän juttuja jotka minua kiinnostaa.

Vierailija
50/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"]

[/quote]

[/quote]

Tämä kertoi sinusta paljon. Olet kovin ilkkuva vahingoniloinen. Jos oma elämäsi olisi kunnossa,et kokisi tarvetta haukkua muita. Onneaan hehkuttavista osa on oikeasti onnellisia. Ennemmin ainakin he ovat, kuin he jotka rääkyvät kuinka päin vittua menee ja puoliso on paska. Minä ainakin kykenen olemaan toisten puolesta onnellinen. Opettele sinäkin.

-Särjetty sydän-

Vierailija
51/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:00"]Itse käytän nykyään facea ainoastaan oman ideologiani esiintuomiseen (luonnonsuojelu, animaalia etc.). Eli jos kaverit tuovat pullamössö kakrujensa kuvia, ukkonsa kalaretkiä, omia illanistujaisia, salilla olemisiansa - sama oikeus on myös minulla. Senvuoksi päivitän juttuja jotka minua kiinnostaa.
[/quote]

Tottakai. Jokainen päivittäkööt mitä haluaa. Aina voi piilottaa päivitykset. Minä luen kyllä ennemmin toisten iloisia perhejuttuja kuin pultsareiden rahankerjuu-juttuja

Vierailija
52/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen luonteesta kiinni. Avoin päivittää kaiken suhteestaan, meni hyvin tai ei. Sulkeutunut ei päivitä mitään ,meni hyvin tai ei.

Siitä pitäisi päästää meidät jo irti, että onnestaan ei muka saisi hehkuttaa. Itsekin luen enemmän iloisia ja onnellisia juttuja kuin vittuilua, haukkumista ja valitusta. En taida olla suomalainen.

Vierailija
53/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kerjäätkö sä jotain rähinää tolla viimesellä lauseellas? Ihan oli asiallista tekstiä mun mielestä siihen asti. Tuli mieleen lapsen lällättely :D

Vierailija
54/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi kaveri, joka oli viikottain kipeänä. Milloin kuumeessa, millon oksutaudissa, milloin paska lensi jne. jne. Rupesin jossain vaiheessa ihmettelemään, että miten hitossa aikuinen ihminen voi olla "koko ajan" kipeänä :O

Vierailija
55/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä mä osaan olla onnellinen sellaisten puolesta, jotka ovat oikeasti olemassa. Näitä haavekuviaan päivittäviä en jaksa, vaikka toki toivon heillekin parasta, ja että se elämä alkais jossain vaiheessa muistuttamaan niitä kiiltokuvia. Olen vain kovin kyllästynyt teennäisyyteen, sitä maailmassa kyllä riittää. Enkä nyt ole ihminen, joka jaksaa provosoitua tällaista palstoista ja jäädä jankkaamaan asioista. En koe siihen tarvetta, koska en kaipaa kenenkään hyväksyntää asioihin, joista tiedän ja puhun. Omassa elämässäni olen onnellinen ja todella hyvässä asemassa monessakin suhteessa. Minulta ei puutu mitään. Joten turhaan huolehditte, kiitos vain :)

Vierailija
56/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hei. Keskittykää siihen omaan suhteeseenne älkääkä muiden. Usein nämä, jotka analysoi toisten suhteita mitä hassuimmilla kriteereillä niin se oma pesä haisee. Enkä tarkoita alapäätä. Ihminen, joka on tyytyväinen omaan suhteeseensa, ei näe tarvetta ruotia/tehdä päätelmiä muiden suhteista.

Vierailija
57/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:25"]Voi kyllä mä osaan olla onnellinen sellaisten puolesta, jotka ovat oikeasti olemassa. Näitä haavekuviaan päivittäviä en jaksa, vaikka toki toivon heillekin parasta, ja että se elämä alkais jossain vaiheessa muistuttamaan niitä kiiltokuvia. Olen vain kovin kyllästynyt teennäisyyteen, sitä maailmassa kyllä riittää. Enkä nyt ole ihminen, joka jaksaa provosoitua tällaista palstoista ja jäädä jankkaamaan asioista. En koe siihen tarvetta, koska en kaipaa kenenkään hyväksyntää asioihin, joista tiedän ja puhun. Omassa elämässäni olen onnellinen ja todella hyvässä asemassa monessakin suhteessa. Minulta ei puutu mitään. Joten turhaan huolehditte, kiitos vain :)
[/quote]

Vähän epäilen :D. Mulla hyvä suhde joten en näe tarvetta pohtia muiden juttuja sylki vaahdoten.

Vierailija
58/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"]Mammat hei. Keskittykää siihen omaan suhteeseenne älkääkä muiden. Usein nämä, jotka analysoi toisten suhteita mitä hassuimmilla kriteereillä niin se oma pesä haisee. Enkä tarkoita alapäätä. Ihminen, joka on tyytyväinen omaan suhteeseensa, ei näe tarvetta ruotia/tehdä päätelmiä muiden suhteista.
[/quote]

Amen to this

Vierailija
59/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä. [/quote] Mun kokemuksen mukaan onnettomat ovat suhteestaan hiljaa. Suomessa ei saa hehkuttaa onneaan kun kateelliset hermostuu. Sinunkin vihreä kateutesi paistaa läpi Ei ole mitään tiettyä päivitysmäärää, mikä kertoo onko onnellinen vai esittääkö! Moni varmasti pelkää onnensa puolesta, koska huomisesta ei tiedä. Siksi pitää onnellinen siitä mitä on nyt. Ja onnensa saa tuoda julki. Jos siitä joku ärsyyntyy, kertoo se vain ärsyyntyjän kateudesta ja katkeruudesta. Pitää osata olla iloinen toisen puolesta.Ap:n kertomat jutut ovat todella noloja. Typerää kerjätä rahaa facessa! [/quote]   Hahaha..olen nähnyt tämän niin monta kertaa ennenkin. Yksikin perhe veti kaikki kliseet käyttöön ja vaikka eroa tekivät kaksi vuotta, ennen kuin uskalsivat sen ääneen sanoa, niin piti vielä joka huoneeseen otattaa perhepotretit, joissa sitten hymyiltiin väkinäisesti. Tämäkin puhumani parisuhde alkoi niin, että naisen edellinen mies petti ja puoliso piti saada nopeasti. Sitä sitten katkerana piti hehkuttaa, jotta exä saatais katumapäälle ja siihen olikin sitten ilmeisesti vaikea lopettaa. Hassua miten tällainen asia saa täällä ison kohauksen aikaan. Tässä muutama aiheeseen osuva mietelause: Confidence is silent. Insecurities are loud.        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Jälkimmäisellä viittaa tähän kohinaan, minkä mun kirjoitus aiheutti. Taisi osua liian liki omaa napaa? Seuraavaksi kai haukutte mietelauseet :D     [/quote] Kerjäätkö sä jotain rähinää tolla viimesellä lauseellas? Ihan oli asiallista tekstiä mun mielestä siihen asti. Tuli mieleen lapsen lällättely :D

[/quote]

En kerjää. Täällä vaan lähti juttu sellaiselle linjalle, että koin hetkellisesti aiheelliseksi laskeutua samalle tasolle. Mielestäni olin silti asiallinen ja pysyin aika siistinä siitä huolimatta, että luin ensin kaikki lapselliset solvausyritykset ;)

Vierailija
60/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"]Mammat hei. Keskittykää siihen omaan suhteeseenne älkääkä muiden. Usein nämä, jotka analysoi toisten suhteita mitä hassuimmilla kriteereillä niin se oma pesä haisee. Enkä tarkoita alapäätä. Ihminen, joka on tyytyväinen omaan suhteeseensa, ei näe tarvetta ruotia/tehdä päätelmiä muiden suhteista.
[/quote]

Totta