Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät facebookpäivitykset, onko teillä kavereita jotka päivittää näin...?

Vierailija
25.06.2015 |

Oon piilottanut muutaman ihmisen päivitykset, kun melkein joka päivä saa lukea samoja juttuja: "tylsää... tulkaa joku kahville", "tulisko joku kahville?", "ehtiikö joku kahville tänään?", "haluuko joku tulla pitämään seuraa"

Tai sitten: "Voisko joku lainata 5e että saan ruokaa", "Voisko joku viedä mut kauppaan", "Voisko joku kuskata mut käymään kelassa", "voisko joku lainata 20e saa ens viikolla takaisin".

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:28"]

Olisikohan aika vaihtaa kavereita?

[/quote]

Ei nuo mitään bestiksiä ole, kunhan vaan tuttuja jotka roikkuu fb-kavereissa.

Vierailija
22/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks (ex) kaveri teki just tota, että voisko joku lainata esim. 50 egee, että päästäis kauppaan (maksan sitten, kun sossu maksaa jotain).. Tunnin päästä.. Voisko hei joku please lainata??? 20 egee käy myös?????

Tunnin päästä... EIKÖ KUKAAN NYT VOIS LAINATA?????? ANYONE???? Kymppikin kävis hei....

Illalla... Voi vittu... Ei oo sitten taaskaan rahaa ruokaan, kun vitun sossu/Kela ei oo maksannut mitään. Ja kukaan ei lainaa..

(Tokihan esim. tupakkaan löytyi aina rahaa!).

Ja tuota samaa sai sitten lukea n. 2 viikkoa kuukaudessa eli.. Tuskin tarvitsee sanoa, että kyseinen tyyppi on nuori, n. 20v eli siinä ehkä syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo näitä kahville pyytäjiä on pari, surullista mutta ikinä he eivät päivitä et kukaan ois kahvilla käynyt :(
Sit on muutama sairaskertomusten kirjoittelija. Siis joka päivä laittavat mitä lääkettä on itse ja lapset ottaneet ja paljonko on kuumetta ja pahimmat vielä kertovat onko vatsakin toiminut.
Sit on lapsensa harrastuksen kautta elävä joukkueenjohtajamama jonka JOKA IKINEN päivitys liittyy lapsen harrastukseen. Harrastuksen tiimoilta myös vihjailevia "on se vaikeeta..."-tyylisiä päivityksiä. Piilotin tän jo kerran mut viihdearvo on kuitenkin niin iso et otin takas uutisvirtaan (oon kamala).

Vierailija
24/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. jatkaa vielä.

Kyseinen kaveri myös kitisi viikottain, että tarvis kyytiä sinne ja tänne. Ja voisko joku heittää meidät esim. Prismaan (kun ei missään nimessä voi kävellä sitä n. 4 kilsan matkaa ihan omilla pikku jaloillaan..)? 

Tai että voi kun tekee mieli mennä X paikkaan syömään tai voi kun tekee hirmusti mieli mennä eläinkauppaan tai sinne tai tänne, mutta kun ei ole rahaa (VOISKO JOKU LAINATA ESIM. VIIS EGEE???) eikä oo autookaa.. Eli voisko joku lainata meille autoo???

(Bensoi ei toki voida korvata..).

Ja kun kukaan ei ylläri pylläri vastannut mitään, niin sitten tuota vinkunaa jatkui koko päivän.

Vierailija
25/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia ystäviä eikä edes tuttavia Facessa. Silloin tällöin ihmiset kyllä kyselevät seuraa uimahalliin, kävelylle, pizzalle tms., mutta minusta se on vain tosi kivaa. Ehkä se johtuu siitä, että me keski-ikäiset käytämme Facea jotenkin väärin, olen kuullut :D

Vierailija
26/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:33"]

Nojoo näitä kahville pyytäjiä on pari, surullista mutta ikinä he eivät päivitä et kukaan ois kahvilla käynyt :( Sit on muutama sairaskertomusten kirjoittelija. Siis joka päivä laittavat mitä lääkettä on itse ja lapset ottaneet ja paljonko on kuumetta ja pahimmat vielä kertovat onko vatsakin toiminut. Sit on lapsensa harrastuksen kautta elävä joukkueenjohtajamama jonka JOKA IKINEN päivitys liittyy lapsen harrastukseen. Harrastuksen tiimoilta myös vihjailevia "on se vaikeeta..."-tyylisiä päivityksiä. Piilotin tän jo kerran mut viihdearvo on kuitenkin niin iso et otin takas uutisvirtaan (oon kamala).

[/quote]

Taidan olla näitä ihmisiä, jotka pyytelevät kaveriseuraa, mutta ikinä ei sitten seuraa kertomuksia siitä kuinka josssakin käytiin yhdessä. Ei ole lähtijöitä, olen tosi yksinäinen. Ja surullinen tosiaan itsekin.

Vierailija
27/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua kiukuttaa noi tollaset facekaverit! Mulla on osa vanhoja peruskoulun luokkakavereita ja yksi vanha työkaveri, joilta tulee noita "lähtiskö joku lenkille / mitäs teette juhannuksena" -päivityksiä. En kehtaa poistaa heitä, koska nään niitä muutamia kertoja vuodessa. Oon itekin välillä yksinäinen / lenkkiseuraa vailla, mutta joko pyydän yksityisesti viestillä tai lähden itekseni. Noi päivitykset on vaan niin noloja mun mielestä.

Vierailija
28/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko lähteä koko Naamasta? So last season

Vierailija
29/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:58"]Kannattaisiko lähteä koko Naamasta? So last season
[/quote]

Lähdin viime vuonna. Ihmisten päivitykset ärsytti, eikä kiinnostanut avautua niille mistään. Kaikki entiset koulu- ja työkaverit pyysi kaveriksi.

Ja onhan se Face nolo.

Vierailija
30/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinäisyys on noloa? Toivottavasti nyt osui kohdalle joku omista ns. kavereistani, sillä todellakin toivon, että poistat minut  listoiltasi. Ei sillä ole mitään väliä, kun emme ole oikeasti lainkaan läheisiä. 9

Vierailija
31/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tuollainen vielä, mutta kun on näitä jotka kirjottaa tyyliin: "kyl on taas vaikeaa..." tai "ei taas..." tai "tää on taas tätä" tms. epämääräistä, mutteivät koskaan kerro, mistä on kyse. Vaikk kysyisi, niin saattavat sanoa, että ei sitä voi kertoa facessa tms. Miksi sitten kirjottaa sinne noin? Ärsyttävää...

Vierailija
32/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina yksi missifani, jonka päivitykset yhteen aikaan koskivat vain jotain meneillään olevia missikisija, joissa joku suomalainen on mukana. Nyt on onneksi vähentänyt.

Kaikkein tylsimpiä ovat ne, jotka eivät päivitä mitään.

Vierailija
33/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve ihmisillä on kertoa omasta elämästään muille? Niistä tuiki tavallisista jutuista mitä sattuu ja tapahtuu kaikille. Ehkä se kertoo siitä, että ihminen on laumaeläin alkujaan (vrt. apinat) ja haluavat viestittää olemassa oloaan kokoajan muille ja saada vastakaikua. Itse olen laumasta eksynyt, enkä näe mitään tarvetta/mieltä kuulua näihin yhteisöihin, jossa enemmän tai vähemmän halutaan esittää jotain mitä ei oikeasti edes olla. Kyllä siellä usein on takana, vaikka muuta väitetään, että saadaan ystävät kadehtimaan...

Usein heitetäänkin ensinmäiseksi kateuskorttia ja päivitellään kuinka arvostelija on negatiivinen ja miksi ei kestä "positiivisia" postauksia. No, siksi ei kestä koska ovat niin naiiveja ja lapsellisia. En avaa enää faceani, ei jaksa näitä.

Vierailija
34/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä.

Vierailija
35/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää yksi kaveri joka lähes joka päivä postaa jotain negatiivista ja muita syyttelevää. Esim että ei taaskaan onnistunut joku juttu kun ei kukaan viitsinyt auttaa. Tai sitten näitä "kauheaa on taas sattunut mutta älkää kysykö mitä sillä en kerro! "

Vierailija
36/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:52"]

Mua ärsyttää yksi kaveri joka lähes joka päivä postaa jotain negatiivista ja muita syyttelevää. Esim että ei taaskaan onnistunut joku juttu kun ei kukaan viitsinyt auttaa. Tai sitten näitä "kauheaa on taas sattunut mutta älkää kysykö mitä sillä en kerro! "

[/quote]

Mulla on kanssa tällanen muiden arvostelija kaverina. Hän tosin ottaa aina aiheekseen jonkin ryhmän ja juttu lähtee usein jostain mitä hän jakaa. Huvittavinta asiassa on se, että hän valittaa muiden tekevän asioita, joihin hän itsekin syyllistyy. Usein hän vaan valittaa siitä, että joku toinen valittaa jostain. Aivan helvetin rasittavaa ja osoittaa, kuinka huono itseluottamus tällä ihmisellä on. Ei edes nää itseään, mutta pitää loata kaikki muut, jotta voi nostaa itsensä edes hetkeksi muiden yläpyolelle..vaikka totuus on ihan muuta.

Vierailija
37/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri julkaisee koko ajan artikkeleita/kuvia/biisin sanoja yhdestä laulajasta. Ei siinä mitään,hyvä että on idoli. Yks julkaisee näitä päivityksiä: "siis vittttttyy mul palaa hermo parii ihmisee yhyy" ja sit nää,jotka julkasee niitä liibalaaba juttuja...

Vierailija
38/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä.
[/quote]

Mun kokemuksen mukaan onnettomat ovat suhteestaan hiljaa. Suomessa ei saa hehkuttaa onneaan kun kateelliset hermostuu. Sinunkin vihreä kateutesi paistaa läpi Ei ole mitään tiettyä päivitysmäärää, mikä kertoo onko onnellinen vai esittääkö! Moni varmasti pelkää onnensa puolesta, koska huomisesta ei tiedä. Siksi pitää onnellinen siitä mitä on nyt. Ja onnensa saa tuoda julki. Jos siitä joku ärsyyntyy, kertoo se vain ärsyyntyjän kateudesta ja katkeruudesta. Pitää osata olla iloinen toisen puolesta.Ap:n kertomat jutut ovat todella noloja. Typerää kerjätä rahaa facessa!

Vierailija
39/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Minusta tuollainen aitous on huomattavasti kivempaa, kun että tavalliset duunarit yrittää fb:ssä vakuutella ihmisille mitä milloinkin. Tosin sairaskertomukset on noloja! Varsinkin jos niitä postaa joka viikonloppu dogaava ikisinkku. Ihmekös että terveys reistaa, kun ryystää kuppia kaiket päivät. Minulla on tuttuja (onneksi eivät ole läheisiä ystäviä!), jotka kehuskelevat jatkuvasti tavaroilla, jotka on hankittu luottokorttia vinguttamalla. NIIN noloa! Jokainen aikuinen ihminen heidänkin ympärillä tietää, että kaikki on ostettu luotolla. Mitä kehumista siinä on? Pitää yrittää kuulua parempituloisiin, vaikka kaikki ympärillä tietää totuuden? Sitten on eräs nainen, joka jatkuvasti hehkuttaa perhe-elämää ja miestään. Spontaaniset ajoittaiset päivitykset kertoo onnesta. Asioista toitottaminen kertoo siitä, että yritetään vakuutella ihmisille jotain, mitä ei kenties ole edes olemasdsa. Säälittävää :D Facesta on tullut blogien kaltainen säälittävä maailma, jossa yritetään kiillottaa omaa sädekehää, omaa taloudellista tilannetta, parisuhdetta ja arkea. Odotan innolla sitä päivää, kun ihmiset havahtuu tästä hörhöilystä.
[/quote]

Face onkin hömpän kevyt ajanviete. Ei kukaan ole niin tyhmä että sinne postaa ripulinsa ja aamuvitutuksensa. Oletko muuten tosissasi, että facessa on ok ruinata rahaa??? Oletko yksi heistä??

Vierailija
40/63 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa muitten tekemiset. Huvittuneena seuraan lounaalla vierestä kun työkaverit räpläävät älykännykkäänsä nenä kiinni ruudussa....hoh-hoijaa. En kuulu FB:hen ja jos joku joskus näkee mun siihen liittyvän, mut saa sulkea neljän seinän sisälle itelleni ja yhteiskunnal vaarallisena, koska silloin on saattanut muitakin ruuveja löystyä... :P