Minkä asian olette tajunneet entisestä suhteesta epänormaaliksi vasta eron jälkeen?
Aloitan, tajusin etten ollutkaan itsekäs k--pää silloin kun en halunnut lähteä hakemaan postista painavaa poikaystävälleni saapunutta pakettia heti pari päivää selkäleikkaukseni jälkeen.
Kommentit (26)
On ok että sulla on kavereita, edes yksi. Saa olla useampikin.
Voit viestitellä puhelimella tai laittaa somessa viestiä jollekin, ilman että kaikesta täytyy raportoida sanatarkasti puolisolle.
Varattu mies voi käydä baarissa ilman puolisoaan.
Varattu mies voi käydä baarissa yksinkin.
M40
Miten kiinni kumppani oli entisissä kumppaneissaan.
Sen, miten puhui entisistä, olisi pitänyt soittaa kelloja, mutta viimeistään ne kilarit sen jälkeen, kun kerroin, että en koe minkäänlaista ihmissuhdetta kovin mielekkääksi sen jälkeen, kun toinen oli halunnut erota ja kertonut syyt, miksi ei halua olla kanssani, vahvisti asian.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli todella tarkka sen kanssa mitä hän halusi sängyssä tai tämän erektio lopahti. Siis seksi hänen kanssaan oli kuin teatteriesitys, jossa asiat piti tehdä juuri niin kuin sovittiin etukäteen. Minun ehdotukseni sitten taas aina lässähdyttivät tämän mielestä tunnelman. Samalla tämä kuitenkin ihmetteli miksi seksi ei enää kiinnostanut minua ja miksi en kertonut mitä sitten halusin. Kerroinhan minä, kymmeniä kertoja, mutta mitään mistä olisin pitänyt edes vähän ei kelvannut hänelle.
Sama kokemus itselläni. Suostuin kaikkeen, ihan kaikkeen mua inhottaviinkin asioihin, mutta mies ei tykännyt ollenkaan niistä asioista mitä minä olisin halunnut. Ja sitten vielä ihmetteli miksi minua ei enää seksi kiinnostanut. Ja mun vaatimukset oli oikeasti tosi laimeta hänen vaatimuksiin verrattuna. Tyyliin kaulan suutelu, kädestä pitely ja romanttinen huomiointi arjessa.
Pikkasen eri asia kuin se, että minä suostun perspanoon ja doggystile seksissä miehen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, eronnut 3 v sitten. Uusissa suhteissa olen oppinut, että kumppani voi oikeasti olla kiltti, ymmärtäväinen ja hyväntahtoinen, eikä käytä virheitäni lyömäaseena.
...että ulkonäköni on ihan ok.
...että seksiä voi olla vaikka joka päivä, useastikin.
...että suudellessa voi käyttää kieltä.
...että on naisia, jotka ottavat mielellään suihin, loppuun asti.
...että on naisia, jotka tykkäävät ja suorastaan pyytävät vähän rajumpaa käsittelyä, esim hiuksista vetämistä seksin aikana.
Oh boy se oli paska avioliitto!
Tällä pointsit, hyvin kiteytetty !
Itse lisäisin että emättimen löysyys vaihtelee ja kireämpi parempi
En oikeastaan mitään epänormaalia. Ei kai sellaista tarvitse aina olla, että suhde päättyy eroon. En kyllä muutenkaan ole jäänyt roikkumaan entiseen. Se oli hyvää niin kauan kuin kesti. Tietenkin eroa piti käsitellä ja sit eteenpäin.